Mä näin kerran kanssa tällaisen K-18 -unen, jonka jälkeen olin todella kauhuissani ja inhotti paljon. Ei ehkä kerottuna kuulosta miltään, mutta silloin herätessä tähän tilanne oli toinen.
Olin välillä yksi unen "päähenkilöistä" ja välillä ulkopuolinen tarkkailija. Unessa oli sellainen mies, ihan tavallinen keski-ikäinen, pienikokoinen äijä, jolla oli iso omakotitalo. Tällä miehellä oli joukko naisia, 7 tai 9, vankina ullakollaan. Yksi naisista oli iso ja lihava, ja mies oli istuttanut hänen ihoonsa jonkin kammottavan sairauden, naisen iho oli isojen, homemaisten läikkien peitossa. Yksi naisista olin minä, pieni, alipainoinen ja kaljuksi kynitty. Minulta mies oli irroittanut kirurgisesti toisen jalan nilkan nivelestä, ja jouduin ontumaan pelkällä tyngällä. Yksi toinen nainen oli viimeisillään raskaana, tästä lisää myöhemmin.
Mies ei pitänyt naisia mitenkään fyysisesti hallinnassaan, vaan pelolla. Kukaan naisista ei yksinkertaisesti uskaltanut karata, vaikka olisi voinutkin, koska miehellä oli heistä niin tiukka henkinen ylivalta. Tämä muistutti sitä Belgian pedofiilia, joka oli saanut uskoteltua uhrillensa, että tosiasiassa suojeli tätä. Silloinhan se vankina ollut tyttö oli muistaakseni poliisien tullessa tms. halannut sitä pedofiiliä, eikä ollut uskaltanut lähteä sellistään. Tai jotain sinne päin.
Anyway, miehellä oli myös talon alakerrassa perhe, joka tiesi miehen vangeista, mutta kukaan heistä ei uskaltanut tehdä asialle mitään. Unessa uhkasin karata miehen luota, mutta mies vain nauroi, ja sanoi, etten kuitenkaan uskaltaisi, ja jos uskaltaisinkin, en pääsisi edes kadun yli, koska jähmettyisin vastaantulevien autojen valoihin kauhusta kuin peura. Järkyttyneenä tajusin miehen puhuvan totta.
Unen sairaana huippukohtana oli, kun mies antoi kirveen yhdelle naisista, ja käski tämän hakata raskaana olevan naisen mahan irti. Nainen teki työtä käskettyä, ja jälki oli kammottavaa. Tässä kohtaa heräsin kauhuissani ja tunsin oloni todella ahdistuneeksi. Hävetti, että olin kehitellyt jotain noin ällöttävää päässäni. Että tällainen juttu tällä kertaa!