Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ja taas näin aika ahdistavan unen. eli olin menossa katinkultaan jotain pikkuteitä bussilla. Kuski oli menevää tyyppiä ja driftaili koko matkan sinne,vaikka tie oli kuin peili (jäässä siis). Huusin koko matkan että vitun hullu ota rauhallisesti. Kuski ei tästä tykänny ja jätti keskelle mettää. Mietin,että tosta molosta pitää ilmottaa poliisille,mutten kuitenkaan soittanu. Sitten käännyin ja olinkin jo ihmeen kautta jossain bilemestassa,jossa oli sitten kaikki mun kaverit. Ja sitten ryypättiin. Eipä tämä velä mitään,kohta olin ihan eri paikassa. Juoksin kotain kujia ja portaita karkuun ilmeisesti jotain. Menin jonnekkiin huoneeseen piiloon. Kohta oli ovella joku henkilö,jota luulin joksii hirviöks. Heitin semmosen kaksiteräsen kirveen sitä kohti,muttei se osunu siihen vaan johonkin pikkupoikaan sen olion takana :eek: Olin aika häsässä aamulla,kun musta aina tuntuu että mä oon oikeesti tehny nää unijutut.
Pitäs vissiin jotain Prozacia rueta napsimaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uneni liittyi ensirakkauteeni josta on nyt aikaa melkein 8 vuotta. Olin silloin yläasteella ja tämä neiti (olkoon vaikka neitiX) veti jalat altani. Kun näin unen niin emme enään seurustelleet ja se meni näin: Kaverini soitti minulle ja sanoi että "NeitiX:ssä on nyt käyty!", heräsin siihen kun kuulin sanovani "Mitä?!" Selvennettäköön että emme harrastaneet seksiä seurustelumme aikana ja se on syönyt tätä jätkää ihan pirusti.. Oli se traumaattinen kokemus kun vielä unissanikin lyödään vasten kasvoja.. prkl.. :D

Ja sit joskus näin unta että asuimme perheeni kanssa Tampereella, Nekalan kirkossa ja minulla oli unessa isosisko (ei ole oikeasti). Isosiskoni seurusteli jonkun jätkän kanssa jolla oli siniset kumisaappaat. Tämä tyyppi sitten jätti siskoni ja oli huutanut jotain hänelle. Siskoni sanoi minulle että aikoo kostaa tälle tyypille ostamalla punaiset kumisaappaat! :confused:

Enempää ei tule mieleen. Onkohan mulla jotain traumoja seurustelusta kun nämä molemmat liittyvät siihen?

Näin tän unen joku vuosi sit, mut on jääny vieläkin mieleen sen takia et se oli ensinnäkin outo ja toisekseen sairas (sitähän varten tää ketju on? :D).

Uni alko siitä että seison keskellä härkätaisteluareenaa ihan normaaleissa releissä ja viitta kädessäni. Sitten eteeni oli ilmestynyt härkä, ja jostain syystä aloin taistelemaan sen kanssa enkä edes yrittänyt juosta pakoon. Noo pari hyökkäystä meni ihan hyvin, mutta sitten härkä sekosi täysin ja kääntyi salamannopeasti aina uuteen hyökkäykseen. En nähnyt tässä tilanteessa muuta mahdollisuutta kuin juosta pakoon. Juoksin hetken keskellä areenaa, kunnes minulle tapahtui sama efekti niinkuin monissa muissakin unissani, eli juoksustani tuli tahmeaa enkä päässytkään pakoon ja härkä juoksi omaa vauhtiani. Sitten tuli unen friikein osuus: kaaduin jostain syystä mahalleni, perse pystyyn enkä pystynyt liikkumaan. Housuni olivat tässä vaiheessa kadonneet ja tunsin kun härkä työnsi el jongoaan takapuoleeni. Näin tilanteen sivulta, kuinka valtava kova kanki upposi kankkujeni väliin, enkä voinut kuin olla samassa asennossa. Hetken härkä siinä työnteli kunnes heräsin. Ja ei, en ole homo enkä etsi seksuaalisuuttani :eek:

Näin viime yönä unta, että voitan tänään 4,5X10^6 € lotossa.

Hiljaista oli.

Uneni liittyi ensirakkauteeni josta on nyt aikaa melkein 8 vuotta. Olin silloin yläasteella ja tämä neiti (olkoon vaikka neitiX) veti jalat altani. Kun näin unen niin emme enään seurustelleet ja se meni näin: Kaverini soitti minulle ja sanoi että "NeitiX:ssä on nyt käyty!", heräsin siihen kun kuulin sanovani "Mitä?!" Selvennettäköön että emme harrastaneet seksiä seurustelumme aikana ja se on syönyt tätä jätkää ihan pirusti.. Oli se traumaattinen kokemus kun vielä unissanikin lyödään vasten kasvoja.. prkl.. :D

Enempää ei tule mieleen. Onkohan mulla jotain traumoja seurustelusta kun nämä molemmat liittyvät siihen?

ööwh.. sama tääl. oon nähny melkein kuukauden putkeen unia ensirakkaudestani.. ja siis ainoasta ihmisestä, ketä oikeasti olen koskaan rakastanut. ja taidan itseasiassa vieläkin rakastaa. oon aika pihalla. aluks ne unet oli painajaismaisia, välistä tosi herkkiä ja nyt ne on tasottunu kauniin päiväunen kaltaisiksi.

siis, oon tuntenu sen gimman jotain kymmenen vuotta, ja siitä ensirakkauden alkamisesta on varmaan reilu kuus vuotta :D jossain vaiheessa koko homma oli unohtunut, mut puol vuotta sitten se palas takasin ajatuksiin ja nyt se dominoi jo uniakin.. huhhu. on se aina välistä niin outoo olla ihminen. mut kaipa nää on jotain ihmeen kehitystehtäviä mitä väkisinkin pitää käydä läpi, jotta voi sit siirtyy eteenpäin. :wall:

Joskus syksyl näin unta: Olin kartanolla ja sitte portaissa juos joku ihan elokuvien nörtin näkönen tyyppi. No mulla oli sopivasti pesismaila kädessä juoksin sen perään. Rappusien yläpääs sain sen kiinni ja vedin takaraivoon että veri roisku ja nörä lähti lentää rappusis ja sitten juoksin perässä ja jäin hakkaamaa sitä mailalla pään muusiks... No seuraavaksi oltiin Silja Linellä jollain tyynellä merellä, en tuntenut muita matkustajia. Tuli kuulutus että laiva törmää pian saarta päin ja siellä saattaa olla tamili-tiikereitä (niitä sissejä). No kuinka sattukaan meidän laivalla oli aselasti jotenkin mukana ja kävinpä sieltä hakemassa kalashnikovin, pari kranaattia ja taistelupuukon. No törmäys laivalla trooppista saarea päin, oltiin siinä hiekkarannalla ja takana paisto viidakko. Sitten alkoi kurkkimaan sissejä puiden takaanta ja ampumaan kohti. Me tietenkin juostiin kohti aseet paukkuen niittäen niitä samalla maahan. Sitten oltiin syvemmällä viidakossa jossain tamilitukikohdan kulmil ja niitä tuli muutaman metrin päähän. No mun lisäks oli siinä joku 4 tyyppiä(ns. omia) ja olin etunenässä. Aloin tulittamaa ja yks riisipää kaatus kunnes loppu ammukset multa. No puukko tupesta ja juoksin sissiä päin ja annoin puukkoa massuun kunnes se kaatus. Seuraavaks juos tyyppi pistimen kans kohti ja sille puukko ohimoo ja lonkkaheitolla jonnekkin. No sitten heräsinkin... :D

Joo toi oli kaksosanen uni ja jännää oli mulle että muistin ton niin hyvin.
Varmaakaa hitmaneil tai omal luonteel ja mielentilal ollu mitään tekemistä asiaan... :rolleyes:
Onha näit unii paljokii mut ei muista enää oikee.

Näin tänään ihan sekavaa unta. :)

Aluksi eräs tyyppi meni laivan tapaseen alukseen jossa oli jotain 15 kerrosta eikä ollut mitään ikkunoita vaan ihmiset istuivat vierekkäin siellä. Ja tämä tyyppi muistutti eilistä wpt:t brittipelaajaa. Sitten siirryttiin bussiin jossa oli poika ja äiti jotka näkivät ikkunasta karhun turkin, ihan kuin olisi nyljetty juuri. Sitten tämä nainen kertoi pojalle että eihän siskollesi tapahdu mitään. Poika katsoi jonku ihmeen laitteeen jossa oli tullut hätäviesti, mutta poika heitti sen roskiin. ja herätys.

Ja joululomalla näin unta jossa sain kuolemantuomion koulussa. Joku tyttö valitti että sai 2h jälki-istuntoa, niin minä huusin että mää sain kuolemantuomion, mietis sitä. Ja eihän tota Prison Breakkia katottu kun 24/7 :)

ööwh.. sama tääl. oon nähny melkein kuukauden putkeen unia ensirakkaudestani.. ja siis ainoasta ihmisestä, ketä oikeasti olen koskaan rakastanut. ja taidan itseasiassa vieläkin rakastaa. oon aika pihalla. aluks ne unet oli painajaismaisia, välistä tosi herkkiä ja nyt ne on tasottunu kauniin päiväunen kaltaisiksi.

siis, oon tuntenu sen gimman jotain kymmenen vuotta, ja siitä ensirakkauden alkamisesta on varmaan reilu kuus vuotta :D jossain vaiheessa koko homma oli unohtunut, mut puol vuotta sitten se palas takasin ajatuksiin ja nyt se dominoi jo uniakin.. huhhu. on se aina välistä niin outoo olla ihminen. mut kaipa nää on jotain ihmeen kehitystehtäviä mitä väkisinkin pitää käydä läpi, jotta voi sit siirtyy eteenpäin. :wall:

:kippis1: Mjooh.. Tuttu juttu.. Sitä vieläkin välillä kelailee mitä toiselle kuuluu mut kai se on normaalia. Sori :offtopic:

Juoksin örkkejä pakoon jossain öljynporauslautalla ja päädyin ovelle joka oli lukossa no ei siinä sitten muuta kun turpakäräjät pystyyn ja sainkin hoideltua muutaman,mutta örkkejä tuli vain lisää ja lisää. Juuri kun ne olivat pistämässä mut paloiksi niin James Bond tuli avukseni ja pisti karate iskuilla niitä kanveisiin. No James alkoi kanssa jäämään alakynteen ja mustakaan ei ollut paljon apua niin siinä vaiheessa paikalle pamahti joku vitun jedi ja läiski valomiekalla niin helvetisti....sitten meikä heräsi. Mietin hetken,että mitä vittua...menin vessaan kuselle ja repesin nauramaan. Että selaista viime yönä...

Näin unta että sain turpaani.

Kun heräsin oli huuli auki. Mimmi sano että oli heränny yöllä siihen että olin pamauttanu itteäni nyrkillä naamaan. :eek:
mä olen kans hakannu itseäni säännöllisesti unissani, se on siistiä kun herää omaan avokkaaseen. kerran hapetin vieressä nukkunutta muijaani unissani, onneksi ei käyny pahemmin..

Tästä unesta on nyt n. 1 ½ vuotta aikaa, mutta se jäi erittäin hyvin mieleen.

Minulla oli jokin tuntematon tauti jossa kuihduin pois ja tilanteen korjaamiseksi tarvitsin toisen ihmisen sylkeä. Pienikin määrä riitti taudin parantamiseksi.

Lähdin siis kulkemaan kuppi kädessä kerjäten ketä tahansa, tuttua tai tuntematonta, sylkemään kuppiin jotta olisin saattanut juoda syljen ja pelastua, tai sylkemään kasvoilleni jotta olisin voinut nuolla syljen. Kukaan ei suostunut tätä vuokseni tekemään, eivät ystäväni, ei perheeni. Lopulta silloinen tyttöystäväntapaiseni antoi minulle ruskean kirjekuoren, jossa ilmoitti olevan vähän sylkeä. Minun oli kuitenkin luvattava etten käytä sitä. Lupasin.

Seuraavaksi olin sairaalan pedissä ja katsoin alaspäin huomaten vartaloni kuihtuneen luonnottoman pieneksi peiton alle. Käytin sängyn mitasta enää hyvä jos viidenneksen. Sängyn päätyyn saapui kasvoton mies joka kumartui lähemmäksi ja minulle tuli todella hyytävä ja paniikinomainen olo...

hetken joutui kyllä tasaantumaan ennenkuin saattoi jatkaa unia.

Näin joskus unta, että olin muutaman kaverini kanssa ajelemassa autolla ympäri maakuntaa. Kun tultiin takaisin kotiin päin, mentiin kaverin luo hakemaan jotain.
Kaverin isä oli pihalla, ja huomasin siinä jotain outoa. Ajattelin, että se on varmaan kännissä... Mentiin sisälle ja löydettiin kaverin muu perhe osittain syötynä sisältä, juoksin ulos ja kaverin isä olikin zombi ja se tuli uhkaavasti mua kohti... Nappasin portailla lojuvan baseball mailan, johon oli jostain syystä kaiverrettu sanat "Vanha kivuton". Tein mitä täytyi ja juoksin etupihalle, kotikylämme keskusta oli täynnä eläviä kuolleita ja samalla kaveri juoksi sisältä ulos mukanaan varmaan 3 metriä pitkä moottori saha. Kaveri sanoi, et löytyhän se ja pahoitteli, että joutuu pistään mut paloiksi koska ei voi tietää onko mua purtu vai ei. Siinä vaiheessa, baseball maila oli muuttunu valomiekaksi, ja useiden väistöjen jälkeen selviydyin taistosta voittajana. Sitten huomasin, että ei ne keskustan ihmiset olleetkaan zombeja, oli vaan juhannus ja kaikki oli kännissä. Alkoivat kyselemään, että miksi silppusin kaverini ja sen isän. Talon sisältä ei löytynyt enää mitään. Jouduin vihaisen väkijoukon kynsiin. Heräsin aika hikisenä.

Törmäsin vähän aikaa sitten junassa ensimmäistä kertaa moneen vuoteen siskon vanhaan luokkakaveriin joka on aika :kuola: neitonen. Nimettäköön tyttö vaikka Elluksi. Noh, seuraavana yönä näin unta, että olen jossain baarissa ja Ellu on samassa baarissa. Sit meikää alkaa kusettaa ja kävelen vessaan. Oon pisuaarilla helpottamassa oloani kun Ellu tulee miesten vessaan, astelee viereeni pisuaarille ja tempasee lerssin esiin housusta.:eek: Hitto kun en muista miten uni jatkui, muistan niin huonosti omia unia

Intissä oli uskomattoman virkeitä unia. Tai noh nää menee jo jonkun asteisen unissakävelyn piikkiin. Uni meni näin että keskellä yötä Tuli joku ihme hälytys ja Joku upseeri säntäs keskelle huonetta ärjymään käskyjä keskellä yötä. Unessa sit pakkasin Täysvarustuksen pimeässä huoneessa kun oli kiire, mutta kun olin saanu sen tehtyä niin se upseeri (joka vaan seiso kasvottomana keskellä pimeää huonetta tuijottaen mua kun pakkasin varustusta) sano vaan että "lepo" ja meikä nukahti samantien. Aamulla sit herään ihmetellen että mitäs Helv*ttiä... Olin työntäny lenkkeilykengät tyynyn sisään ja repiny sängystä Lakanan pois yöllä. :rock: Olen myös Huutanut huomiota ja tetsannut unissani. Kaverit heränny kun olin mölynny huomiota. :thumbs:
Se oli sitä armeija-aikaa.
Viimeisin uni minkä muistan liittyy Arnold Schwarzeneggeriin ja minä keekoilin siinä boksereillani, Mutta tästä lisää ensi kerralla :worship:

Parhaita on kyllä unet jossa tajuaa olevansa unessa, siitähän se riemu repevää :D eiköhän tässä treadissa ole näitä jo ihasteltu mutta kuitenkin:

Jouduin tyrmään jossa joku psykopaatti uhkaili minua ja väläytteli terävää instrumenttia jolla kohta laitettaisiin ranttaliksi. Rimpuilin itseni kuitenkin vapaaksi ja paniikissa koetin rynnätä ulos (tiedätte, kun unissa liikkuminen tuntuu aina vaivalloiselta).

Kesken paniikin kuitenkin ymmärsin olevani unessa. Tästähän riemu repesi :D syöksyin takaisin tyrmään ja sanoin kiduttajalle että tää on unta, nyt oot kusessa. VASTASI vielä "voi vitulla päähän" :D. Huusin sille KUOLE ja ukko vajosi maan rakoon. Ympärillä muut tyrmässä olijat rupesivat hurraamaan. Tajusin osaavani myös lentää ja laitoin pystyyn kunnon teräsmies-skenaarion mutta vähitellen heräsin julmaan, narukätiseen todellisuuteen.

Naurattaa vieläkin! Harmi että nämä ovat aina juuri ennen heräämistä.

Kesken paniikin kuitenkin ymmärsin olevani unessa. Tästähän riemu repesi :D syöksyin takaisin tyrmään ja sanoin kiduttajalle että tää on unta, nyt oot kusessa. VASTASI vielä "voi vitulla päähän" :D.

Vittu että repesin näin aamutuimaan... :lol2:

Tota voi muuten kehittää kuulemma unessa. Mieti, kun tiedät, että näet unta, niin ei ole enää rajoja missään. Voit muokata maaailmaa ajatuksen voimalla.

http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/selvauni.html

(skepsisin sivulta, mut löytyy myös paljon ohjeita ja artikkeleita muualtakin. eng. lucid dreams)

Itselläni oli samanlainen uni vähän aikaa sitten, oikeastaan liskojen yö. Uni oli eräänlainen ruotsinlaivalle sijoittuva James Bond - tyylinen seikkailu,
jossa olin tietysti hyvis. Laseraseet yms. oli tottakai käytössä, ja kuteet suoraan 70-luvulta.
Silti uni oli todentuntuinen, ja kykenin ohjaamaan tekemisiäni. Lopuksi jäin kuitenkin nalkkiin ja alaleukani revittiin irti SAW-tyyliin. :urjo:
Ei niin nätti uni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom