Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Mä näin joskus aikasemmin tälläsen unen:

Olin jossain hotellissa tyttökaverini kanssa ja juoksimme huoneesta huoneeseen ja "harrastimme seksiä" yms. ja lesboilimme rajusti huoneen parisängyillä. Uni tuntui tosi pitkältä ja kiihkeeltä mutta sitten kun heräsin, niin heräsin unessa olevan kaverini vierestä parisängystä! HYI SAATANA ajattelin, olin kyl ihan järkyttynyt ja häpesin uniani:lol2: Tosi kivaa nähä parhaimmasta kaverista tollasta unta ja sit viel herätä sen vierestä...:D (olin niillä yötä)
hehhehee...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meah sanoi:
Mä näin joskus aikasemmin tälläsen unen:

Olin jossain hotellissa tyttökaverini kanssa ja juoksimme huoneesta huoneeseen ja "harrastimme seksiä" yms. ja lesboilimme rajusti huoneen parisängyillä. Uni tuntui tosi pitkältä ja kiihkeeltä mutta sitten kun heräsin, niin heräsin unessa olevan kaverini vierestä parisängystä! HYI SAATANA ajattelin, olin kyl ihan järkyttynyt ja häpesin uniani:lol2: Tosi kivaa nähä parhaimmasta kaverista tollasta unta ja sit viel herätä sen vierestä...:D (olin niillä yötä)
hehhehee...

Et haluis mennä syvemmin yksityiskohtiin? Olisin kiinnostunut varsinkin noista "harrastimme seksiä" ja "lesboilimme rajusti" -kohdista?

HarryG sanoi:
Et haluis mennä syvemmin yksityiskohtiin? Olisin kiinnostunut varsinkin noista "harrastimme seksiä" ja "lesboilimme rajusti" -kohdista?

:jahas:

Meah sanoi:

Ei vaa. Voin kokemuksella sanoa, että ei kannata huolestua. Noita Lesboilu -unia tuntuu olevan kaikilla naisia enemmän tai vähemmän. Ihme kyllä homoilu -unista miehillä harvemmin kuulee... Luultavasti vaan tosiaan niistä ei kuule.

No eipä mulla muuten ole ollut mitään sairaita yöunia, mutta olen kylläkin unissani hakannut lähes jokaisen kaveripiiristäni ja nämä ovat olleet suunnilleen parhaita kavereitani ns. "sisäpiiriläisiä" eikä minun ns. "vihamiehiäni".

Ehkä parasta/pahinta unta näin tuossa joku 6 kk takaperin, uni meni seuraavanlaisesti:

- oltiin kaveri x:n kotibileissä juotiin bisseä ja pompittiin jättitrampoliinilla siinä sitten alkoi viina nousta päähän ja alettiin meuhkaamaan kovaan ääneen ja sitten kaveri y huomautti minulle, että minun ei kannattaisi juoda enään ettei homma lähe yli. No sitten kun oltiin siinä pihalla kaksin kaveri y:n kanssa sanoin, että "mitä paskaa sinä jauhat" ja otin maasta pesis mailan ja kumautin häntä päähän sillä pari kertaa ja potkin maassa ja työnsin hänet verta vuotavana trampoliinin alle.

Tämän jälkeen kaveri x tuli ja kysyi missä kaveri y oikein on ja sanoin vaan, että "lähti jo himaan mennään sisälle" ja nauroin päälle ja sitten heräsin ja mietin "WTF!!" :D se oli kaikkiaan aika omalaatuinen uni, mun todella pitäis lopettaa katsomasta väkivaltaisia elokuvia :D

HarryG sanoi:
Ei vaa. Voin kokemuksella sanoa, että ei kannata huolestua. Noita Lesboilu -unia tuntuu olevan kaikilla naisia enemmän tai vähemmän. Ihme kyllä homoilu -unista miehillä harvemmin kuulee... Luultavasti vaan tosiaan niistä ei kuule.

No en mä huolestunutkaan.:lol2: No must kans tuntuu et miesten kohalla niistä ei vaan kuule.:D

Mä nään krapulassa ehkä kaikkein oudoimmat ja sairaimmat unet.
Viimeksi näin jotain sellasta unta, että sormiin oli pistetty kynsien alle jotain sellasia koukkuja ja yritin saada niitä pois ja sattu perkeleesti ja tuntu tosi aidolta se kipu. Samana krapula-aamuna näin unta, että pahoinpitelin erästä kaveriani suht raa'asti sen kummempia tunnontuskia kokematta :eek:
Kyl jälkeepäin oli ihme olo tosta pahoinpitelyunesta.. normaalisti kun oon aika rauhallinen ja harvoin tilanteet menee ees mihkää tönimiseks.

Olin jostain syystä tullut yöllä duuniin. Kaiken kaikkiaan fiilis oli erittäin ahdistunut ja jostain syystä en sytyttänyt valoja koko paikkaan. Siinä sitten huomasin, että firmaan oli ilmestynyt joku hämärä lisäsiipi. Menin sitten sinne kauhuleffatyyliin "Anyone there?" käppäilemään ja siellä tapahtu kaikkee yliluonnollista. Ovet paukkaa itestään jne. Olo oli ihan sairaan ahdistunut ja pelokas. Kaiken kruunasi super-lihava alaston naispuolinen aave ja heti kun näin sen, niin menin ihan totaaliseen paniikkiin. Päällimmäisenä oli pelokas ajatus, että tuota ei saa päästää tallaamaan minun varpaille tai on sen jälkeen entiset varpaat...

Helvetin ahdistava uni, vaikka kieltämättä se läski siinä lopussa oli aika koominen.

Meah sanoi:
No en mä huolestunutkaan.:lol2: No must kans tuntuu et miesten kohalla niistä ei vaan kuule.:D

ei kuule, koska jokainen mies, joka on tollasta nähny on häpeissään laittautunut narun jatkoksi.

Tää menee jo jokseenkin yhtä pimeäksi kuin se uni, jossa mun pää lähti irti.

Mut kutsuttiin supermassan ja missevileven luokse harrastamaan seksiä, ja ne oli tosi omituisen näköisiä ihmisiä siinä unessa: supermassa oli tosi nimensä mukainen, omien sanojensa mukaan 169-kiloinen kummallinen möykky, ja missevileve puolestaan näytti vähän yhdelta vanhalta kaveriltani, mutta oli tyyliltään mustanpuhuvampi. No me (kai) päätettiin jättää se seksi väliin, ja me mentiin tän uni-supermassan kanssa uimaan, kun ei se raasu kyennyt muuten oikein liikkumaan. Vedessä seisoi jotain 5-metrisiä miehiä, joiden pituudesta 90% oli jalkoja (ja niillä oli suorat housut). Ne ei kuitenkaan tehny mitään, joten me uitiin niiden lomitse.

Sitten tää uni-supermassa menetti sen valtavan muodottomuuden ja muuttui ihmisen näköiseksi (tosin n. 5-kymppisen, mutta kumminkin). Me mentiin pilkille, mutta joku inhottava lumilautailija yritti ajaa meidän päälle. Me jallitettiin se avantoon, odoteltiin, että se jäätyy, ja sitten otettiin sarjakuvatyyliin se iso jäinen kuutio sieltä vedestä, jonka sisälle se lumilautailija oli jäätynyt. Me kelattiin, että tää jätkä on nyt kyllä aika hieno tuoli, ja kökötettiin sitten pilkillä siinä ja sitten mä heräsin.

Ei kukaan viittis kertoa, että mitä tää uni meinaa?

Pahoitteluni Missevilevelle ja supermassalle alitajuntani nimimerkkienne ilmeisen mairittelemattomasta käsittelytavasta.

No näin tämän unen tossa pariviikkoo sitte... Pistin päikkäreille ja ''heräsin'' äiti tuli sitte siihen ja sano mulle että...otappa tämmönen pilleri..no minä otin ja aloin kävellä pitkin seiniä ja sellaista..:D Heräsin ja olin aivan sekasin:lol2: ..mistähän lie johtuu että yöllä en nää mitään unta mutta päikkäreillä nään aina?

Olen koulun liikuntasalissa seuraamassa jotain esitystä/esitelmää. Huomaan sitten yhtäkkiä istuvani kymmeniä metrejä korkealla tuolilla. Tuoli on kuitenkin yhtä kapea kuin tuolit yleensäkin, eli aika kiikkerä.

Katson taakseni, ja näen siellä erään luokkalaiseni istumassa myös korkealla tuolilla, tosin jonkun verran matalammalla millä itse istun. Puristan tuolin reunoja kaikilla voimillani, ja pyrin olemaan liikkumatta.

Ajattelen: "on tuolla hyvä asema, kun ei tarvi istua näin korkealla". Sitten lähden kaatumaan tuolilla eteenpäin, ja herään.

Ja toinen uni:

Kävelen autiomaassa leveää tietä pitkin, auringon paistaessa kuumasti pilvettömällä taivaalla.

Aikani käveltyäni ympäristö muuttuu japanilais-tyyliseksi, ja jostain rakennuksen takaa hyppää sanoinkuvaamattoman kokoinen paperilohikäärme. Sanoin kuvaamattomalla tarkoitan nyt kilometrien korkuista otusta. Tulee "raskas" ja ahdistava olo. Herään.

Tämä "raskas" olo voi tulla vielä monta päivää unennäön jälkeen takaisin hereillä ollessa, tosin se kestää vain muutamia sekunteja.

Näin talven aikana useasti tämän "unen". Makaan sängyllä ja luulen että olen hereillä, sitten tulee tunne että joku on vieressäni. En saa nostettua päätä tyynystä ja katsottua onko joku vieressä vaikka kuinka yritän, sitten lopulta saan pään irti tyynystä ja olenkin hereillä. Erikoiisinta tuossa on että en tiedä missä vaiheessa herään. Tuntuu siltä että olisin koko "unen" ajan hereillä. Oli aika pelottavaa...(vaikka en yleensä pelkää mitään);)

Pumper sanoi:
Näin talven aikana useasti tämän "unen". Makaan sängyllä ja luulen että olen hereillä, sitten tulee tunne että joku on vieressäni. En saa nostettua päätä tyynystä ja katsottua onko joku vieressä vaikka kuinka yritän, sitten lopulta saan pään irti tyynystä ja olenkin hereillä. Erikoiisinta tuossa on että en tiedä missä vaiheessa herään. Tuntuu siltä että olisin koko "unen" ajan hereillä. Oli aika pelottavaa...(vaikka en yleensä pelkää mitään);)
Toi kuulostaa vähän unihalvalukselta.

Menin meren rannalla olevaan punaseen latoon, jossa tiedettiin olevan jotain laitonta tekeillä. Ilma oli sateinen ja usavinen, ulkoa kuului jatkuva sireenien ulvonta. Olin liikenteessä jengin kanssa, joista en tuntenut ketään. Tyyliin olin olevani joku naispuolinen Jack Bauer. :D Ladossa piti huhun mukaan olla hädässä olevia pikkulapsia, joita käytettiin johonkin pahaan kokeeseen tjms. Tultuani latoon, lato oli täynnä koiranpentuja. Jostain syystä olime tulleet huomatuksi ja kiireessä tein päätöksen, että otan mukaan mahdollisimman monta vastasyntynyttä koiranpentua ja lähden karkuun.

Sieppasin mukaani ladon toimistosta kasan epämääräisiä papereita kansioissa, joista ajattelin olevan jotain hyötyä. Siispä pahvilaatikollinen koiravauvoja ja pino papereita mukanani juoksin rantaan, jossa PITI olla vene. Ei venettä missään ja jokapaikasta ilmestyi esiin miehiä, joilla oli koiran piirteitä. Jossain laiturin välissä läräsin äkkiseltään papeita lävitse, joissa näin kuvia ihmis-koira-mutaatioista ja tajusin asian...

Heräsin siinä vaiheessa kun laiturin alle alkoi tulvia kymmenittäin miehiä, joilla ruttuisisa kuonoja ja olivat vielä alasti, se tanassa....IIK:eek:

En enää nuku.

Viime yönä tuli pelastettua koko maailma,oli aika hikinen homma.
Alienit oli ihmisen näköisiä ja poisti jossain laboratorioissa ihmisten aivoista
osan pois jotta saivat orjia.Ajelin rossipyörällä niitä karkuun ja koetin piiloutua.
Lopulta pääsin televisioon suoraan lähetykseen ja varoitin niistä.
Sain ne myös tuhottua lopussa istuttamalla (telepaattisesti?)niihin kaikki
mahdolliset tuhka-iso-vihurirokko-sairaudet.:D
Kaikkea muutakin hauskaa ja sekavaa tapahtui,mutta nyt muistaa enään
pieniä palasia sieltä täältä.Hyvin sitä muistaa näinkin kaukaa, toivottavasti ei ole sekoamassa:rolleyes:Uni ja todellisuus sekoittuvat...

hömppä sanoi:
Menin meren rannalla olevaan punaseen latoon, jossa tiedettiin olevan jotain laitonta tekeillä. Ilma oli sateinen ja usavinen, ulkoa kuului jatkuva sireenien ulvonta. Olin liikenteessä jengin kanssa, joista en tuntenut ketään. Tyyliin olin olevani joku naispuolinen Jack Bauer. :D Ladossa piti huhun mukaan olla hädässä olevia pikkulapsia, joita käytettiin johonkin pahaan kokeeseen tjms. Tultuani latoon, lato oli täynnä koiranpentuja. Jostain syystä olime tulleet huomatuksi ja kiireessä tein päätöksen, että otan mukaan mahdollisimman monta vastasyntynyttä koiranpentua ja lähden karkuun.

Sieppasin mukaani ladon toimistosta kasan epämääräisiä papereita kansioissa, joista ajattelin olevan jotain hyötyä. Siispä pahvilaatikollinen koiravauvoja ja pino papereita mukanani juoksin rantaan, jossa PITI olla vene. Ei venettä missään ja jokapaikasta ilmestyi esiin miehiä, joilla oli koiran piirteitä. Jossain laiturin välissä läräsin äkkiseltään papeita lävitse, joissa näin kuvia ihmis-koira-mutaatioista ja tajusin asian...

Heräsin siinä vaiheessa kun laiturin alle alkoi tulvia kymmenittäin miehiä, joilla ruttuisisa kuonoja ja olivat vielä alasti, se tanassa....IIK:eek:

En enää nuku.
Hoho, tässä olis kyllä ainesta elokuvaksi! :D

Olin viime yönä tekemässä iskua kaverini kanssa yhdelle kämpälle. Saavuimme autolla, jonka jätimme jonkun matkan päähän. Tiedustelimme kämppää, jossa viisi henkeä (neljä naista, yksi mies) oleskelivat tämän yön. Kiersimme tontin takakautta, sillä etupuolella oli liiketunnistimella toimiva valo. Löysimme huussin, kytevän nuotion sekä puuliiterin tutkimusten lomassa. Meinasimme jäädä kiinni, kun yksi naisista tuli ulos tupakalle. (Poltti kaksi tupakkaa, jonka jälkeen meni takaisin sisään.) Jatkoimme tiedustelua, löysimme tien vintille, joka ei ollut lukittuna. Sieltä ei valitettavasti löytynyt sisäänmenoreittiä, joten ainoa vaihtoehto olisi etuovi, mikäli sisäänmenon tarpeelliseksi kokisimme.

Seuraavaksi ansoitimme puuliiterin sekä huussin jekkulangalla, jonka jälkeen pystytimme pari kylttiä pihamaalle. Toisessa luki "intiaanileiri ->" osoittaen kämpän ovelle, toisessa taas luki "WC:n kuninkaat ->". Olin aiemmin kytkenyt hälytysjärjestelmän päälle, toisin sanoen asettanut metallitölkin ulko-oven eteen, jolloin äänisignaali varoittaisi meitä ulostulijoista. Siirryimme seuraamaan tilannetta ja pohtimaan jatkoa.

Kytevälle nuotiolle keksimme käyttöä, sytytimme sen uusiin roihuihin. Asettelin puutarhatuolin nätisti nuotion eteen ja sidoin jekkiksellä makkaranpaistotikun tuolin käsinojaan siten, että tikun kärkiosa oli juuri liekkien kohdalla. Seuraavaksi toimimme näin: kävimme vuorotellen koputtelemassa ikkunoita kommandopipot päässä, etteivät talossaolijat meitä tuntisi. Kun saavuin ikkunalle, jonka äärellä he olivat, koputin reilummin. Kun ikkunaverhot vedettiin auki näin kolme hämmästynyttä naiskasvoa, joille viitoin nuotion suuntaan ja huusin "MAKKARAA!". Tavoilleen uskollisina nämä yrittivät lähteä perään, mutta kuinkas kävikään, olimme teljenneet oven viisinkertaisella "jekkulanka kaiteen ja ovenkahvan ympäri"-viritelmällä. Hetken teimme siinä tuhojamme, joten heillä alkoi jo poltella ulospääsy. Kun se viimein tapahtui, vetäydyimme piiloihimme ja he siirtyivät koko poppoo ihmettelemään nuotioviritelmäämme.

Katsoin, että nyt on aika, joten vein itsetehdyn puisen käsivarren, jossa oli tekstinä "ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. KIITOS" rakennuksen rappujen eteen. Samassa kuulin nuotiolta huudon "tuolla yksi niistä menee!" ja yhtäkkiä huomasinkin raavaan karjun olevan perässäni, joten katsoin paremmaksi liueta paikalta. Ravasin kunniakierroksen talon ympäri ja meinasin jäädä pussiin, mutta taitavasti väistin tilanteen ja lähdin kauheaa vasikankarkua tietä pitkin poispäin. Tie haarautui jyrkästi kahtia (toinen jyrkästi vasempaan ja toinen jyrkästi oikealle), takaa-ajajani oli viiden metrin päässä, joten ei auttanut kuin painaa suoraan ja toivoa, että edessäni näkyvän lumikasan takana ei olisi pahaa kivikkoa. Olin juuri ponnistamassa, kun lumenreuna petti altani, joten tipuin tyylikkäästi puolestatoista metristä kyljelleni. Kerkesin jo sekunnin murto-osan ajatella "se oli sitten siinä.. mie jäin kiinni" kunnes sain itseni ylös ja pinkaistua taas juoksuun. Takaa-ajajani näki kaatumiseni, joten hän tuli vähän varovaisemmin eikä aivan kerennyt saada minua kiinni, mutta välimatka oli enää noin kaksi-kolme metriä.

Umpihankijuoksu on melko rankkaa ja mietin jo, että jos tuo vielä perässä roikkuu tämän pellon jälkeen niin mie luovutan. Suureksi helpotuksekseni takaa-ajaja luovutti ensin ja pääsin karkuun. Jäin kyykyssä seuraamaan minne takaa-ajajani menisi ja loppujen lopuksi hän menikin takaisin mökille. Itse lähdin etsimään taiston tiimellyksessä kadonnutta toveriani.

Etenin vakaasti kohti kämppää, kun huomasin tutun koirankopin, jossa tuttavieni koira asustaa. Tänä yönä se arveltavasti oli sisällä, kun se ei ollut haukkunut aiemmin. Päätin siis kävellä reippaasti ohitse, mutta kun vilkaisin vasemmalle näin koiran pään profiilin piirtyvän koirankopin ikkunan ulkopuolelle. Eihän siinä kauaa kestänyt, kun haukkuminen jo alkoi... Olin jo varma, että saisin uudestaan jäljittäjän perääni koiran ansiosta, joten ainoa vaihtoehto olisi hiljentää koira. Sanoin päättäväisesti "hiljaa Musti!" (Koiran nimi muutettu), mutta koira ei välittänyt. Sanoin uudelleen "MUSTI HILJAA", jolloin se lopetti haukkumisen ja tyytyi murisemaan epäluuloisesti. Olin tähän kuitenkin jo tyytyväinen (koira ei tunne minua, vaikka tunnenkin omistajan), joten jatkoin matkaani. Pian löysin taisteluparini, jonka kanssa söimme makkaran, jonka kämppäläiset olivat makkaratikun nokkaan jättäneet.

Parini kertoi, että hän oli saanut nämä laittamaan meille makkaran tikunnokkaan sillä ehdolla, että tunnustaisimme henkilöllisyytemme, johon tämä oli vastannut, että "kenties". Koska reilu peli on aina reilu peli, päätimme siirtyä kämpän oven taakse koputtamaan. Tämän teimme tosin jo ilman kommandopipoja. Oven takana olikin vihainen nainen, en tiennyt pitäisikö ottaa käytäntöön jenkkien "fight or flight"-mietintä, mutta onneksi nainen lientyi pian ja kutsui meidät sisään.

Loppuillan pelailimmekin korttipelejä ja palasimme kotiin aamuseitsemältä.

Ei tääkään varmaan mikään sairas uni ole mutta Konnarikurssilla kun oltiin työharjoittelussa junissa niin yhtenä yönä kävin 4 kertaa takapihalle johtavan oven raosta katsomassa mille asemalle tullaan:eek: pikkusen vaan viiras...:hyper: ja waimo ihmetteli et mitä se hyppää yhtenään olkkarissa

Minä näin jo jonkin aikaa sitten hieman "erikoista" unta.

Olin menossa junalla Helsinkiin, josta tarkoitus jatkaa laivalla Tallinnaan. Arvatkaapa kuka oli junassa konnari? No Mike tietysti. Ja aivan TOLKUTTOMASSSA humalassa. Ja ei todellakaan kävellyt, vaan istui yhdessä vaunussa, josta sitten piti ostaa lippu. Yritin samalla myös ostaa lipun sinne laivalle, joka olisi mennyt Tallinnaan, mutta ei tullut mitään kun Mike oli niin humalassa. Jotakin puoli tuntia meni, että sain sen lipun ostettua, ja sitten Mike sammui.
Että semmoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom