Tulipas nähtyä taas sairasta unta viime yönä. Kävelin ympäriinsä kaupungissa, joka oli yhdistelmä Poria ja Helsinkiä, siellä oli esim Porin tori jne. Menin siitä torin ohi, niin 2 pulsua rupes hakkaamaan kolmatta, oli morjestanu niille väärin tai jotain. Ajattelin että sehän ei mulle kuulu, joten jatkoin vaan matkaa. No siinä sitten jatkoin viereisen rautatiesillan yli, niin siinä sitten joku sekopää äijä heitti toisen alas sillalta raiteille, siltä tietenkin katkes niskat ja meni aikalailla muussiksi muutenkin. Mulle tuli siinä paniikki että se äijä heittää mutkin alas kun olin ihan sillan reunalla, siinä sitten epätoivoisen hitaasti raahauduin pois siitä. No se hullu äijä oli hävinnyt, joten päätin mennä katsomaan sitä ruumista, vaikka se siinä unessa olikin laissa kiellettyä. Menin siinä sitten semmosen kielekkeen reunalle ja tuli mieleen että soittaisin kaverinkin katsomaan sitä kalmoa. Tuumasta toimeen, otin luurin esiin mutta eiköhän se perkele tippunut alas sinne raiteille. No siinä sitten ei auttanut kun mennä hakemaan sitä. Laskeuduin alas ihan ruumiin viereen, niin sieltä sitten juna ajoi sen yli niin, että siltä lähti pää irti ja veri sekä muu mähmä roiskui mun päälle. Siinä sitten oli kiva yrittää kiivetä pois, kun olin itsekin raiteilla ja junia meni ohi koko ajan. Sain sen kännykän kumminkin ja kiipesin pois, uni loppui siihen. No, onneksi näin pian tuon jälkeen myös unta missä pääsin hiplailemaan yhtä nättiä likkaa meidän luokalta, että ei ollut ihan paska yö sittenkään. :D