Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
No viimeyönä näin unta että mut oli justiinsa valittu paaviksi. Oli sitten semmonen virkaan vihkimistilaisuus ja kaikki nämä kyseisen uskonnon muut päälliköt odotti jossakin isossa salissa että mä pitäisin niille puheen. Mutta mä vaan keinuin keinutuolissa ja mietin että enhän mä osaa mitään pirun latinaa puhua. No sitten ne ehdottivat että laula joku laulu, no ajattelin sitten että ok, vedetään vaikka "Rovaniemen markkinoilla" mutta sitten taas huomasin että enhän minä muista sanoja. Ja perskule sitten herätyskello piippas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä näin jo toista kertaa unta Mikestä, vaikka ei olla edes tavattu koskaan. Tällä kertaa olin salilla tekemässä penkkiä ja aloitin juuri ensimmäisen kovan sarjan kun Mike yhtäkkiä ilmestyy varmistamaan. En ehtinyt tekemään ainuttakaan toistoa itse ja Mike on jo tangossa kiinni yhdellä kädellä ja tekee ikäänkuin yhden käden kulmasoutua siinä. Mua sitten alkaa vituttamaan kun en saa rauhassa tehdä sarjaa ja yritän tehdä niin nopeita toistoja ettei Mike ehdi auttamaan. Tanko liikkuukin niin nopeasti ettei sitä ehdi edes nähdä, mutta Mike sahaa kädellään samaa tahtia ja mulla palaa päreet totaalisesti. Heitän tangon telineeseen, pomppaan ylös ja avaudun Mikelle todella kovaan ääneen: "Voi vitun mulkku mitä saatanaa sä tuut aina pilaamaan mun sarjat!?!1?". Seuraavaksi nappaan jotku valtavat hanttelit ja ryhdyn tekemään vipareita sivuille, mutta mulla on niin kiree paita etten saa tehtyä kokonaisia toistoja. Siinä kuitenkin pumppailen olkapäät kauheeseen pumppiin ja meen jotain pullistelemaan Mikelle. Kähinä kuitenkin loppuu kun joku todella hehkeä pimatsu tulee sanomaan, että nyt alkaa naisten vuoro salilla, joten painukaa helvettiin täältä. Protestoin ja meen tekemään vielä yhden sarjan vipareita ja pian heräsinkin naureskellen :lol2:

hehe

Näin unta että jossain oli bileet joihin oli menossa pirusti porukkaa, yhtäkkiä missään ei ollut muita kuin minä ja niiden hilujen järjestäjä joka lesotti UFC-titteleillään. No siinä sitten vittuilin sille niin eikös jätkä lasauta naamaan, en kuitenkaan tipahtanut vaan vastasin iskuun..

..vain huomatakseni että heräsin kipuun kun olin saanut sormeni ruhjeille lyödessäni sängynviereiseen seinään :eek:

Näin tossa viikko sitten aika sairaan unen :)

No eka leikitään kaverien kanssa piilosta tossa läheisellä leikkikentällä, ja kaikki on viel ihan tosissaan mukana siinä, samoin allekirjoittanu :D

Sit päätetään yhen kaverin kanssa ovelasti piiloutua siinä ihan lähellä olevaan pitzeriaan... Siinä kun juoksemme pitzeriaa kohti huomaan että mulla ei oo ollenkaan vaatteita päällä! Sit kaveri heittää "hei xxxxx miks sun on niin vaikeeta saada muijia, kun kumminkin sulla on tollanen mahti meisseli" Sit tsiigaan että minkäslainen se mahtipeli sitten on, koen tyrmäävän pettymyksen: munani onkin todella pieni (siis unessa) :lol2:

No ei se vielä mitään, kaiken tämän helposti ohittaen rynnimme sisään pitzeriaan joka onkin naisten alastonuimala :hyper: heh mutta kaiken hupuksi ne samat pitzeria karvakädet siellä vääntävät pitzoja :rock:

No sit "herään" ja tunnen hirveän paskan hajun nenässäni :( Ei saakeli, koko sänky on aivan täynnä shaissea :lol2: Aivan kuin suuri kokoinen mammutti oisi käynyt väsäämässä elämänsä krapula väännöt mun sänkyyn!!! Jumalauta :D

Oon ihan paniikissa, eihän tällänen peli sovi 20v jannulle, mitä jos porukat saa tietää

Hieman tilannetta ihmeteltyäni herään yhtäkkiä :D

Paskaa ei enää ollut

Henki lähti unessa tiedä mistä syystä?, kaiken näin sinimustavalkoisena ja pystyin 'palloilla' ympäristössä vielä vähän aikaan mutta kukaan ei tietenkään nähnyt tai kuullut minua. Tuli tylsäksi aika.

Lopulta vaari sanoi että kun mustan arkun kansi pamahtaa kiinni on pakko joutua sinne, jännä voima vain ajoi kävelemään silmälasikotelon näköiseen arkkuun.

Tuumasin vain että ''vittu tästä tulee tylsää'' ja vielä pitkäks aikaa.

Näin sellasta unta että olin jollain saksan rautatie asemalla ww2 aikaan.Olin jonkinlainen eversti.Asemalla oli melkonen hässäkkä,juniin lastattiin jotain laatikoita yms.Sitten Hitler kävelee mun luo ja ojentaa mulle lapun.Sytytän tupankan ja samalla kun vedän savuja silmailen sitä lappua.Siinä oli lista joistain tavallisista taloustavaroista tyyliin pöytäliinat/lämpökynttilät jne.Katselen edelleen lappua kun Hitler kysyy multa:No mitäs meinasit tehdä?Vastaan:No mä poltan tän röökin ja hommaan sitten sulle nää tavarat.Katson uudelleen listaa ja sanon:sun pitäis hommata ittelles talous ali upseeri.Hitler tuijottaa minua painostavasti.Meen säppiin ja tokasen:siis talous upseerin her fuhrer!Hitler nyökkää hyväksyvästi ja lähtee jonnekin.Jään miettimään että keneltä niitä tavaroita kannattaa mennä kysymään,mieleen tuli pari eri nimeä.
Että sellanen filmi tällä kertaa...

Mä näin tossa viimeyönä unta missä olin jossakin baarissa ja Dorian Yates baarimikkona. Tilasin siinä sit juotavaa ja kun meinasin maksaa nii Yates sanoi et sen pitää takavarikoida mun lompakko kun siinä on kolikkopuolella liikaa kolikoita sillai et se pullotti. No mä katsoin kanssa et no onpas paljon kolikoita ja Yates ojensi jotain pientä haavia johonka mä sit sen lompakon laitoin. Sit sain nerokkaan idean ja kysyin et olisko sillä jotain seteleitä mihin ne kolikot vois vaihtaa. No kolikoita oli sopivasti 20 euron edestä ja sain setelin ja lompakonkin sit takaisin. :D

Samana yönä toisessa unessa tajusin et tämä on unta ja hyppäsin kerrostalon ikkunasta ulos ja lähdin siitä sit lentelemään. Oli hupaisaa pitkästä aikaa kontrolloida tapahtumia. Joskus aikaisemmin olen päässyt tilaan jossa pystyin tekemään/muokkaamaan ihan mitä halusin ja silloin sain pidettyä tämän tilan melko pitkään 'päällä'.

Maskotti sanoi:
Samana yönä toisessa unessa tajusin et tämä on unta ja hyppäsin kerrostalon ikkunasta ulos ja lähdin siitä sit lentelemään.

Huh, kannattaa sitten varmistaa että se todellakin on unta. Aamulla kun ei aina tiedä onko hereillä vai ei...

Mä olen nähnyt parikin kertaa unen, jossa oon intissä sotaharjoituksissa ja mehän ammutaan kovilla toisia vastaan. Muutama kaveri siinä kuoli, muttei se haitannut harjoituksia kun meitä sotilaita oli niin paljon. Itsekin sniperina ammun aika monta varmaa osumaa ja kuitenkin koko ajan ja varsinkin tilanteen jälkeen on sairaan huono omatunto ja puoliunessa, juuri kun olen heräämässä, mietin niitä raukkoja joihin osuin, olikohan niillä lapsia yms.

Näin viime yönä unta että olin jostain syystä pakkiksen Miken kotona vierailemassa. Juteltiin joutavia ja sitten alettiin pelaamaan Xboxilla sitä xboxin rallipeliä isolta 50" näytöltä joka Mikellä oli siellä. :) Ei oikein peli sujunu ja sitten Mike tarjos safkaa jota oli ite tietty tehny, lihamurekkeen näköistä sössöä perunoiden kera. Mike tiesi että olen vähähiilarisella joten arveli että syön vain lihat ja niimpä teinkin :) Miken tyttöystäväkin oli aterioimassa. Mike kerto tyttöystävälleen minun penkistä ja se oli ihan ihmeissään... vähän arveli että pystyykö tuolla keholla sellasta tulosta tekemään. :D Siitä sitten jatku pelihommelit ja Mike pelas poikansa (!!) kanssa xboxilla jotain ihme peliä missä peliohjaimena toimi sellaiset ihme kangas läpykät jotka oli kiinnitetty eri alueille kehoa ja niillä piti jotain virtuaalipingispalloa pompotella. Tästä homma siirtyikin sitten taas rallipeliin ja kohta oltiin siinä pelissä Miken kanssa ihan auton sisällä ja uni jatkui sitten autoajelulla jossa piti välillä salaa varastaa jollain teollisuusalueella autoja varastoista ja paeta omistajia ja pollareita... oli se vaan kauheeta kaahausta ferrareilla ja muilla superautoilla :)

Kerran näin kyllä aika sairasta unta, joka jäi _liiankin_ hyvin mieleen:

Uni lähti siitä, kun olin rannassa ja joku psykopaatti oli edessäni uhkailemassa, että hän lyö kirveellä mua rintakehään, jos en tapa itseäni puukolla. No hän antoi puukon mulle ja aloin miettimään, että mitä sitä tekis. (Jännä juttu, kun ei käynyt mielessäkään, että olisin voinut yrittää tappaa tämän psykopaatin.) No puukon saatuani aloin miettimään, että mitä tekisin. Ajattelin sitä kauhua, että jos hän pamauttaa mua kirveellä niin se olisi aivan liian suurta tuskaa, kun en välttämättä kuolisi. Joten päädyin siihen tulokseen, että vetäisen itseltäni kaulavaltimon poikki...

...pitkään olin siinä tilanteessa, että "nyt vetäisen kaulan auki" ja "en pysty tähän". Ajatelkaa itse, jos joutuisitte vetämään itse oman kaulan auki, niin miltä se tuntuisi... Pitkä piina johti lopulta siihen, että vetäisin kaulaan suuren ja syvän viillon. Arvelin, että nyt se on menoa ja kupsahin maahan ja laitoin silmät kiinni. Olin viellä sutkoht tajuissani maassa ollessani, mutta silti yritin kuolla menemällä "unten" maille. Sen jälkeen filmi pätkäsi hetkeksi ja olinkin yhtäkkiä kotini suuren peilin edessä....

...pään ympärille oli laitettu valkonen side, ihmettelin vaan miksi pään ympärille pitää laittaa side, jos kaulassa on suuri viilto... No katoin peiliä ja näin sen viillon. Ja täytyy sanoa, että näky ei ollut hirveän mukava. Kaiken sen lisäksi, kun piti tappaa itseni, niin piti vielä katsoa mitä jälkeä olin saanut aikaseni. Menee jo hieman sairaaksi.

Vaikka olen nähnyt tälläisen unen, niin se ei tarkoita, että olisin hullu tai jotain sellaista. Voisin päätellä, että Braindead leffa on vaikuttanut hieman siihen "viilto kaulassa" juttuun. Siinä leffassahan se jätkä syötti sitä yhtä zombieta (vai mikä lie olikaan) kaulan kautta.

Mä näin kerran kanssa tällaisen K-18 -unen, jonka jälkeen olin todella kauhuissani ja inhotti paljon. Ei ehkä kerottuna kuulosta miltään, mutta silloin herätessä tähän tilanne oli toinen.

Olin välillä yksi unen "päähenkilöistä" ja välillä ulkopuolinen tarkkailija. Unessa oli sellainen mies, ihan tavallinen keski-ikäinen, pienikokoinen äijä, jolla oli iso omakotitalo. Tällä miehellä oli joukko naisia, 7 tai 9, vankina ullakollaan. Yksi naisista oli iso ja lihava, ja mies oli istuttanut hänen ihoonsa jonkin kammottavan sairauden, naisen iho oli isojen, homemaisten läikkien peitossa. Yksi naisista olin minä, pieni, alipainoinen ja kaljuksi kynitty. Minulta mies oli irroittanut kirurgisesti toisen jalan nilkan nivelestä, ja jouduin ontumaan pelkällä tyngällä. Yksi toinen nainen oli viimeisillään raskaana, tästä lisää myöhemmin.

Mies ei pitänyt naisia mitenkään fyysisesti hallinnassaan, vaan pelolla. Kukaan naisista ei yksinkertaisesti uskaltanut karata, vaikka olisi voinutkin, koska miehellä oli heistä niin tiukka henkinen ylivalta. Tämä muistutti sitä Belgian pedofiilia, joka oli saanut uskoteltua uhrillensa, että tosiasiassa suojeli tätä. Silloinhan se vankina ollut tyttö oli muistaakseni poliisien tullessa tms. halannut sitä pedofiiliä, eikä ollut uskaltanut lähteä sellistään. Tai jotain sinne päin.

Anyway, miehellä oli myös talon alakerrassa perhe, joka tiesi miehen vangeista, mutta kukaan heistä ei uskaltanut tehdä asialle mitään. Unessa uhkasin karata miehen luota, mutta mies vain nauroi, ja sanoi, etten kuitenkaan uskaltaisi, ja jos uskaltaisinkin, en pääsisi edes kadun yli, koska jähmettyisin vastaantulevien autojen valoihin kauhusta kuin peura. Järkyttyneenä tajusin miehen puhuvan totta.

Unen sairaana huippukohtana oli, kun mies antoi kirveen yhdelle naisista, ja käski tämän hakata raskaana olevan naisen mahan irti. Nainen teki työtä käskettyä, ja jälki oli kammottavaa. Tässä kohtaa heräsin kauhuissani ja tunsin oloni todella ahdistuneeksi. Hävetti, että olin kehitellyt jotain noin ällöttävää päässäni. Että tällainen juttu tällä kertaa!

Nyt olen jo pidemmän aikaa joka yö nähnyt unta joutuvani takaisin armeijaan. Joka saatanan yö samankaltaiset kaavat toistuu. Minut listataan, hiukset ajetaan ja lukitaan johonkin aitaukseen muiden kaljujen kanssa. Unissa totean taas olevani vankeudessa ja kaikki oikeuteni on otettu pois. En pääse ulos porteista. Vapauden menetys taitaa olla se pahin pelkoni elämässä, sillä joka aamu herään sairaassa ahdistuksessa ja huokaisen syvään tajuttuani, että se olikin unta.

Sairaita unia en ole nähny (ainakaan muista) aikoihin. Viimeksi varmaan ala-asteella jolloin istuin ringissä jossa oli ~10 lasta. Osa oli kavereita osa tuntemattomia. Siinä keskellä oli pehmoleijon joka puri siitä sitten järjestyksessä muutaman varpaan jokaiselta. Oli ihan saatanan pelottava uni silloin nappulana. :D

Meikäläisen sairain uni on myös ollu nappulana.Nukuin omassa sängyssä vanhempien makuuhuoneessa.Unessa "heräsin" siihen että nelikätinen noita-akka piti kiinni mun jalasta :hyper:
Kahessa muussa kädessä sillä oli pumppuhaulikko ja joku konekivääri.Siinä jäljellejääneessä oli joku pallo joka loisti kirkkaasti pimeässä huoneessa.Rupesin siinä sitten hädässä huutamaan apua,mutta enhän minä perkule saanut ääntä tulemaan sitten ollenkaan.Äitiäkin yritin herättää ja kädellä hakata mutta tämä vain jatkoi uniaan.
En muista miten se sitten tarkalleen päättyi mutta seuraavana aamuna ahisti aivan saatanasti.Kakista pelottavinta oli että makuuhuone oli siinä unessa täysin samanlainen mitä oikeasti. :eek:

Rautaketju sanoi:
Meikäläisen sairain uni on myös ollu nappulana.Nukuin omassa sängyssä vanhempien makuuhuoneessa.Unessa "heräsin" siihen että nelikätinen noita-akka piti kiinni mun jalasta :hyper:
Kahessa muussa kädessä sillä oli pumppuhaulikko ja joku konekivääri.Siinä jäljellejääneessä oli joku pallo joka loisti kirkkaasti pimeässä huoneessa.Rupesin siinä sitten hädässä huutamaan apua,mutta enhän minä perkule saanut ääntä tulemaan sitten ollenkaan.Äitiäkin yritin herättää ja kädellä hakata mutta tämä vain jatkoi uniaan.
En muista miten se sitten tarkalleen päättyi mutta seuraavana aamuna ahisti aivan saatanasti.Kakista pelottavinta oli että makuuhuone oli siinä unessa täysin samanlainen mitä oikeasti. :eek:

Iteki tuli nähtyä lapsena noita-akka unia, pari kertaa näin täsmälleen samanlaisen unen ja se jos mikä oli pelottavaa. Yleistä näissä kaikissa oli se että ilkeän näköinen huivipäinen noita ajoi takaa tai piti vankina. Yhdessä unessa ajettiin mutsin kanssa pyörällä karkuun sitä :hyper: Oli kyllä ahdistavaa sillon, aikuisiällä ei onneksi ole ollut painajaisia.

Rautaketju sanoi:
BFL2002 sanoi:
Iteki tuli nähtyä lapsena noita-akka unia, pari kertaa näin täsmälleen samanlaisen unen ja se jos mikä oli pelottavaa.
Minullekin on tuttu tuo noita-akka+äiti teema lapsuudesta, mitähän se mahtaa tarkoittaa?

näin viime yönä unta mässäämisestä...dietti on näköjään liikaa mun alitajunnalle :D

Viikko tjsp sitten näin semmosen unen missä kaveri ajeli multa persekarvat :jahas:. Oli vähän ihmeellinen olo kun aamulla muistin asian.

Kertokaa viisaammat mikä oli tämän unen merkitys :D

No niin...sarjassa pakkis tunkee jo yöuniinkin....muutama viikko kesälomaa takana ja pakkista on ehtinyt ilmeisesti selailla hieman liikaa...

Unessa olin Hulkin kanssa samassa työpaikassa. Hulkki oli valmistautumassa syksyn kisoihin ja oli päättänyt ottaa pari kuukautta vapaata töistä ennen kisaa. Olimme firman pukuhuoneessa vaihtamassa työvaatteita siviileihin. Hulkki oli viimeistä päivää töissä ja lähdössä kotiin. Toivotin Hulkille hyviä treenejä ja menestystä kisaan yms. selälletaputteluita.

Hulkkia toivotukseni eivät juurikaan lämmittäneet. Mies seisoi koko pituudessaan edessäni vakavalla naamalla ja alkoi suoltaa suustaan konemaisesti tauotonta litaniaa, josta en ymmärtänyt sanan sanaa. Ajattelin, että varmaan se paasaa jotain kisadieettihifistelyravintoohjelmansa tieteellisiä perusteluita, kun en kerran sanan sanaa ymmärtänyt.....

Tajusin yhtäkkiä, että hitto sehän kiusaa minua vetämällä koko shown vielä englanniksi. Ajattelin, että onhan se ollut vaihtarina Jenkeissä, mutta hittoko sillä nyt tarvitse elvistellä. Aloin hermostua jo toden teolla. Yhäkään en sanaakaan ymmärtänyt ja alkoi jo kaikua päässä se taukoamaton toitotus.

Heräsin vitutukseen. Olin nukkunut TV päällä ja volumea oli melkoisesti. Eurosportilta tuli sumopainia, jota selostaja hehkutti englanniksi ärsyttävään jenkkityyliin taukoamattomalla paasauksella. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom