Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Tällane uni: Menin tervehtimään isoäitiäni ja kävin hänen kellarissaan. Siellä oli vankila jossa oli ihmissusi vankina. Kyseinen otus pääsi vapaaksi ja jahtasi minua viljapellon läpi naapurin pihalle jossa piilouduin marjapensaaseen. Pensaassa ollessani huomasin kanojen kävelevän pensaitten välistä laatoitusta edestakaisin aivan kuin vartiossa. Tämän jälkeen lähdin kotiin ja heräsin sitten. Olo oli wtf. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KErranki näin semmossen unen jonka voi kirjottaa tänne :D

Olin unessa kiertämässä pururataa keskellä yötä, sitten aloin pälyillä ympärillä olevaa synkkää metsää. Puiden takaa kurkisteli tummia hahmoja...
Säikähdin niitä ja aloin juosta kovempaa, tuumasin että juoksen vielä tämän kierroksen ja lähden kotiin helvetin kyytiä! Mutta tummat hahmot lähtivät perääni ja vaikka juoksin minkä kintuistani irti sain, ne alkoivat saavuttaa minua...
Onneksi keskelle pururataa oli mystisesti tupsahtanut punainen mökki, joten juoksin sisälle ja lukitsin oven.
Aloin huhuilla josko mökissä olisi isäntäväkeä kotosalla, mutta vastausta ei kuulunut.
Menin yhteen huoneeseen, jossa paloi valo. Huoneen nurkassa oli sänky, jolla makasi joku hahmo ja menin lähemmäs hahmoa, kun olin parin metrin päässä, hahmo nousi istumaan ja paljastui huomenta suomesta tutuksi Lauri Karhuvaaraksi!
Lauri katsoi minua tuimasti silmiin ja sanoi ontosti, kuin haudan takaa: "Huomenna sulla on amisviikset."
Valitettavasti herätyskello pärähti tässä kohdassa soimaan ja kun uni oli vielä tuoreessa muistissa, kirjotin sen ylös.
Sitten menin tarkastamaan peilistä, onko amisviikset ilmestyneet, harmikseni jouduin toteamaan ettei ollut, mutta jos olis, niin oisin kirjottanu tämän yliluonnolliset asiat ketjuun, enkä tähän :D

Uutta unta tuli sitten tuossa reilu viikko sitten.

Olin jossain kirkossa messussa tai vastaavassa tilaisuudessa missä ihmiset istuivat penkkiriveillä naamat "alttarille" tms päin. Kelasin sitten siitä että alan lahdata ihmisiä. Mulla oli joku kaveri siinä mukana, en muista kuka. Otin suuren revolverin ja asetin sen erään päätä vasten ja vetäsin liipasimesta. Ihmiset alkoi huutamaan ja juoksemaan hätäisesti ympäriinsä. Lahtailin vaan lisää. Sitten kun tajusin että vartijathan tässä tulee, ja taisin myös tajuta että unessa sitä ollaan, niin asetin aseen suuhuni ja vetäsin liipaisimesta. Kaaduin maahan ja olo oli hieman kumma, ajattelin että nyt sitten kuolen.

No, enpä kuollut ja sitten tulikin joku ensihoitaja/vartija joka injektoi 2,5mg diatsepaamia mun silmään. Tää vartija tms kehotti painamaan silmäkulmaa jottei lääke valu suuhun. No, niinpä kuitenkin kävi ja taisi maistua suolaiselle ? No, sitten ne injektoi vielä jonkun verran reiteen ja hetken päästä tuli chillimpi olo. Sitten tokaisin siinä niille vartijoille että "Tiiättekö kun tajuu että on unessa niin mulla lähtee aivan käsistä". Ne naurahti että joo vittu mikä jätkä.

Viime yönä näin todellakin sairaan unen:

Olin kävelemässä rautatie-/metroasemalla, kunnes kirjaimellisesti törmäsin kulman takana erääseen tuntemaani tyttöön. Juteltiin siinä ensin mukavia, mutta sitten nappasin tytön kainalooni ja pistin juosten lähimpään vessaan. Lukitsin sitten oven, laitoin tytön pöntölle ja raiskasin hänet.

Omituista tässä oli etenkin se, että tyttö ei pistänyt vastaan pahemmin, ei lyönyt/potkinut, huusi vain apua. Ihmisiä käveli koko ajan siitä vessan ohi, mutta kukaan ei ollut kuulevinaankaan avunhuutoja. Kyseinen uni ei tuntunut yhtään vastenmieliseltä, kun näin sen. Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta kun näen unen, jossa nain tuttuni kanssa!

Edit. Taisi muuten olla tämä unenvaihe menossa: http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/selvauni.html

Näin tuossa unta, että olin istumassa vessassa kakkahädän keskellä. Ystäväni avasi vessanoven ja kysyi minut nähdessään, että miten menee? Tokaisin, että pönttö ei vedä ja aloin sen jälkeen lappaamaan kakkaa pöntöstä käsilläni. Tämä ei kuitenkaan riittänyt, sillä seuraavaksi aloin lappamaan ulostetta myös suuhuni.

Ystäväni katsoi touhujani ja ihmetteli, että mitä vittua minä oikein teen? Tilanteen edessä voimattomana käänsin katseeni kuitenkin jo tulevaisuuteen vastaamalla hänelle Kola-Ollihokkasmaisesti: no nyt kävi näin.

Siihen sitten myös onneksi heräsin. Suussa maistui paska.

Näin unta, että olin jossain maalla ja sinne tuli paljon irc gallerian hottiksia. Surffailin juuri netissä ja joku äijä tuli selittämään minulle että "nuo muijat tekee mitä vain rahasta". Huomasin peilistä että minulla oli siniset tähdet maalattu silmien päälle. Menin sitten johonkin talon sivuhuoneeseen jonne tuli yksi näistä hottiksista ja kaivoin taskustani oliiviöljypullon jonka jälkeen tämä muija alkoi.. u know... Jossain vaiheessa toinenkin muija tuli ja alkoi huutamaan minulle. Menin sitten uimaan läheiseen järveen ja nämä muijat tuijotti minua.

En muista missä olin, mutta söin ruisleipää. Mutustelin siinä aikani, kunnes muutamia hampaita lähti suusta. Ja kun loppuja hampaita pikkasen heilutteli, niin nekin lähtivät yllättävän helposti irti. :eek:

Oli kyllä sairas uni ja turhankin aito. Piti aamulla katsoa peiliin, ja tarkistaa ettei hampaita puuttunut. Ikävää pelkoa muutenkin ollut hampaita kohtaan, kun seitsemän vuotta olen hammasrautoja suussa pitänyt ja viime syksynä sain ne vihdoin pois.

Yksi päivä olin shortseissa ja muutama ihminen tuijotti kinttujani. Jäi hämäämään siinä määrin että näin seuraavana yönä unta että sääreni olivat takaa tuuhean karvan peitossa (niinkun eläimellä). Oli unohtunut sheivata ilmeisesti ja meinasin kuolla häpeästä kun joku tosi ihq hottis kundi oli kyylännyt vielä :eek:

näin unta että olin joidenkin tuttujen/puolituttujen kanssa jossain ihan oudossa paikassa. sit siellä näytettiin tiedemiesten ennusteita maailmanlopusta. siitä kuinka kirkkaasta liekistä tulee kärsimys ja tuska joka vaan jatkuu ja jatkuu. sit näin mielessäni sitä tuskaa tai jotain vastaavaa. kai se oli aika lailla raaka näky kun muistista karsiutunut pois täysin sen näyn sisältö. (mutta asiaa miettiessä pari viikkoa unen näkemisen jälkeen tuli kylmät väreet ja tosi ahdistava olo)

sit se kirkas liekki ilmaantu vajaan kilsan päähän meistä ja sit tiesi että vittu se on nyt menoa... jonkin aikaa vittuuntui mutta yhtäkkiä meni vitutuskäyrä punaselle ja aattelin että teenpä ees jotain yrittääkseni estääkseni sen homman. juoksin siihen liekkiin niin nopeesti kun pystyin ja sukelsin sen sisään. yhtäkkiä tajusin että voin tehdä ihan mitä vaan.

oma veikkaus tuosta unesta on se, että se oli ns lucid - uni siitä ylivittuuntumisesta lähtien. harmitti ihan sikana kun uni päättyi hereille säpsähtämiseen aika lailla tasan 7h nukkumaanmenosta.

Istuin linja-autossa minihamonen päällä ja mulle kasvoi ihan hillitön jorma. Se oli niin pitkä että näkyi helman alta. Yritin kauhuissani ristiä jalkojani ja piilottaa sitä mutta mikään ei auttanut kun unen edetessä hame vaan lyheni ja lyheni. Ihmisiä lappoi linja-autoon ja istuimeni ohittaessaan ne katselivat todella paheksuvasti tyttöä jolla oli kauhea letku polviin asti. :nolo:
Aika sairasta.

Täytyy sanoa että nään usein todella levottomia unia. Suurinosa unista nään niin realistisina että pystyn kuvailemaan ne erittäin tarkoin yksityiskohdin.

Itse näin tämän unen muutama päivä sitten mutta ajattelin kirjoittaa nyt sen ircissä saamani painostuksen alaisena tänne.

Uni alkaa niin että istun yksin kulmasohvalla normivaatteet päällä ja katselen televisiota. Huone on melkeen samallainen kuin oma olohuone mutta jotenkin erilaisempi tai valoisampi. Yhtäkkiä eteeni ilmestyy pitkät hiukset omaava blondi shemale. Erittäin seksikäs kroppa. Päällään tällä blondilla oli stayupit,
kropan muotoja hivelevä musta silkkimekko joka ulottui juuri perseen puoleenväliin. Mekon alla näin olevan mustat stringit. Tiesin samantien tämän olevan shemale vaikka en ollutkaan päässyt vielä häneen käsiksi. Blondi tanssi minulle hitaasti mutta seksikkäästi ja teki käsillään liikkeitä jolla kutsui minua luokseen. Kiihotuin välittömästi tästä erittäin paljon ja pyysin häntä luokseni.

(Samassa uni muuttuu niin että nään yhtäkkiä tapahtumat kolmiulotteisena)

Blondi tanssi seksikkäästi minun ihaillen häntä istuen sohvalta ja yhtäkkiä hän kääntyy minun seliin ja haluaa istuutua seisovan kyrpäni päälle. Hän pikkuhiljaa laskeutuu tanssien syliini ja hyväillen kyrpääni saa minut täyteen kiihkoon. Blondi laittaa kaluni sisäänsä ja aloittaa ratsastamisen voihkien suunnattomasti.

(Kuvakulma on nyt alhaaltapäin joten nään mille hän näyttää edestäpäin kun hän ratsastaa)

Samalla huomaan että hänellä on mielettömän pitkä, paksu ja suonikas kyrpä joka seisoi täysiä (Ajattelin siinä unessa että tuo ei edes mahtuisi suuhun). En vieläkään tiedä kuka hän joten kysyn "kuka oikeen olet?". Hän lopettaa hetkeksi ratsastuksen. Nojautuu taaksepäin ja kääntää päänsä katsomaan minua silmiin ja vastaa "Olen sinun tyttösi Hirvikolari". Olin aivan WTF ja hän jatkoi siitä mihin jäi.

Loppu unesta oli tosi sekavaa jotenkin ja heräsin siihen että kyrpä seisoi tosi kovana ja yritin panna patjaa.

Että tämmöstä tälläkertaa ja terveisiä Hirvikolarille my sexy Tgirl :kuola:

PS. -Saa nähdä onko tämäkin ENNE-uni
-Älkää kiitos lähettäkö privaan läähättäviä viestejä. en jaksa poistella ;)
-Tgirl hirvikolari ottaa varmaan vastaan kaikki ehdotukset joten sinne siis.

Että tämmöstä tälläkertaa ja terveisiä Hirvikolarille my sexy Tgirl :kuola:

PS. -Saa nähdä onko tämäkin ENNE-uni
-Älkää kiitos lähettäkö privaan läähättäviä viestejä. en jaksa poistella ;)
-Tgirl hirvikolari ottaa varmaan vastaan kaikki ehdotukset joten sinne siis.

Megamasa sä olet ihan pimee :lol2:

Salomahalle ja muille keijoille tiedoksi, en ole oikeasti shemale! Enkä tule varmistamaan kyykkyjänne stay-upeissa ja silkkimekossa!

Mut on tällä viikolla tapettu 4 kertaa. Onkohan se jotaki ennakoivaa tulevaisuutta ajatellen.

1.Kävelen kaupungilla ja yhtääkkiä oikeesta elämästä tuttu MUIJA lyö puukolla kaulaan. Verta lentää ihan sikana ja uni vaan jatkuu.

2. Ajan autolla kännissä poliisin päälle. Nousen autosta niin NAIS poliisi ampuu minua päähän. (en siis oikeasti aja autolla kännissä)

3.Kävelen suojatien yli kun autolla tietä tuleva NAINEN ajaa autolla päältäni ja koen tuskallisen kuoleman

4. Olen huoneessa. Huomaan että huoneessa on mun lisäksi tuttuja MUIJIA jotka on joskus ollu enemmän ku pelkkiä kavereita mutta kaikkia ei kuitenkaan voi exäksi sanoa.(onneksi niitä ei nyt kovin montaa oo :D ) Ajattelen että jes tää on tämmönen uni :D mutta yhtääkkiä loistava uni muuttuu painajaiseksi. Sieltä alkaa tuleen puukkoa ja huudellaan mitä pahaa meikä on niille tehny :lol2: . Tuota jatku ihan vitun pitkään ku unessa vaan makasin lattialla siellä meikää potkitaan ja viillellään. Kun äsken heräsin niin oli vähän outo fiilis :D

Vois vissin alkaa oleen vähemmän sukupuolirealisti eli sovinisti ku enää saa rauhassa ees nukkua :D

Mut on tällä viikolla tapettu 4 kertaa. Onkohan se jotaki ennakoivaa tulevaisuutta ajatellen.
Jep, joku tuttu nainen puukottaa sut, kun on ajanu autolla yli:D

Mut monesti oon nähny noita ihme dejà vù -juttuja. Kuumehoureissani oon nähny ihan ihme hallusinaatioita ja isä on herättäny mut, kun oon kävelly ympäri taloo siinä jtn puhuen. Kaikki tuntu sillon välillä pieneltä ja jtn kerää minä taisin siinä unessa pyöritellä:D

Ihan ihme juttuja tullu välissä vastaan: oon juossu jtn pakoon, tappanu helvetisti porukkaa, tiedostanu että on unta ja tehny kaikkee jännää ja lopulta herättäny itteni. Hiippailut ja painajaiset on karseimpia: aina herää yltäpäältä hiestä, adrenaliinia veressä ja sydän hakkaa niin saatanasti:D

Mä näin viimeyönä vaihteeks taas ihan hämärää unta. Mun kaverin poikaystävä olikin saanut jonkun toisen naisen kanssa lapsen ja se vauva oli sen mukana...ja se oli noin. 3cm pitkä se vauva ja kiinnitettynä pahviseen korttiin....
Sit se mies lähti kylvettämään sitä vauvaa ja mä koitin kovin selvittää sille että ei sitä voi vielä kylvettää kun se on niiiin pieni.

(oli muuten aika hullunkurisen näköinen si minivauva)

Istuin linja-autossa minihamonen päällä ja mulle kasvoi ihan hillitön jorma. Se oli niin pitkä että näkyi helman alta. Yritin kauhuissani ristiä jalkojani ja piilottaa sitä mutta mikään ei auttanut kun unen edetessä hame vaan lyheni ja lyheni. Ihmisiä lappoi linja-autoon ja istuimeni ohittaessaan ne katselivat todella paheksuvasti tyttöä jolla oli kauhea letku polviin asti. :nolo:
Aika sairasta.

Vähän saman tapaisia unia täälläkin taas pari yötä sitten:D. Sillä erotuksella, että minun unissani ei ole ollenkaan nolo asia kasvattaa penistä ja käyttää sitä vaikka julkisesti..:rolleyes: Tällä kertaa se oli noin puolimetrinen ja ihan kaamee stondis, jolle yritin sitten jotain tehdä itekseni, ja joku jätkä tulee vielä viereen antaa ohjeita, kun ei omasta takaa (kas vaan) ole kokemusta siitä miten sellaisen vehkeen kanssa kannattaa vetää käteen:lol2: Vinkki: Seuraavalla kerralla yritä etsiä joku nainen (tai mies?) ja kokeile miltä "se" tuntuu;) Multa ne naispuoliset yleensä aina katoaa noissa unissa, harmi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom