Täytyy sanoa että nään usein todella levottomia unia. Suurinosa unista nään niin realistisina että pystyn kuvailemaan ne erittäin tarkoin yksityiskohdin.
Itse näin tämän unen muutama päivä sitten mutta ajattelin kirjoittaa nyt sen ircissä saamani painostuksen alaisena tänne.
Uni alkaa niin että istun yksin kulmasohvalla normivaatteet päällä ja katselen televisiota. Huone on melkeen samallainen kuin oma olohuone mutta jotenkin erilaisempi tai valoisampi. Yhtäkkiä eteeni ilmestyy pitkät hiukset omaava blondi shemale. Erittäin seksikäs kroppa. Päällään tällä blondilla oli stayupit,
kropan muotoja hivelevä musta silkkimekko joka ulottui juuri perseen puoleenväliin. Mekon alla näin olevan mustat stringit. Tiesin samantien tämän olevan shemale vaikka en ollutkaan päässyt vielä häneen käsiksi. Blondi tanssi minulle hitaasti mutta seksikkäästi ja teki käsillään liikkeitä jolla kutsui minua luokseen. Kiihotuin välittömästi tästä erittäin paljon ja pyysin häntä luokseni.
(Samassa uni muuttuu niin että nään yhtäkkiä tapahtumat kolmiulotteisena)
Blondi tanssi seksikkäästi minun ihaillen häntä istuen sohvalta ja yhtäkkiä hän kääntyy minun seliin ja haluaa istuutua seisovan kyrpäni päälle. Hän pikkuhiljaa laskeutuu tanssien syliini ja hyväillen kyrpääni saa minut täyteen kiihkoon. Blondi laittaa kaluni sisäänsä ja aloittaa ratsastamisen voihkien suunnattomasti.
(Kuvakulma on nyt alhaaltapäin joten nään mille hän näyttää edestäpäin kun hän ratsastaa)
Samalla huomaan että hänellä on mielettömän pitkä, paksu ja suonikas kyrpä joka seisoi täysiä (Ajattelin siinä unessa että tuo ei edes mahtuisi suuhun). En vieläkään tiedä kuka hän joten kysyn "kuka oikeen olet?". Hän lopettaa hetkeksi ratsastuksen. Nojautuu taaksepäin ja kääntää päänsä katsomaan minua silmiin ja vastaa "Olen sinun tyttösi Hirvikolari". Olin aivan WTF ja hän jatkoi siitä mihin jäi.
Loppu unesta oli tosi sekavaa jotenkin ja heräsin siihen että kyrpä seisoi tosi kovana ja yritin panna patjaa.
Että tämmöstä tälläkertaa ja terveisiä Hirvikolarille
my sexy Tgirl
PS. -Saa nähdä onko tämäkin ENNE-uni
-Älkää kiitos lähettäkö privaan läähättäviä viestejä. en jaksa poistella ;)
-Tgirl hirvikolari ottaa varmaan vastaan kaikki ehdotukset joten sinne siis.