Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Näin joku aika sitten unta, että tyttökaveri halusi lapsen, mutta ei halunnut lapselleen jostain kumman syystä minun geenejäni, joten hän oli hommannut jostain MARTTI SYRJÄN siittiöitä! Eikä tyttökaveri halunnut myöskään kokea epämiellyttävää raskausaikaa, joten kissamme oli määrä toimia kohdunvuokraajana ja hoitaa tämä lapsenteon epämiellyttävämpi puoli! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unessa kuolin. Enkä herännyt niin kuin normaalisti, vaan jatkoin matkaani jonnekin tuonpuoleiseen.

Kävelin valoisaa käytävää eteenpäin ja sitten saavuin semmoiseen välimallin paikkaan, joku ns. purgatory jossa odotellaan lopullista tuomoita. Paikka oli ihan normi talon näköinen, ei tosin ollut ikkunoita eikä ovia ulospäin, paitsi eräs hissipaikka mihin mentiin kun käsky kävi. Siellä täällä kulki muita kuolleita odotellen. Menin sitten yhteen huoneeseen ja kappas, siellä olikin vanha lapsuudenkaverini joka oli myös kuollut. Siellä oli pöytä jossa oli Amiga 500. Ja iso kasa käsinkirjoitettuja 3½" kopiokorppuja. Siinä sitten naureskeltiin kaverin kanssa, että "ei olisi ikinä uskonut että kuoleman jälkeen täällä on Amiga ja vanhoja korppupelejä". No vähän ajan kuluttua tuli joku kuulutus ja lähdin porukan kanssa hissiin joka vei tuomioalueelle.

Hissi vei ylös ja saavuttiin ylöspäin viettävälle kukkulalle, jonka laella oli joku korkea muuri portteineen. Portilla oli ilmeisesti joku enkeli tai sen tapainen joka huuteli nimiä. Ei siinä jonossa paljon jännittänyt, ajattelin vaan että minkäs sille enää mahtaa, saas ny nähä että joutuuko taivaaseen vai helvettiin. No oma nimi huudettiin ja lampsin enkelin eteen. Se oli semmoinen Constantine elokuvasta tutun "langenneen enkelinaisen" näköinen. Että ei oikein tiennyt onko se oikeasti hyvä vai paha. Eipä siinä mitään saanut itse sanoa, se vaan otti pahvikyltin selkänsä takaa, katsoi minua inhoten ja kyltissä luki "LUSTFUL". Jaaha, että semmoista, ajattelin...Sitten portista asteli 3 kpl isoa rumaa karvaista miestä nahkapuvuissa ruoskineen ja koppalakkeineen. Tiesin, että ne saattaa minut helvettiin. "Ei helvetti" ajattelin ja päätin sitten juosta karkuun. "Tämän on pakko olla unta" mietin ja hyppäsin kukkulan kielekkeeltä 10m päälleni kivikkoon. Tulin niskoilleni, mutta en herännyt. Niskat vaan taittui. Yksi mies sanoi "ei toi täällä mitään auta"...Siinä vaiheessa ei ollut kivaa.

Oli tuossa normi sotauni, paitsi kellään ei tuntunut olevan ampuma-aseita. Pelkkiä kirveitä, vesureita ja veitsiä. Päästiin vihollislinjojen läpi ja vastaan tuli parakkeja jotka oli täynnä siviilejä, enimmäkseen pikkulapsia. Kaikilta lähti henki.

Heräsin pahaan oloon ja hiestä märkänä.

Tupakoinnin lopetus se elävöittää unia kummasti.

Kävelin äitini kanssa pasilan keskustassa joka oli jengialuetta. Kokoajan piti pelätä ettei tapeta. Oli ihan kuin jostain grand teft autosta, neekerit käveli aseet kourassa ja tappoi jos teki väärin. Oli muutenkin outo dialogi koko unen ajan, en muista mitä sanoin tai kuulin, muistan vaan että oli pitkää tarantino/smithmaista dialogia.

Näin tässä yks yö unta, että olin putkassa ja siellä sitten yritin nukuksia sellasella perinteisellä putkan betonipunkalla ja sitten iski kauhia paskahätä (Siis unessa) ja pinkasin ylös betonivuoteelta ja etin pönttöä hädissäni. Huomasin yhen nurkan ja siinä oli pelkästään pöntön rinkula, ei mitään putkistoa ollu vaan pelkkä rinkula mikä törrötti siitä seinästä. Toi uni oli niin omituinen, että pakkohan se on muistaa :)

Näin viime yönä aika vallatonta seksiunta pakkislaisesta, jonka ulkonäöstä ei ole mitään havaintoa :eek: .

ja se on tyttö

No en tiedä onko tämä sairasta, mutta useasti olen nähnyt unta jonkun tappamisesta, yleensä tuntemattoman ihmisen. Omituisen näistä unista tekee sen, että yleensä tappo tapahtuu veitsellä jonka työnnän hitaasti esim. vastustajan vatsaan ja minä Tunnen sen miten lihakset ja sisäelimet ottavat vastaan... Yleensä näen painajaisia, mistähän lie johtunee. Aikaisemmin ne pelotti nykyään katson niitä lähinnä mielenkiinnolla.

Unissani olen harrastanut seksiä lähes jokaisen minulle läheisen ihmisen kanssa, mukaan lukien vanhempani :itku: :urjo:

kattipaskiainen sanoi:
Unissani olen harrastanut seksiä lähes jokaisen minulle läheisen ihmisen kanssa, mukaan lukien vanhempani :itku: :urjo:

Huh huh...

Tää menee ainakin kategoriaan "sairaita yöunia".

Ultimecia sanoi:
Että olet normaali. Freudista itsestään ei ehkä voi sanoa samaa.

No niin minäkin sen olen ajatellut, muuten olisi ollut aika tuskaisaa kohdata vanhemmat... Nythän olen jo nuista näkemistäni unista yli päässyt, silti ne edelleen jaksaa välillä yllättää...

SavonPoika sanoi:
...mistähän lie johtuu että yöllä en nää mitään unta mutta päikkäreillä nään aina?

Yöllä on pimeää, niin ei näe mitään :hyper:

Lähdin lukemaan tätä topicia käänteisessä järjestyksessä... Tämän kun näin, ajattelin, että onko turvallista lukea tätä enää:
Naru sanoi:
Näin joku aika sitten unta, että tyttökaveri halusi lapsen, mutta ei halunnut lapselleen jostain kumman syystä minun geenejäni, joten hän oli hommannut jostain MARTTI SYRJÄN siittiöitä! Eikä tyttökaveri halunnut myöskään kokea epämiellyttävää raskausaikaa, joten kissamme oli määrä toimia kohdunvuokraajana ja hoitaa tämä lapsenteon epämiellyttävämpi puoli!

Kerran näin ihan outoa unta (vaikka olin hereillä). Nousin ylös, kun piti mennä vessaan. Luulin olevani toisessa huoneessa (vaikka olin samassa huoneessa jossa yleensäkin). Kummassakin huoneessa sänky on niin, että kun makaa selällään, niin seinä on vasemmalla, ja lukuvalo on siinä seinällä suunnilleen pään kohdalla. Omassa huoneessani ovi on siellä jalkojen puolella, mutta toisessa huoneessa se on pään puolella.

Niin, siis olin noussut ylös, lähdin kävelemään "ulos huoneesta", mutta huomasin että siinä sängyn vieressä on joku (oikeasti siinä oli kirjahylly ja seinä xD). Vähän aikaa tönin sitä:wall: . Vähän ajan päästä meinasin oikasta sängyn kautta (eli ryömin siitä tyynyn yli), mutta kun siinä taisi olla lehtipino edessä (oikeasti seinä), laitoin lukuvalon päälle, tässä vaiheessa heräsin.
Oli sellainen :arvi: tunne, noh ei muuta kuin suunnan vaihto ja vessaan :D

Ensikertalainen goes :david: *10³²

Heräsin enkä tienny yhtään missä olin, vaikka olinkin kotosalla. En tienny edes miten ulos pääsee, joten lähdin koluamaan huoneistoa läpi huone huoneelta. Jostain hämärästä syystä kun kävelin erään huoneen ovesta sisälle, päädyin makuuhuoneeseen toisesta ovesta ja kun laskeuduin alakertaan vievät portaat, päädyinkin yläkerran keittiöön. Harhailin asunnossa ihan helvetin kauan, joka oviaukosta tuntui teleporttaavan satunnaisesti johonkin muuhun huoneeseen, mutta vaihto oli niin sulava että...

On muuten jännä tunne mennä ulos ulko-ovesta astuakseen sisälle olohuoneeseen. Tai avatakseen vessan oven päästäkseen autotalliin. Siis mitä hittoa? No toivottavasti joku kässää mistä tässä oli kyse, vähän vaikea selittää.

Pitkän session jälkeen heräsin turvallisesti omasta sängystä. Eka herääminen oli siis vähän niinkuin "herääminen" kouluaamuna kun kello soi, ja näkee unta nousevansa ja tekevänsä aamupalan... ennenkuin se kello oikeasti herättää. No tälläsiä unia näen vähän väliä, useita viikkoon. Muutenkin aamulla muistuu mieleen ~5 unta, päiväunilla nähdyt unet muistuu paljon helpommin vielä.

:david:

Näin mielenkiintoisen unen vähänaikaa sitten, pääpiirteittäin meni seuraavasti:

Tyyppi numero 1 sahaa kaverinsa päätä, tyyppi 2:sen toiveesta. Jonkin aikaa kun on sahannut ja verta on valunut riittävästi lattialle, niin T1 rupeaa kaivamaan aivoja toisen päästä T2:sen kannustamana " KAIVA LISÄÄ". Jossain vaiheestta T1:stä rupeaa vähän mietityttämään homma, niin rupeaa pistämään paloja takasin T2:sen pääkoppaan, mutta verenhukka ja aivomassan menetys oli vähän turhankin tarkkaa, joten heitti henkensä. Mielenkiintoinen uni, jota sai seurata "sivusta"... Että semmosta.:)

Toissayönä näin kyl häröimmän unen pitkään aikaan:

Olin tulossa baarista yhen tutun naikkosen kanssa (vaikken baarissa oo koskaan käynytkään). Siinä sitten käveltiin kämpille ja oltiin alottelemassa puuhia, ku taakse ilmesty BART SIMPSON ja sano itkien ettei sillä seisokkaa. Siinä vaiheessa minua rupes naurattamaa ja heräsin :D

timse sanoi:
Heräsin enkä tienny yhtään missä olin, vaikka olinkin kotosalla. En tienny edes miten ulos pääsee, joten lähdin koluamaan huoneistoa läpi huone huoneelta. Jostain hämärästä syystä kun kävelin erään huoneen ovesta sisälle, päädyin makuuhuoneeseen toisesta ovesta ja kun laskeuduin alakertaan vievät portaat, päädyinkin yläkerran keittiöön. Harhailin asunnossa ihan helvetin kauan, joka oviaukosta tuntui teleporttaavan satunnaisesti johonkin muuhun huoneeseen, mutta vaihto oli niin sulava että...

On muuten jännä tunne mennä ulos ulko-ovesta astuakseen sisälle olohuoneeseen. Tai avatakseen vessan oven päästäkseen autotalliin. Siis mitä hittoa? No toivottavasti joku kässää mistä tässä oli kyse, vähän vaikea selittää.

Pitkän session jälkeen heräsin turvallisesti omasta sängystä. Eka herääminen oli siis vähän niinkuin "herääminen" kouluaamuna kun kello soi, ja näkee unta nousevansa ja tekevänsä aamupalan... ennenkuin se kello oikeasti herättää. No tälläsiä unia näen vähän väliä, useita viikkoon. Muutenkin aamulla muistuu mieleen ~5 unta, päiväunilla nähdyt unet muistuu paljon helpommin vielä.

:david:

Tosielämän Hypercube:D

Näin unta että irkkasin isolla liitutaululla koulussa ja salomaa veti kauheeta floodia kokoajan. Teksti vaan ilmestyi taululle tyhjästä, mutta liidun ääni kuului.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom