Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
vähän aikaa näin sellasta unta että nukun sängyllä ja yhtäkki mikään ruuminosa ei toimi.silmät ei avaudu eikä kädet eikä jalat liiku.sitten olen kääntyneenä tyytyyn ja meinaan tukehtua siihen :( sitten koitan unessa heretä ylös että en tukehtuisi mutta en pysty ja sitten herään itse. kammottava uni :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli nähtyä sellanen uni että annoin jollekkin naikkoselle lahjan. No se sit hymyili käänty nosti hametta ja sano nuole pillua niin sieltä tulee olutta :hyper: Perkele heräsin sitten enkä päässyt maistamaan ohrapirtelöä :itku:

reme sanoi:
vähän aikaa näin sellasta unta että nukun sängyllä ja yhtäkki mikään ruuminosa ei toimi.silmät ei avaudu eikä kädet eikä jalat liiku.sitten olen kääntyneenä tyytyyn ja meinaan tukehtua siihen :( sitten koitan unessa heretä ylös että en tukehtuisi mutta en pysty ja sitten herään itse. kammottava uni :curs:
Etteis olis ollu uni halvaus itellä on niitä joskus ollu kauhea kokemus :( mutta vaaraton

Näin kerran omituisen painajaisen. Se vaan ei ollut meikäläisen painajainen vaan jonkun muun. Minä olin se hirviö joka öisessä metsässä saalisti. Jos joku tunnistaa omakseen, pahoittelen tapahtunutta.

Meillä oli viime yönä mun unissa häät. :eek: Eikä ne tainnu mennä ihan putkeen.. Paljon alkusähellystä ja mun puku oli hieman.. hmm.. liian paljastava. Heräsin kuitenkin ennen kuin pappi ehti sanoa aamenensa. :D

Ja toissa yönä avo näki unta, jossa hän löysi minut toisen miehen kanssa sängystämme. :eek:

Tekis taas mieli kysyä, et mitä *ittua?

Näin viimeyönä pelottavinta unta mitä oon ikinä nähny:(

Käveltiin kaverin kanssa illalla tuolla ulkona, ja ojassa makasi mummo.
Autettiin mummo ylös ja se halus kiittää ja kätellä. Kättelin ja se yritti halata, en halunnut halata puolikuolleen näköistä mummoa, joten astuin taaksepäin.

Sitten se kätteli ja halas kaveria ja rupes puristeleen sitä haarovälistä:hyper: ja huusi :" tules tänne" ym.. juoksin karkuun mutta lumihanki tuntui raskaalta :itku: onneksi heräsin.. :urjo:

Offtopic: miten voi vaihtaa nimimerkin?

kun tarkemmin ajattelee noita on ollu aika useaan otteeseen,en ole ikinä ajatellut vainkuin pelkiksi uniksi niin ei ole tullut pahemmin ajateltua niiden määrää

Näin viikko sitten tosi omituisen unen, ihan piti yöllä hihitellä sille kun heräsi. Roope Ankka oli mennyt vararikkoon, siinä unessa toki Roope ei ollut varsinaisesti ankka, mutta tiesin sen olevan Roope. Se oli kusi sukassa, koska tiesi ulosoton tulevan hakemaan sen viimeisenpiäkin kamoja. Minä sitten avuliaana äijäehdokkaani kanssa lähdettiin raahaamaan Roopen suuria antiikki kalusteita lumista tietä pitkin tarkoituksena piilottaa ne ulosotolta metsään...En muista kuinka Ankan kävi, mutta outoa oli...

reme sanoi:

Mulla on sama muuten paitsi että olen selälläni enkä siltikään pysty hengittämään. Eikä tosiaan millään meinaa herätä vaikka kuinka koittaa itseään käskeä. Sitten herään viime tipassa haukkomaan henkeä. Joku kerta kyllä vielä en pystykään herään ja tukehdun niin pelottavan todentuntuinen kokemus tuo on. Monasti oon jo kattellu itteäni jotenkin ylhäältäpäin. Hirveän kammottavaa ja ainakin mulla ei ole pelkkää unta :)

Tulipas nähtyä taas sairasta unta viime yönä. Kävelin ympäriinsä kaupungissa, joka oli yhdistelmä Poria ja Helsinkiä, siellä oli esim Porin tori jne. Menin siitä torin ohi, niin 2 pulsua rupes hakkaamaan kolmatta, oli morjestanu niille väärin tai jotain. Ajattelin että sehän ei mulle kuulu, joten jatkoin vaan matkaa. No siinä sitten jatkoin viereisen rautatiesillan yli, niin siinä sitten joku sekopää äijä heitti toisen alas sillalta raiteille, siltä tietenkin katkes niskat ja meni aikalailla muussiksi muutenkin. Mulle tuli siinä paniikki että se äijä heittää mutkin alas kun olin ihan sillan reunalla, siinä sitten epätoivoisen hitaasti raahauduin pois siitä. No se hullu äijä oli hävinnyt, joten päätin mennä katsomaan sitä ruumista, vaikka se siinä unessa olikin laissa kiellettyä. Menin siinä sitten semmosen kielekkeen reunalle ja tuli mieleen että soittaisin kaverinkin katsomaan sitä kalmoa. Tuumasta toimeen, otin luurin esiin mutta eiköhän se perkele tippunut alas sinne raiteille. No siinä sitten ei auttanut kun mennä hakemaan sitä. Laskeuduin alas ihan ruumiin viereen, niin sieltä sitten juna ajoi sen yli niin, että siltä lähti pää irti ja veri sekä muu mähmä roiskui mun päälle. Siinä sitten oli kiva yrittää kiivetä pois, kun olin itsekin raiteilla ja junia meni ohi koko ajan. Sain sen kännykän kumminkin ja kiipesin pois, uni loppui siihen. No, onneksi näin pian tuon jälkeen myös unta missä pääsin hiplailemaan yhtä nättiä likkaa meidän luokalta, että ei ollut ihan paska yö sittenkään. :D

pihdeillä maastavetoa

Kyllä! Näin unta, että olin harvinaisen kehittynyt pihdeillä maastavedossa. Laji oli siis täysin uusi. Sellaisilla tavallisilla n 30 senttisillä pihdeillä otettiin kiinni jostakin painavasta ja se maastavedettiin sitten ylös niin että pihdit olivat vaakasuorassa.
Olin tässä hullussa lajissa niin huippu, että minusta kiinnostui kaikkien suomalaishullujen paras ystävä Conan O’Brien. Conan oli aivan helvetin innostunut ja halusi minut ohjelmaansa mukaan livenä pihdeillä maastavetämään.
Ensin järjestettiin harjoitukset. Jouduin pukemaan semmoiset wrestling-miesten pelleilytrikoot päälle aluksi. Todistin sitten voimani nostamalla pihdeillä maasta vaihtolavan jossa oli kiinni puutarhatraktori. Perkele! Conan oli vielä enemmän innoissaan, huusi jotain että ”you’re the craziest man I’ve ever seen, pärkäle!”
Sitten se keksi vielä että minun pitäisi vetää oikean metsäsuomalaisen hullun voimanpesän roolia. Päähäni lyötiin takkuinen peruukki ja meikattiin black-metallimiehen naamataulu, semmoinen immortal-pingviini. Vittu että oli hurjan näköinen! Conani vaati että pyörittelisin käsiä ja silmiäni ja näyttäisin mahdollisimman kajahtaneelta. Ärjyin malliksi että ”Akke Bakke Norra Häxa Perkele” ja nostin taas pihdeillä maasta sen traktorin. Conan tykkäsi. Kaikki alkoi olla jo valmista esiintymiseen, bändi jo soitti aloitusmusiikkia, joka sitten olikin herätyskello.
Harmi. Olisi ollut hauska tietää miten esiintymiseni meni.

Helevetti jos tämmöiset unet jatkuvat niin hankin jotain rauhoittavia..

Tapoin Vesa-Matti Loirin

Viime yön näkyjä...

Olin serkkuni kanssa eräänlaisessa mökissä möllöttämässä. Sisään tulee Vesa-Matti Loiri, joka muitta mutkitta liittyy joukkoon. Hän istuu huoneen keskelle.

Ei kestä kauaa, kun hänen korvistaan alkaa pursua kivekset. Katson :eek: kun paine kasseissa vain kasvaa. Lopulta kivekset räjähtävät, tyhjät pussit lentävät pitkin seiniä.

Kuuluu Vesa-Matti Loirin ääni: "Nyt meni hermot!" ja miehen persoonallisuus muuttuu, alkaa hillitön riehuminen. Hakkaan nyrkein hänen naamaansa, serkku koettaa takaapäin sitoa, mutta vaikutus on vähäinen. Juoksen keittiöön, haen veitsen, työnnän sen Veskun rintaan. Kauhea huuto, mutta yhä vain mylläkkä jatkuu. Lyön puukon selkään, vielä hirveämpi painajaismainen huuto, muttei mies rauhoitu. Lopulta survon terän rintaan, vielä syvemmälle olettamaani sydämeen, veri pulpahtelee, Vesa-Matti kaatuu selälleen; kuolee.

Painajaisen jälkimmäinen osa alkaa samassa. Hillitön syyllisyydentunto ja huoli tulevaisuudesta - haaveet turvallisuusalasta saan heittää matkasellin peränurkkaan. Itken, itken itken. :itku:

Bobby Undertaker (Deathchainistä) tuli hulluksi, kun näki grandi-pillimehupurkin, jonka 'nokat' olivatkin vihreät eikä punaoranssit! Ja että pelotti siinä unessa se kelen pillimehupurkin...

Mä jouduin viime yönä telkkariin! :nolo:
Olin kamalan näköisenä tulossa (muka) himastani, menossa kaverille, kadulla P-P Petelius kaappaa mut halaukseen (mitä?!) ja järkytykseltäni huomaan, että siinä kuvataan Soneran tv-mainosta... Ottivat viattoman ihmisen siihen väkisin. :( Mulla oli myös huikea blondi 80-lukulainen hiuslisäke jostain syystä päässä.

Hetken päästä Outi Mäenpää tuo tarjottimella viinaa ihmisille shottilaseissa, sanoo että joku toinen viina loppui, nyt täytyy juoda kossua. Mainoskuvaus on ohi, lähden kaverille... Talossa on 13 kerrosta ja me tullaan sieltä ylimmästä kerroksesta. (????) Marco Bjurström tulee hissiin myös. Se hissi on täynnä ihmisiä.

:hyper: Miksi mä näin tällaisen järjettömän unen... Selvästikään alkoholiton kk ei sovi mulle kun näkee tällaisia unia! :jahas:

Viime yönä Rammsteinin poikien kanssa tehtiin perunoita ja graavilohta!
Juuri muuta ei jäänyt mieleen...
Pitäisi varmaankin kuunnella jotain muuta kuin Rammsteinia treenatessa... :eek:

reme sanoi:

Joo nää on erittäin paskamaisia. Mulla tulee tämmösiä noin 3 kolme kertaa kuukaudessa. Ainoo trickki minkä oon huomannu tepsivän, et toi menee nopeasti pois, ni pitää vaa koittaa jatkaa nukkumist rauhallisesti hengittäen. Yleensä sit herää haukkoen henkeä ja luullen et sydän on pysähtyny :eek:

Viime yönä tuli nähtyä semmost unta mikä alkoi oudosti. Joku eukko oli peräpää pystyssä meikäläiseen päin ja sano että "Vedä papanareikään!". Noh mä sitte miehekkäästi lähin poies paikalta :wall: ja seuraavaks olin jossai Viking Linen laivalla seikkailemassa. Kävelin kerroksia alemmas kunnes näin yhen muijan, joka on koittanu lämmittää mua jo jonkin aikaa. Ohitin hänet tervehtien johon hän punastui ja löysin itseni laivan pohjakerroksesta. Se oli täynnä vanhoja kalusteita, noh lähin takas kerrokseen mis se muija oli ja totesin vaan "Tais olla joku Antiikkia antiikkia menos tuol alhaalla :david: :david: ". Uni loppu siihe ku meinasin jäädä junan alle mut velipoika pelasti viime hetkellä :rock:

Pakkotoisto

Viime unista jäänyt mieleen pakkotoisto.com/treeniin liittyvät asiat, kertonee mitä mielessä liikkuu :)

Uni 1: Kiistelen kaverini kanssa pakkotoisto.com- merkkisistä sukista. Sukissa on P-logo ja ne ovat alkujaan Niken valmistamat. Kiistelyä ja ihmettelyä siitä, että miksi pakkotoisto.com- sukat jalassa rauta nousee paremmin ja miten ne parantavat suoritusta ;). Kiistelylle ei tullut lopputulosta.

Uni 2:

Unessa lupaan tehdä kaverille jonku palveluksen ja siihen liittyy ehto, että mikäli en suorita tehtävää, kaverini saa ajaa autolla päälleni niin, että roikun puoliksi auton konepellin päällä mahallani ja kaverini ajaa auton seinään.
En onnistu tehtävässä(en enää muista mikä se oli), ja kaverini haluaa saada "kostonsa". Unessa koitan kierrellä ja kaarella etten joutuisi tähän. Juuri ennen heräämistä unessa on ajatus, että jos annan kaverini ajaa auton seinään niin selän treenaaminen on ollut ajan hukkaa(selkään tulee pipi). Herätessäni olen iloinen, että se olikin vain unta :D .

Moon kertakaikkiaan saanut tarpeekseni näistä ainaisista painajaisista. Viime yönä nähtyä:

Viime yönä näin unta siitä kuinka nukuin omassa huoneessani. Yhtäkkiä heräsin siihen, että toimiston ovelta, joka sijaitsee heti yläkerran portaiden juurelle eli itse nukun yläkerrassa, että ihan kuin joku asiakas olisi kilistellyt avaimia. Tälläistä tapahtuu siis myös ihan tosielämässä. Yritin nukahtaa uudestaan, mutta sitten rupesi kuulostamaan ihan kuin siltä, että se kilinä nousisi portaita pitkin ylöspäin ja tulisi lähemmäs. Samalla seurasin ikäänkuin ulkopuolisena unen kulkua ja "näin" seinän läpi, että kuka sieltä tulee. Portaita nouseva hahmo oli sama kuin siinä Terminaattorissa (en muista osaa), kun se Schwarzeneggerin esittämä metallinen robotti oli noussut räjähtäneen rekan rauniosta ja lähti seuraamaan niitä nuoria. Samanlainen hahmo siis nousi yläkerran portaita.

Samaan aikaan yritin omassa sängyssä kaivautua syvemmälle peittoihin ja yrittää nukahtaa, jotta se robotti ei huomaisi, että siellä yläkerrassa kukaan asuisi. Sitten näin kuinka kaksi punaista kiiluvaa silmää ilmeystyi porrastasanteelle ja itse samalla muutuin ikäänkuin näkymättömäksi ja valuin "usvana" sängyn ja seinän väliin. Katselin sängyn läpi ja näin kuinka robotti lähestyi sänkyä ja kuinka sillä oli kirves metallisessa kädessään. Sängyn alta sitten näin kuinka metallijalat pysähtyivät sänkyni viereen ja sitten oli ihan hiljaista. Sen jälkeen... "HUMPS" ja kirves tuli sängystä läpi. Itse yritin väistellä kirvesta sängyn alla parhaani mukaan ja arvata mistä se kirves seuraavan kerran tulee. Sitten taas "HUMPS" ja kirves tuli tällä kertaa hieman eristä paikasta läpi ja taas "HUMPS" ja siinä meni tyynyt. Sitten kirves nousi ja yllättäen ei enää iskeytynyt sen jälkeen. Taas oli ihan hiljaista. Sitten robotin kiiluvan punaiset silmät ilmestyivät sängyn reunalla ja robotti kurkisti sängyn alle. Näkymättömyyteni takia robotti ei nähnyt mua ja muistan itse selvästi kuinka tuijotin sen punaisiin kiiluviin silmiin. Tämän jälkeen sitten heräsin. Ei jostain syystä oikein heti nukuttanut tämän jälkeen ja tarkistin visusti, ettei huoneessa ole ketään muuta.

Ärsyttää, kun viime aikoina on nähnyt niin paljon painajaisia ja vielä itse muistaa ne jälkikäteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom