Kuusumu sanoi:Unessani olin täsmälleen samassa asennossa kuin hetki sitten valveilla, olin nousemassa sängystä mutta en päässyt liikkeelle, olin kuin halvaantuneena... yritin huutaa tai nousta tai tehdä jotain... mitään ei tapahtunut ja jotenkin pelotti koko ajan vaikka oli valoisaa jne (olin avannut verhot ennen herätyksen pois laittamista)..
Mä olen nähnyt vastaavia.
Kerran kävin päivä unielle ja heräsin aamulla kun piti lähteä töihin. Jäin jumiin siihen sänkyyn, en voinut liikuttaa ainuttakaan lihasta. Sit riuhdoin väksin itteni liikkeelle ja lysähdin lattialle ihan halvaantuneena. Siinä sit pähkäili että mitä helvettiä... heräsin sitten päiväunilta siihen mihin olin asettunutkin. Uni tuntui aivan todelta ja ahdistavalta. Saman tyyppisiä myös myöhemmin mutta niissä olen esim. taksissa ja pitäisi hypätä pois ja halvaannun siihen auton penkille.
Kolme teemaa mitkä toistuu: olen koulussa, jälleen. Olen lapsuuden kodissa. Olen älyttömän ahtaassa tunnelissa ja vaikea päästä läpi ja hirviöt jahtaa.
Paras uni on kun tajusin näkeväni unta ja lähdin lentämään.
Pari yötä sitten näin unta että 6miljoonaa vuotta vanha rotu tuli maapallolle ja ne piti yhteyttä ihmisiin ainoastaan soittamalla yhteyshenkilöiden kännykkään. Yksi kaveri oli yhteyshenkilö eikä se tajunnut yhtään miksi ne soittivat sille. Se kertoi että näitä olentoja kiinnosti ihmiset samaan tyyliin kuin ihmisiä vaikka kultakalat. Ne nappaavat muutamia(miljoonia) hyviä yksilöitä. Varsinki laihat ovat suosikkeja. Kaikki yrittivät lihottaa itteensä. Minä ja tuttavat yrittivät päästä omaisuudestaan eroon että saisivat ruokaa mutta kaikki omaisuus menetti arvonsa. Sitten vain seurattiin tyynenä vierestä kun yhteiskunta romahti ja odotettiin kuka valitaan. Niillä oli valtavia avaruusaluksia.
Olin aamulla ihan paniikissa.
En tajua mistä tuollainenkin tuli.