Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Näin unta että tapoin koirani tehosekoittimessa. Iso koira ja kaikkea mutta oli se tehosekoitinkin iso, monta rööriä mistä tassunpalasia... hyi hitto tosta jäi tosi paha olo. Pitää mennä halailemaan koirulia.

Eikä toi hirvikolaristoori kauheasti parantanut unien mielikuvaa :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskun penskana näin unta, että paloittelin naapurin äijän kuviosahalla pieniksi paloiksi, pakkasin ne sellaiseen pieneen eväsboksiin ja sidoin mustekalarenksuilla pyöräni tarakalle. Sitten ajelin vihellellen pyörällä metsäpolulle ja kuoppasin lihat.

No naputellaampa sitten pari tänne jotka o jääny mielee.

Olin kotona ja meidän kujaa pitkin tuli pikkunen japanilainen skootterilähetti. Menin aukaseen jolloin alko haulikon tulitus. Nykäsin oven kiinni ja juoksin kulman taakse piiloon. Kun ampuminen loppui, oletin, että lähetti alkaa lataamaan haulikkoa. Jostain nappasin vesurin kouraan ja lähdin sen perään sillä. Juostiin kilpaa pitkin pihaa ja pääsin niin lähelle, että viilsin vesurilla sitä jalkaan. Sitten taas juostiin jonkun aikaa, kunnes tein Commandot, nakkasin vesurin kohti päätä ja se silpas päästä aivan samanlaisen palasen kun Commandossa. Lähetti kaatui maahan ja aivot valahti kentälle ja uni loppui.

Toisessa unessa oltiin minä, isukki ja veli jossain eksoottisessa paikassa katsomassa jotain tsiljoona vuotta vanhoja atsteekkien pylväsrakennelmia ja muita rakennuksia. Yhtäkkiä tuli kauhea trooppinen sade ja mentiin jonkun rakennuksen taakse suojaan sitä. Siellä seistiin, kunnes sade loppui. Mentiin pois sateensuojasta ojan viereen, jossa oli valtava pyyttoni. Käärme nappasi veljeni kertahotkaisulla ja oltiin isukin kans hetken kauhuissaan. Apua -huudot kantautui käärmeen sisältä. Tässä vaiheessa löysin (yllätys yllätys) kirveen ja pilkkoin sillä kärmeeltä pään poikki. Nostin käärmeen ruumiin pystyasentoon ja aloin puristeleen veljeä ulos sen pään kohalta. Pää alkoi paljastumaan pikkuhiljaa ja yhtäkkiä sieltä tuli ulos pelkkä pää, joka oli aivan harmaa, limanen ja suu auki Ring-tyyliin. Silmät aukes ja katsoi mua ja sanoi "apua", kunnes pää putos maahan ja uni loppui.

Onkai näitä goreunia muitakin ollut vaan tässä tämän hetken parhaat :D Kaikista jännintä näissä on se, että nää ei oo mulle painajaisia, että en herää kesken unen hikisenä ja pulssi 200:ssa, vaan herään aamulla pirteänä ja hyvin nukkuneena.

EDIT: Olihan se leffa Commando, olihan?

Pienenä mulla oli tosi kova korkeanpaikankammo ja näin toistuvasti painajaista, jossa olin yksisarvinen joka laukkasi älyttömän korkealla olevan ohuen narun päällä (vähän kuin trapetsi). Narun alla odotti joukko ilkeännäköisiä kääpiöitä. Yhtäkkiä joku karjaisi hirveällä äänellä ja sitten kiepsahdin narulta alas ja tipuin ja tipuin ja tipuin. Lottokupongit liittyivät myös jotenkin asiaan, niitä vissiin satoi samalla kun tipuin. Oikeesti tosi ahdistava fiilis tossa unessa, vaikka kuulostaakin tyhmältä tälleen selitettynä. En ole muuten nähnyt tota unta kertaakaan sen jälkeen, kun aloitin kiipeilyn:D.

Keväällä kävin luovuttamassa verta ekaa kertaa ja edellisenä yönä näin seuraavanlaista unta: seisoin tien vieressä ja seuraava mitä näin, oli kun joku pikkulapsi jäi rekan alle. Hyi hemmetti että teki pahaa katsoa. Juoksin lapsen luo ja rupesin siinä sitten tutkimaan, että mitä sille oli käynyt. Jalka sillä oli ainakin poikki ja kylkiluiden kohdalta valui hirveät määrät verta. Tää oli kanssa tosi todenmukainen uni, vähänkö tuli kylmät väreet aamulla kun muisti miltä tuntui epätoivosesti elvyttää sitä veristä lapsenraatoa siinä tienpenkalla. Kakara kuitenkin selvis:).

Intti on myös tunkenut uniin asti viimeaikoina:D: Jostain syystä kanniskelin ympäri kassua meidän lihavinta kissaa (painaa melkein 6kg). Se näytti olevan ihan normihommaa, kukaan ei ihmetellyt miksi mulla on kokoajan läski kissa kainalossa... Ja sitten olin kaverini kanssa tosi kateellinen, kun kaikilla muilla oli palveluspukuna nollavitoset ja meillä ainoina ysiykköset, kyynel.

Nyt kesällä olen nähnyt lähes joka yö unta, missä poliisit pysäyttää mut ja saan ihan törkeet ylinopeussakot. Toivottavasti ei ole enneuni:rolleyes:.

Näin tässä keväällä sellaista unta että seilasin helvetin moisella
rautalaivalla jossain välimerellä, aurinkoisessa ja kuumassa paikassa.
Aluksen kapteenina oli Fidel Castro ja miehistönä jotain harmaauniformuisia
ryssiä, lopulta muistan vain sen että kuristan jonkun hikisen ryssän kuoliaaksi,
jonka jälkeen siirryn ratin taaksen ja alan ohjata tätä rauta-alusta.

Intissä näin myös sellaista unta että tapoin ja poltin isäni, säilytin tuhkia intin karvalakissa,
jossain vaiheessa rupesi vituttamaan että perkele mitä tuli tehtyä, eikö tätä tekoa saa mitenkään enään
korjattua, sitten tuli vain suru.

Joskun penskana näin unta, että paloittelin naapurin äijän kuviosahalla pieniksi paloiksi, pakkasin ne sellaiseen pieneen eväsboksiin ja sidoin mustekalarenksuilla pyöräni tarakalle. Sitten ajelin vihellellen pyörällä metsäpolulle ja kuoppasin lihat.

Buhaha :lol2:

Nyt en tiiä mitä liskojenyötä toi oikein viimeöinen oli.. Raskaan juopottelun ja kovan krapulapäivän jälkeen eilis-yönä näin ihan himmeän erikoista unta, että olin jossain aikalailla supermariopelejä kolmiuloitteisena muistuttava maailma, missä mä olin 3 mun kaverin kanssa, tosin ne oli sellaa hämäriä ihmisiä joita ei voi yksilöidä ketä ne oli, mutta niiten kanssa liikuin. Joka välissä oli uima-altaita mitä piti ylittää, ja altaat oli täynnä vihaisia ja pieniä krokotiileja, jotka puri. Sitte mä menin hissiin, missä oli yks tuttu tyttöihminen, jota en tosielämässä siis ole koskaan painanut, ei mitään sellaista. Jokatapauksessa, mä tartuin sitä vyötäisiltä, ja nostin seinalle ja suutelin, sitte katoin et sehän on minihameessa.. ni mä kysyin siltä, et, kulta, etkai sä vaa oo alkanu prostituoiduks:) ja se oli et joojoo, ja mä olin et ei se mua haittaa, rakastan mä sua silti.. enkä oo koskaa tosta tytöstä tykännyt ees oikeessa elämässä..

Vielä parempaa, mä näin sen ohimennen tänää:) en menny sitte sanomaa mitä unta mä näin. mut mua pelottaa et onkohan mun mielenterveys iha kunnossa

:offtopic:

Vinkki: Seuraavalla kerralla yritä etsiä joku nainen (tai mies?) ja kokeile miltä "se" tuntuu;) Multa ne naispuoliset yleensä aina katoaa noissa unissa, harmi..

Voi däämn. Mitenköhän sitä saisi psyykattua itsensä sellaiseen uneen? Eikun hetki.... mähän olen jo nähnyt siitä unta että höylään apinanraivolla yhtä koulukaveriani(tyttö). Siinä untuvatyynyistä silppu lensi ja jouset huusivat hallelujaa.:whip:

Vähän aikaa sitten näin unta että isälläni oli kuvia Irc-Galleriassa nikillä "Al."
(mitä helvettiä...) Ei tässä mitään mutta unessa Irc-Galleria oli ollut olemassa jo monta kymmentä vuotta, isä oli lisännyt kuvansa joskus 60-70 luvulla.

Serranon perheessä psykologi-Fernando sanoi, että sekavat unet kuvastavat yleensä tyydyttämättömiä tarpeita tjsp., siinä voi joihinkin uniini nähden olla järkeä, monta kertaa olen nähnyt unta että hakkaan jotain tyyppiä jota vihaan, oikeassa elämässä kun suunnilleen pelkään joutuvani käsirysyihin.

Ärsyttäviä unia (painajaisia) on semmoiset joista ei pysty heräämään uhkaavan tilanteen kohdatessa, esim. pari yötä sitten uni meni jotenkin niin että äiti lukitsi minut ulos keskellä yötä, ja pihamme ohi kävelee joku tyyppi joka rupeaa puhumaan minulle ja kävelemään kohti höpisten jotain "mahtavasta tarjouksesta", rupean panikoiden hakkaamaan ovea mutta äiti vain katsoo naureskellen eikä avaa ovea, mies tulee lähemmäksi ja puhuu edelleen jostain tarjouksesta ja minä rupean huutamaan "EI EI EII" mutta unen perkele ei katkea, juuri kun miekkonen on koskemassa minuun herään huutaen "EIII"...

Mä näin kesäkuun puolella sellaista unta, että olin ihan apinankarvan peitossa. En enää muista kunnolla, mitä muuta siinä unessa tapahtui. Hassua on sekin, että 2 yötä sitä ennen olin nähnyt unta, että mulla on tosi vahva parransänki, josta mietin, että pitäisköhän toi ajaa pois ja miten se tehdään??

Mistään uniselityssivuilta en ole löytänyt selitystä.

Ja mä oon kanssa nähnyt unia, et olen joutunut poliisin takaa-ajamaksi ja pysäyttämäksi ylinopeudesta.

Viime yönä tuli kierrettyä maailmaa ristiin rastiin silityslaudalla lentäen. Rattina toimi tietysti silitysrauta ja hiukset olivat täynnä pyykkipoikia. :rock:
Eikä eilen edes ollut pyykkipäivä!

Oon joskus nähnyt valveunta, että joku kuorii mun ihoa veitsellä. Sairasta! :urjo:

Nyt viime tuli koettua sellainen uni, että huh huh

Näin nimittäin unta siitä, että olen marjastamassa, jossain suuressa metsässä, kunnes suuri ( n.200 kg) peikko rupeaa ajamaan minua takaa. Hyvän aikani juoksin karkuun, mutta uskomattomasta massasta huolimatta peikko sai minut kiinni, laittoi minut kuoppaan ( joka ilmestyi ties mistä) ja rupesi virtsaamaan päälleni.. onneksi ei ainakaan paskonu enää kaiken huipuks.

Ainii ja pissileikit ei kiinnosta millään tavalla:D

:offtopic:

Voi däämn. Mitenköhän sitä saisi psyykattua itsensä sellaiseen uneen? Eikun hetki.... mähän olen jo nähnyt siitä unta että höylään apinanraivolla yhtä koulukaveriani(tyttö). Siinä untuvatyynyistä silppu lensi ja jouset huusivat hallelujaa.:whip:

Wohou!:D Mulla taitaa olla jossain hyllynnurkassa sellanen unikirja, jossa on ohjeet unen kontrollointiin, vaatii monen yön harjotuksen tosin.. Pitäisköhän ruveta harjottelemaan? Pahin aiheeseen liittyvä mikä mulla on ollu oli uni, jossa panin senaikaista opiskelukaveriani takaa päin pimeässä liiterissä, doggy-tyyliin. Ja se oli mies. Meinasi herättyä iskeä sukupuoli-/seksuaali-identiteettikriisi - miten ihmeessä selitetään se, että naisista pitävä nainen unissaan on "mies" joka panee toista miestä?:eek:

Vime yönä näin unta että kävelin ulos jostai isost lasipilvepiirtäjäst ja sit se alataso räjähti. Maa oli lasin peitos ja tietenkää mun ei ollu kenkii tai sukkii, joten oli jalkapohjat täynnä lasia ja sattu helvetisti(oikeesti sattu jotenki) Niitä sai jonkii verran revittyy sivummal pois jonka jälkee joku tuttu otti mut auton kyytii ja mentii johkuu liikkeesee jossa kysyin kassatädiltä: "Hvor er det nærmeste sykhuset?" eli missä on lähin sairaala. Sitten se alko jotai hölöttää ja uni jatku epäselvänä jotenkin. Tota ennen olin höyliny jotai muijaa siel pilvenpiirtäjäs.

Ja kävely eri paikkoihin tossa unessa sattu jotenki jännästi :D

Pari päivää sit tuli nähtyy uni pitkäst aikaa ja viel suht oksettava
Elikkäs oltii muutaman kaverin kans kävelee hiekkarannalla. Kaveri sit kaatu ja toine otti suun täytee hiekkaa hyppäs kaatuneen kaverin päälle ja kävi suutelee sitä (kummatkin poikii). Siinä itte sit oksensin unessa ja sylin oksennuksii pois suusta ja heräsin siihe et oma sylki valu kättä piktin. Siin meinas tulla oikeesti oksennus ku heräsin :urjo:.

Vime yönä näin unta että kävelin ulos jostai isost lasipilvepiirtäjäst ja sit se alataso räjähti. Maa oli lasin peitos ja tietenkää mun ei ollu kenkii tai sukkii, joten oli jalkapohjat täynnä lasia ja sattu helvetisti(oikeesti sattu jotenki) Niitä sai jonkii verran revittyy sivummal pois jonka jälkee joku tuttu otti mut auton kyytii ja mentii johkuu liikkeesee jossa kysyin kassatädiltä: "Hvor er det nærmeste sykhuset?" eli missä on lähin sairaala. Sitten se alko jotai hölöttää ja uni jatku epäselvänä jotenkin. Tota ennen olin höyliny jotai muijaa siel pilvenpiirtäjäs.

Ja kävely eri paikkoihin tossa unessa sattu jotenki jännästi :D

Ehkä sä olit vaan kattonu Die Hard I:stä :D

Tässä viime viikolla tuli nähtyä kyllä ehkä oudoin uni ikinä.

Heräsin unessa sängystäni jolloin noustessani ylös huomasin, että minulla on ylläni aivan oudon näköiset bokserit. Ei tämä vielä mitään, mutta katsahtaessani boksereiden sisälle, oli meisselikin jotenkin oudon näköinen.

Hetken tilannetta mietittyäni oivalsin kuitenkin välittömästi mistä oli kyse:
"Ai niin, mehän vaihdoimme Mikko Alatalon kanssa eilen peniksiä", tuumaasin.

Valitettavasti en muista mikä oli syynä tälle elimien vaihdolle, mutta olen varma, että unessa asialle oli olemassa vieläpä jokin - ainakin unimaailmassa - ihan järkevä selitys.

Olin tosin ihan tyytyväinen tilanteeseen, sillä Mikko oli hieman paremmin varustettu kuin minä. Tosin aamulla oikeasti herätessäni oli kuitenkin ihan lohdullista huomata, että penikseni on edelleen vanha tuttu, eikä Alatalon Mikon.

Tässä viime viikolla tuli nähtyä kyllä ehkä oudoin uni ikinä.

Heräsin unessa sängystäni jolloin noustessani ylös huomasin, että minulla on ylläni aivan oudon näköiset bokserit. Ei tämä vielä mitään, mutta katsahtaessani boksereiden sisälle, oli meisselikin jotenkin oudon näköinen.

Hetken tilannetta mietittyäni oivalsin kuitenkin välittömästi mistä oli kyse:
"Ai niin, mehän vaihdoimme Mikko Alatalon kanssa eilen peniksiä", tuumaasin.

Valitettavasti en muista mikä oli syynä tälle elimien vaihdolle, mutta olen varma, että unessa asialle oli olemassa vieläpä jokin - ainakin unimaailmassa - ihan järkevä selitys.

Olin tosin ihan tyytyväinen tilanteeseen, sillä Mikko oli hieman paremmin varustettu kuin minä. Tosin aamulla oikeasti herätessäni oli kuitenkin ihan lohdullista huomata, että penikseni on edelleen vanha tuttu, eikä Alatalon Mikon.

:eek::lol2: kyllä joskus sitä ajattelee että voi hyvää päivää mitä temppuja aivot tekee unissaan. Mulla on usein näitä omituisia unia ja olenkin tässä tredissä joskus kertonut niitä. Viime yönä taas leikin cowboyta kun olin kattellut sen kadoksissa- leffan telkkarista. :)

Kovassa kuumeessa tulee itelle aina sama painajainen, joko spiraali, jota tippuu ja tippuu, niin kauan että herää hiestä märkänä. Tai sitten ajetaan autolla helvetin kovaa seinääpäin, joka kokoajan pienenee, alussa siitä pääsee läpi, mutta lopussa se pienenee niin paljon, että kuolemankellot soi unessa, sitten herää ja taas ihan hiestä märkänä.

Kauheita hetkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom