Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ei jumalauta, nyt tuli taas nähtyä todella hämärää unta.
Olin jossain etelän reissulla ja olin menossa illalla syömään. Laitoin t-paidan päälle ja lähdin ulos kävelemään jonnekin. Kun tulin ravintolaan niin huomasin, että mun paita tuntuu jotenkin oudolta. Katoin paitaa, nin se oli muuttunut sellaiseksi naisten raskauspaidaksi, joka levenee alaspäin. Kattelin, että mitäs vittua nyt ja lähdin sitten takas hotellihuoneeseen, samalla manasin kun oli jäänyt yks tietty kauluspaita kotiin. Kun tulin hotellihuoneeseen ja otin paidan pois, menin peiliin kattomaan niin mulla oli ihan helvetinmoiset gynot. Lisäksi nännit oli ainakin kolmen sentin pituiset, näytti sellaisilta pikkumulkuilta. Hirvee uni.
Ois vaan pitänyt nousta silloin kun kello soi, eikä nukkua kahta extratuntia niin ois jäänyt tuokin näkemättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oli ihan hämärä uni, olin forumissa muijan kaa ja se käski hakee jonkun paidan sille ja sitku koskin siihen paitaan ni se muuttu öljyks sit kaikki mihin koskin ni muuttu öljyks ja muija lähti himaan mua hanee sielt kaupasta ja sit olinkin jo kotiovella jota yritin avata ja sekin muuttu öljyks..

Toi Matti Nykäs -tredi tulee jo meikäläisen uniin... :rolleyes:

Poikkesipa sitten Nykäsen Masa viime yönä meidän kesämökillä, ympäripäissään tietenkin. Kun ei sisälle päästetty, niin Masa tuli moottorisahalla oven läpi. Juoksin takaovesta karkuun ja rupesin soittaan poliisille. Poliisin numero oli tietty varattu. Monta kertaa koitin, mutta joko se tyyttäsi varattua tai sitten ei kuulunu luurista mitään. Joku auto sitten sattu sitä mökkitietä ajamaan, muttei niidenkään puhelimella päässy poliisille läpi.

Hohhoijaa... :rolleyes: :lol2:

Kaverini yritti pakottaa minut laulamaan mana manaa. (siis as in muppets, ei bändi -> http://www.youtube.com/watch?v=07gfXxixftY ). Se lauloi itse mitä ne pinkit elukat vetävät ja aina kun tuli minun vuoroni niin huusin että 'en perkele laula!!!!'.

Ei siinä mitään mutta unesta tuli myöhemmin totta kun erehdyin kertomaan siitä ko. kaverille :rolleyes:

Jahas, viime yönä näytti taas suloista unta... En muista koko unta, mutta minut. mm. otettiin uhriksi johonkin rituaaliuhraukseen, jollain sarvilla hakattiin vatsa silpuksi. Nyt kun muistelen niin taisinkin herätä ja koittaa että vatsa on kunnossa...Kunnossa oli, onneksi, mutta hetken tuntui vielä siltä että suolet tulee pihalle. :rolleyes:

No niin...eli uni alkoi, olin soutamassa uppoavalla paatilla tummaa, hiljalleen lipuvaa jokea pitkin, paatti upposi ja uin rantaan.
Rannalla oli autiotalo, jossa oli tapahtunut jotakin pahaa, jokaisesta huoneesta löytyi tavallaan vinkkejä, mitä olisi voinut tapahtua.

Yhdessä huoneista oli pelkkiä enkelinkuvia ja enkelipatsaita koko huone täynnä, seuraavassa huoneessa odotti seinällä pieni kaappi.
Avasin kaapin ja siellä oli vanhoja,kuluneita korurasioita. Rasioissa ei kuitenkaan ollut mitään, vain korujen tummenneet jäljet korujen paikoilla...sitten huomasin vanhat, mustavalkoiset valokuvat, joissa oli surullisen näköisiä ihmisiä, huomasin, että kuvissa olevilla ihmisillä olivat päällä täsmälleen rasioihin sopivat korut. Kuvien perusteella kyse oli hautajaisista, en tuntenut ihmisiä, mutta muistan tarkasti kasvonpiirteet, hiussuortuvat jne.

Tunnelma unessa oli ahdistava ja surullinen, muistan kun katselin kuvia ja korurasioita ja yritin ymmärtää. Heräsin juuri kun tuntui siltä että olisi selvinnyt mitä pahaa paikassa oli tapahtunut.

Hirveetä nähdä tällaisia unia, pelkää että ne jatkuu ja saan ikuiset traumat! Mistä ihmeestä näitä oikeen tulee?? :(

Hirveetä nähdä tällaisia unia, pelkää että ne jatkuu ja saan ikuiset traumat! Mistä ihmeestä näitä oikeen tulee?? :(
Kirjota tuo uni tarinaksi jossa on onnellinen (?) loppu, jospa seuraavan yön "jatko-osa" olisi vähemmän ahdistava :)

Edit: ja jos ens yönä tuo ko. unen tarina jatkuu muuten, niin laitathan tänne? Vaikuttas ihan mielenkiintoiselta.

No tavallaan se kiinnostaakin, että miten se jatkuis, mutta oon kova miettimään tällasia unia jos tän tyyppisiä sattuu näkemään. Esim muistan hyvin vieläkin joitain lapsuudessa näkemiäni unia. Tavallisestihan unissa on mukana edes joku tuttu naama mutta viimeöisestä en muista yhtäkään tuttua ihmistä. Hui!

Näin joku aika sitten unta, että halusin arpitatuoinnin, pentagrammin rintojen väliin. Lähetin Mikelle privaa, että missähän niitä tehdään, mihin Mike vastasi että hän tekee niitä ja on muuten tosi hiennoja. Lähetin sitten hintatiedustelun, johon ei kuitenkaan koskaan vastattu. Olin todella pettynyt.

Ja nyt muuten loppuu se sokerin mussuttaminen...

:D joo ei mitään hyperaktiivisuutta ilmassa kun pitää unissakin ratkoa arvotuksia!

Olipa viime yö harvinaisen himmee... Nukuin kellon ympäri, mutta jatkuvasti piti säpsähdellä milloin mistäkin. Vissiin lievä kuume saa mielen "hieman" levottomaksi. Tässä viime yön helmiä:

Maleksin jossain merivoimien veneessä, jonka perukoilta minut vedettiin yhtäkkiä kannelle ja upseerit alkoivat laittaa ylleni jotain hiton sukelluspukua. Vaikken tiedä sukeltamisesta mitään, niin mokomat heittivät minut johonkin paskaiseen isoon lieriöön, jossa oli luonnollisesti kylmää vettä. Palelti saatanasti enkä saanut henkeä. Säpsähdin kylmään hikeen... Nukahtaminen ja homma jatkuu: Olin nukkumassa samassa sotalaivassa tyytyväisenä peiton alla, ylläni sama toisen maailmansodan aikainen sukelluspuku (wtf?). Viereeni mönkii tuntemani kuvan kaunis nainen, ilmeisenä tarkoituksenaan saada hieman sukeltajan munaa... Tää kimma riipii taidokkaasti kumipuvun pois, mutta jättää homman kriittisellä hetkellä kesken ja häipyy pimeyteen. En sitten saanu, Vituttaa ihan helvetisti! Herääminen uudelleen ja toteamus; vituttaa ihan IRL!

Nukahtaminen ja teemaksi luennon pitäminen. Jostain hiton syystä oon pitämässä luentoa työporukalle aiheesta, josta en tiedä yhtikäs mitään. Lattialla vilisee topakan kokoisia rottia... Ilmeisesti en ole kovinkaan vakuuttava luennon pitämisessä, sillä kaikki tuppaavat nauramaan esitykselleni. Tungen yhden rotan eturivissä istuneen suuhun ja jatkan luentoa, tosin esimieheni moittii hieman minua sanoen; "ei noin saisi tehdä..." Herääminen jälleen kylmään hikeen, ja toteamus; onneks tää oli unta. Nimim. luennon pitäminen edessä...

Nukahtaminen uudelleen. Kuulen räsähtävän äänen jostain päin kämppääni. Peitto syrjään ja kommandona liikkeelle. Pelottaa ja vituttaa hieman, kuka hitto tunkeutuu mun kämpppään, kohta alkaa tapahtua... Pelon ja agren sekaisena yritän etsiä kättä pidempää, samalla varovasti huoneita vyöryttäen. Herääminen epätodelliseen fiilikseen olohuoneen sohvalta. Ei ollut käsissä mitään kättä pidempää. :) Särkylääke naamaan ja takas nukkumaan.

mulla oli härö uni...tää salee poistetaan mut menköön,olin jossain kaverilla ja istuttiin sen kaverin ja sen faijjan kaa jossain huoneessa puhumassa jostain, kun huomasin lasisen kaapin (sen faijjan lääkekaappi), sitten tajusin että siellä oli noin 5 erilaista purkkia ja kaikissa luki winstrol tai stanozol...sitten odottelin että sen faija lähti siitä ja rupesin tonkimaan sitä kaappia,ihmettelin että mihin toi ukko näitä kaikkia tarttee...sitten nusasin siltä yhen niistä.

jonka jälkeen heräsin..en ole koskaan nähnyt noin outoa ja tyhmää unta. Ihan pelotti aamulla...

Toissayönä: Kaverin kanssa kaljoitellaan. Kalja maistuu hyvin, niinkin hyvin, että tuoppi alkaa itsestään juottamaan kaveria. Tämähän olisi kätevää, mutta tiesin paholaisen juottavan kaveria humalaan. Hälytin 2 kirkonmiestä häätämään pahan pois. Olo helpottui hieman, mutta sitten meni näkö! Tunsin kuinka paha alkoi kaatamaan kirkkoviiniä väkisin suuhuni. Kieltäydyin nielemästä. Viini valui pitkin suupieliä, odotin vain milloin tukehdun. Sitten punaisen naispaholaisen kasvot ilmaantuivat eteeni. Kaunis mutta paha. Kirkkaasti muistan sanani: "Mene helvettiin, TIEDÄN, että tämä on unta." Paha meni pois. Sen jälkeen heräsin. Moitin itseäni, minä en ole hullu. Sen jälkeen piti oikein uho päällä kääntää kylkeä ja jatkaa unia. Kello oli 3.37. Aamusella taas tyhmä olo, kun antaa tuommoisten säikytellä itseään.

Sijainti joku Afrikan valtio. Maasto savannia, jossa isoja mäntyjä. Keskellä tätä kaikkea on valkoinen jäähalli. Kyseinen mesta on oudon tornimaisen mallinen. Ihmettelen itsekseni, että kuka hullu tälläisen on rakentanut. Seuraavaksi paikalle tulee vanhempi herrasmies, joka esittäytyy hallin talonmiehenä. Tämä kaveri opastaa minut sitten 3 kerroksen katsomoon, joka on n. 5x15m kokoinen, varustettuna puupenkeillä ja punaisella kokolattiamatolla. Talkkari kertoo innoissaan, että tähän rakennetaan aitio. Kerron hänelle, että idea on täysin päätön ja poistun hallista. Poistuessani hallista joukko sissejä yrittää tappaa minut... Epäilen että vahtimestari on usuttanut ne perääni. No loppu onkin pelkkää ammuskelua.

Nimimerkillä: Hullu kuin pullosta tullut

toissayönä ja apaut viikko sitten:

olin jostain kumman syystä mennyt idolsin koelauluihin. toissayönä lauloin suvivirren aivan päin helvettiä ja sen jälkeen asko, nina ja jone haukkui mut aivan pystyyn. surkea esitykseni löytyi myös youtubesta ja sitä oltiin katsottu noin 100 000 kertaa.

sitten heräsin ja olin äärettömän helpottunut, kun tajusin että se oli vain unta.

pari yötä sitten: (huom. painajainen.. :lol2: )

Olin hyvän ystäväni kanssa meillä kotona keittiössä. Keittiöntuolilla oli ruumis (sinertävän-harmahtava ihoinen...) kaverini selitti mihin tyyppi oli kuollu ym. Kunnes sitte käski mun viedä sen roskakatokseen pihalle... Yritin sanoa vastaan etten millään tahtois mennä ruumiin kanssa rappukäytävään. Niin sitten kuitenkin jouduin lähteä raahaamaan sitä (se käveli omilla jaloilla kun raahasi sitä kädestä..tosin käsi meinas irrota ym. sairasta..)
menin sen kanssa hissiin,ja olin juuri painamassa nappia P, alakertaan,kun se ruumis painoi hissin 8:n. Olin ihan shokissa että mitä persettä... se meni 8:ssa pois hissistä ja kysyi mihin pitää mennä? käskin hypätä kattoterassilta (ei meillä sellasta ole oikeesti,eikä muutenkaan kun 3 krs:ta) :lol2: Heräsin siihen kun pääsin hissiin takas ja olin ihan että huhuhu..kukaan ei usko että toi ei ollukkaa kuollu.. :david:

Aamulla mietiskelin että johtuikohan tää uni siitä että katsoin illalla csi-miamia.. :rolleyes:tai sitten kuumeesta...

Parhaita on nämä, missä oikeasti näkee unta siitä, että tappaa tai paloittelee ihmisiä. Siihen vielä yhdistettynä pieni seksuaalinen toiminta, niin voi taas kysyä, että mitä ihmettä.

Todella vanha painajaisuni joka on jäänyt elävästi mieleen, eli juuri intistä päässyt ja kotona kovassa kuumeessa unta palloon; Tetsasin lujaa jossain viidakossa selvästi peläten jotain jahtaajaa tms, sitten huomasin viidakossa kiiluvan punaisen valon, sala-ampujan lasertähtäimen valon. Tähän sit heräsin ja se punainen valo jota tuijotin oli telkkarin stand-by valo (unissa/kuumehöyryissä silmät auenneet jne..)

Toinen uni oli tässä pari viikkoa sitten kun oli dieetistä toinen viikko menossa, näin unta että edessäni oli järkyttävän suuri pöytä täynnä kaikkea hyvää ruokaa, mutta koskea en voinut :) Ilmeisesti kaverilla hieman nälänpoikanen kun näkee jo ruoastakin unta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom