Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Olin kylätoimikunnan johtaja pienessä paikasa nimeltä Kekkilä. Kylätoimikunnalla ei mennyt hyvin taloudellisesti. Pyhäjärven rannassa oli soutuveneitä (kymmeniä), jotka oli vedetty maalle. Ne olivat täynnä sadevettä.

Kylätoimikunnan johtajana äyskäröin veneitä itsetekemälläni mehukatti-äyskärillä helvetin nopeasti tyhjäksi, koska muuten kylätoimikunta olisi mennyt konkkaan...

En tiedä muista, mutta aika helvetin sairasta minusta.

Samana yönä aiemmin näin unta, että löysin haulikon. sellainen kunnon rifle tyyliin terminator 2. annoin sen kaverilleni ja tämä sekosi täysin. Kokeili asetta mm. ampuen ohikävelevän mummon kissan suoraan sen sylistä. Saatuani haulikon takaisin kaverilleni ilmestyi kasiin uzi ja m-16 sekä panosvyö. (aivan... kuten rambolla) Ajattelin, että ei vittu ja painelin läheiselle shell-huoltamolle haulikkoni kanssa ja kerroin hyllyjen välissä olleelle huoltamotyöntekijälle, että löysin haulikon. Huoltamotyöntekijä olikin fägäri, joka lässytti jotain yli-homolla äänellään ja hiveli kasvojani, johon mä että: WTF?! Menin shelliltä ulos ja piilotin aseen vesilammikkoon shell-kyltin alle.

Koko unen olin huolissani siitä, että vittu jos kytät löytää tän haulikon multa. Muista ihmisistä (tai kissoista) en välittänyt pätkääkään.
huh huh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inhottava uni viime yöltä: oltiin sairaalassa laittamassa vainajaa toisten hoitajien kanssa (eli pukemassa vainajanpaitaa, silmäluomien sulkeminen, leuan sitominen kiinni jne.), kunnes havaittiin ettei se ollutkaan kuollut. Heräsi yhtäkkiä ja ihmetteli että mitä hänelle ollaan tekemässä. :eek: Vieläkin inhottaa, unilla on ihmeellinen vaikutus...

Viimeisin uni: Mike sulki pakkiksen, mut jätti pystyyn pienen keskusteluosion, ja mun sekä muutaman punttimimmin piti saada kirjoitusoikeudet sinne. Mut en sitten niitä kirjoitusoikeuksia saanutkaan, ja olin aivan paskana.

Tää ei kyl tainnu olla edes oudoin uni, reissailu Mikki Hiiren kanssa lentävällä matolla tais olla sitä:D

Mut oli viime yönä määrä teloittaa sähkötuolissa mun isovanhemmilla Virta ei riittäny. Tukka kärysi ja haisi kummalliselle. Vitutti ja jännitti koko ajan enemmän ventata sitä tärskyä. Isompaa proppua vissiin ois tarvittu. Tai sitten on meitin suvussa kalustopäivitysten aika. Kunnon sähkötuoli pitäis vissiin hankkia, eikä mitään halpisvehkeitä.

JA kun ei henki siinä lähtenyt, niin mummo tokaisi, että painus nyt poika vittuun siitä, mee vaikka fasaanijahtiin. Siispä lintumetsälle.

Ja joskushan toki käy niin, että kun lähtee isovanhemmiltaan sähkötuolipippaloista fasaanijahtiin, niin fasaanilla onkin koiran kuono, sellainen söpö. Vitutti aivan sairaasti hakata niin söpöä otusta kivellä daijuun. Synnin työn tehtyäni lähdin ronttaamaan uhriani mummille, joskohan mummi ois jo toipunut paskan sähkötuolin aiheuttamasta pettymyksestää, keittelisi vaikka pihvit koirankuonolaisesta. Mummi kutoi helminauhaa kalansilmistä. Minä laskin riemusta kiljuen alleni kun kuonolainen alkoikin muina miehinä jutella mulle padasta haudan takaa. Kotvan filosofeeraamisen jälkeen kertoi, ettei sitä oikeesti edes sattunut kun temmoin sitä murikalla kuuppaan, se itse asiassa tykkäs siitä, niinkuin myöskin siitä että sitä nyt pihviksi keiteltiin. Jotenkin multa kuitenkin katos ruokahalu, mene ja tiedä.

Ei ois varmaankaan pitänyt vetästä puolta kiloa jauhelihaa ennen nukkumaanmenoa.

Liekö sairaimpia, juttu kumminkin:

:zzzz:

Tarkoituksenani oli käydä hakemassa posti, laatikko on rauhaisan soratien varrella suuren riippuvan koivun alla, siinä missä yleensäkin. Postia onkin tullut, muutakin kuin sitä tavallista roskapostia. Ongelmana vain on ylempänä koivussa roikkuva amerikkalaisen jalkapallon koikoinen ampiaispesä, jonka asukkaat paikalla pyörähtäneet sukulaiseni ovat saaneet tulistumaan. Saan kuitenkin napattua osan postista ja väistelen satunnaisia hyökkääjiä. Ne ovat isoja, herhiläisiä. Vihreä postilaatikon kansi jää auki ja näen sielä yhä puolet posteista. Hetken emmittyäni untään noukkimaan loput ja osa putoaa maahan. Koskee julmetusti kun herhiläiset pistelevät päähäni, muualta minua suojaa lyhythihainen nahkatakki. Päätäni pyyhkien valitan etäämmäällä siskolleni että koskee kun isot herhiläiset pistävät, sisko käskee olla valittamatta, ne ovat vain pieniä mehiläisiä. Ja kas, ne ovatkin vaaleita ja huomattavasti pienempiä.

Kotona peilin edessä tutkin päätäni. Lasken 20 pistosta, ne ovat kaikki lyhyen tukkani seassa, suurehkoja reikiä jotka vain venyvät kun pistosten kohdille nousee liki desin patit. Painan yhtä ja sieltä pursuaa paksua, harmaa-valkeaa märkää, jonka kohta pelkään olevan aivojani. Koko pääni on aivan muhkuroilla.

Herään.

En oikeasti pelkää ampiaisia.

Ainakin nuo särkylääkkeet järjestävät niin painajaisia kuin muitakin unia. Mutta toissa yönnä heräsin siihen kuin nauroin aivan hirveästi... näin unta jossa Mike oli tullut haastattelemaan mua jostakin syystä ja sitten tuloksista tuli puhetta niin kerrottuani tulokset Mike ei uskonut mua sitten millään että miten voin niin vähän nostaa ja alkoi vittuilemaan aivankuin joku Standup koomikko ja se sai minut nauramaan..

LuomuPorkkana sanoi:
Mistähän pirusta se johtuu kun mä tapan jonkun vahingossa unissani.?!!!

viimeksi tapoin punapukuisen lihavan lierihattuisen naisen tapiolan

keskustassa ja juoksin pitkin moottoriteitä karkuun, että mitä tuli tehtyä. Ihan

paskana kun poliisit alkoi selvittää murhaa.

Tunnet syyllisyyttä eilisestä viineristä ja punapukuinen nainen lierihatussa oletkin sinä itse. Toinen persoonasi, jota kolmenkympin kriisissä alitajuisesti puristat pimentoon ja pelkäät, haluaa tulla esiin, mutta vääjäämättä tukahdutat pimeän punapukuisen, lihavan, viinereistä pitävän ja vanhentuneen itsesi, jonka haluat tappaa itsessäsi treenaamalla ja diettaamalla.

Syyllisyyden painaessa oman alter-egosi tappamisesta ja tukahduttamisesta juokset karkuun poliisia, eli syyllisyyttä, kaikkein nopeinta mahdollista reittiä, joka sinulle todellisessa maailmassa (Helsinkiläisenä) edustaa moottoritie.

Murhan "selvitys-vaihe" on sinun oman tietoisen mielesi ja alitajunnan keskustelua tuosta alter-egosta, josta syyllisyys kumpuaa. Tietoinen mielesi pelkää tulla tietoiseksi punapukuista ja lihavasta itsestäsi. -> Paskana -> pelko -> syyllisyys -> Oman itsesi tuomitseminen.

Ja kaikki vain yhden viinerin ja kahvikupin takia yhdistettynä alkavaan ruoansuolatusongelmaan johtuen viinerin myöhäisestä nauttimisajankohdasta ja sen sisältämästä hiilarimäärästä ja sitä kautta energia- ja insuliinipiikistä. ;) :D

Ps. Et pidä punaisesta värinä (ainakaan karmiinin-punaisesta, jonkavärisen uskon lihavan naisen koltun olleen. Kolttu oli myöskin jotenkin muuten joko ruma, tai luotaantyöntävä, muttei missään tapauksessa muodikas tai seksikäs...

Tuli käytyä liiton päivillä särkänniemessä ja nukkuin sitte tulomatkalla linkkurissa. Näin unta, että olin tornaadossa munasillaan stetsoni päässä ja kiljuin mutkissa ku ois sikaa tapettu :D Tiijä sitte mistä tuoki tuli.

HarryG sanoi:
Tunnet syyllisyyttä eilisestä viineristä ja punapukuinen nainen lierihatussa oletkin sinä itse. Toinen persoonasi, jota kolmenkympin kriisissä alitajuisesti puristat pimentoon ja pelkäät, haluaa tulla esiin, mutta vääjäämättä tukahdutat pimeän punapukuisen, lihavan, viinereistä pitävän ja vanhentuneen itsesi, jonka haluat tappaa itsessäsi treenaamalla ja diettaamalla.

Syyllisyyden painaessa oman alter-egosi tappamisesta ja tukahduttamisesta juokset karkuun poliisia, eli syyllisyyttä, kaikkein nopeinta mahdollista reittiä, joka sinulle todellisessa maailmassa (Helsinkiläisenä) edustaa moottoritie.

Murhan "selvitys-vaihe" on sinun oman tietoisen mielesi ja alitajunnan keskustelua tuosta alter-egosta, josta syyllisyys kumpuaa. Tietoinen mielesi pelkää tulla tietoiseksi punapukuista ja lihavasta itsestäsi. -> Paskana -> pelko -> syyllisyys -> Oman itsesi tuomitseminen.

Ja kaikki vain yhden viinerin ja kahvikupin takia yhdistettynä alkavaan ruoansuolatusongelmaan johtuen viinerin myöhäisestä nauttimisajankohdasta ja sen sisältämästä hiilarimäärästä ja sitä kautta energia- ja insuliinipiikistä. ;) :D
Hitto:sähän oot varsinainen uniexpertti, nyt tiedän keneltä kysyä ahdistavista unista!!!:hyper:
todella mielenkiintoinen näkemys asiasta, ite ajattelin josko syynä olisi joku henkilö jolle kannan kaunaa.

poliisien takaa-ajo ja kiinnijäämisen ahdistus olisikin minä itse joka jahtaa dieetillä cheattaavaa minääni, että mitä tuli tehtyä prkele.
tossa sun jutussa on pointtia, sillä dieetti on henkisesti niin helvettiä välillä kun päässä naksahtaa ja haluaa heittää hanskat tiskiin tunkemalla naamaan kaikkea paskaa...

Ps. Et pidä punaisesta värinä (ainakaan karmiinin-punaisesta, jonkavärisen uskon lihavan naisen koltun olleen. Kolttu oli myöskin jotenkin muuten joko ruma, tai luotaantyöntävä, muttei missään tapauksessa muodikas tai seksikäs...
nykyään punainen-paloauton-on mun lemppari väri, ja sama oli tällä unen päähenkilöllä.
se oli jakkupuku, ja hame polvien alapuolelle.siellä sen ruumis makas heikintorin vartijankopin vieressä.....tää muija oli muuten about 50v

olipas kiva ja hyvä analyysi sulta:rolleyes: :haart:

Olin toissayönä joku eläin. Heräsin ja muistin hyökänneeni jonkin kimppuun yöllä, niinpä nostin "herättyäni" kädet sellaiseen kissa-hyökkäysasentoon ja kävin sähisemään ja nousin pystyyn. Sähisin kuulemma monta sekuntia kun vaimo kävi huutamaan että mitä helvettiä sinä teet. :lol2:

Huppe sanoi:
Olin toissayönä joku eläin. Heräsin ja muistin hyökänneeni jonkin kimppuun yöllä, niinpä nostin "herättyäni" kädet sellaiseen kissa-hyökkäysasentoon ja kävin sähisemään ja nousin pystyyn. Sähisin kuulemma monta sekuntia kun vaimo kävi huutamaan että mitä helvettiä sinä teet. :lol2:
Oisin vaan pokkana sanonu sähinän loppuun "liiku kuin pantteri, liike #37: hyökkäys".
http://www.panthour.net/lumi.php

itsellä ei nyt muistu mieleen mitään kivaa mutta kaverista voin yhen jutun kertoa, jutun kuulin sen muijjalta:

olivat 4 pvä aikana armeijassa marssineet n 150km ja nukkuneet yhteensä kolmessa yössä 8 tuntia. oli sitten kaveri tullu "hiukan" väsyneenä lomille tyttöystävän luokse. tyttö oli yöllä heränny kun poika istuu sängyn reunalla ja hokee vaa "asentoo, lepoo! asentoo, lepoo!"

e: turha ees pohtia mistä mies nähny unia

Pitihän se munkin sit mennä näkemään uni jossa oli mukana pari pakkislaista keitä en oo koskaan edes nähny. Jostakin syystä Hippa ja Fättis onnistuivat siis tunkeutumaan mun uneen. Fättis oli kai olevinaan joku poliisi ja me yritettiin saada sen kanssa joku pahantekijä kiinni. Mut meidän piti jäädä venailemaan joidenkin portaiden yläpäähän ku Hippa meinas jäädä jälkeen. Outoa.

Pitihän se munkin sit mennä näkemään uni jossa oli mukana pari pakkislaista keitä en oo koskaan edes nähny. Jostakin syystä Hippa ja Fättis onnistuivat siis tunkeutumaan mun uneen. Fättis oli kai olevinaan joku poliisi ja me yritettiin saada sen kanssa joku pahantekijä kiinni. Mut meidän piti jäädä venailemaan joidenkin portaiden yläpäähän ku Hippa meinas jäädä jälkeen. Outoa.

Pidät siis alitajunnassasi henkilöitä H ja F ilkikurisina ajatusvarkaina, jotka tunkeutuvat sun mieleen ja vievät jalat suustasi ennen kuin ehdit sanoa "EDIT: HIDAS".

Henkilö F taas on alitajunnallesi jonkinlaista dominoivaa myrkkyä, joka lamauttaa mielesi ja kangistaa kielesi. Pahantekijä on tässä se juttu joka karkaa, etkä ehdi saada sitä sanottua, ei ei.

Henkilö H on paras kaverisi, se vie sun juttuja mutta ei ehdi käyttää niitä, koska pollari F on nopeampi.

Portaat on portaat.

Viime yönä näin unta että istuttiin schwarzeneggerin kanssa finnairin koneessa joka sitten laskeutui keskelle rovaniemeä.
Toissa-yönä kynnettiin kaverin kanssa peltoa vesikauhuisella villisialla.:D

Mukava mukava fiktiivinen uni Word at War tyyliin. Octopussyt oli ensin voitolla ja vähäinen vastarinta punoi suunnitelmia mutta aina ne vaan tuli ja tuli. Lopussa örkit murtui kun ne "SAASTAT" sai flunssan :)

Siistiltä tuntui kun oli just päässyt piiloon johonkin nurkkaukseen ja aina käry kävi.

Dream on ;)

Tämän unen näin muutama yö sitten:

(korostan siis, etten tiedä ketään muuta Pakkikselta ulkonäöltä kuin Miken ja en tiedä ihmisiä nimimerkkien takana)

Pakkiksen väki oli vetämälläni kalastusretkellä jossakin päin Alaskaa. Olin epätoivoinen, kun porukka todella vain kalasti ja ... :haart: ja Bandiitti raukka koitti jollakin tavoin kantaa vettä taloon, tehdä ruokaa ja pitää harmaakarhuja loitolla.:jahas:

Joku jopa horjahti vuolaaseen jokeen ja piti sieltä pelastella kuiville. Jossa toimessa sain oivallista apua Protskulta. Loppu uni koskikin sitten välien lämpenemistä Protskun ja Bandiitin välillä...:eek: Hauskasta sinänsä, että voi moisia unia nähdä ilman että ihmisiä oikeasti on koskaan nähnyt. Pitänee jättää Pakkiksen selailu toistaiseksi:rolleyes:

Olipa kerran semmoinen uni: King Kong seisoi meidän talon ulkopuolella ja halusi syödä mut elävänä. Me oltiin broidin kanssa yläkerrassa ja pihalla se apina hyppi ja murisi ja paukutteli rintansa. Se halusi todella paljon syödä mut. No, heitin sitten broidin ikkunasta ulos ettei se söisi mut.:jahas:

Siinä on Freudille ihmettelimistä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom