blacklbl sanoi:Minullekin on tuttu tuo noita-akka+äiti teema lapsuudesta, mitähän se mahtaa tarkoittaa?
yksi noita-akka-unen-lapsena nähnyt :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blacklbl sanoi:Minullekin on tuttu tuo noita-akka+äiti teema lapsuudesta, mitähän se mahtaa tarkoittaa?
ROTFLMAO! Käsittämättömän levotonta juttua! :lol2:Oneofus sanoi:Unessa olin Hulkin kanssa samassa työpaikassa. Hulkki oli valmistautumassa syksyn kisoihin ja oli päättänyt ottaa pari kuukautta vapaata töistä ennen kisaa. Olimme firman pukuhuoneessa vaihtamassa työvaatteita siviileihin. Hulkki oli viimeistä päivää töissä ja lähdössä kotiin. Toivotin Hulkille hyviä treenejä ja menestystä kisaan yms. selälletaputteluita.
Hulkkia toivotukseni eivät juurikaan lämmittäneet. Mies seisoi koko pituudessaan edessäni vakavalla naamalla ja alkoi suoltaa suustaan konemaisesti tauotonta litaniaa, josta en ymmärtänyt sanan sanaa. Ajattelin, että varmaan se paasaa jotain kisadieettihifistelyravintoohjelmansa tieteellisiä perusteluita, kun en kerran sanan sanaa ymmärtänyt.....
Tajusin yhtäkkiä, että hitto sehän kiusaa minua vetämällä koko shown vielä englanniksi. Ajattelin, että onhan se ollut vaihtarina Jenkeissä, mutta hittoko sillä nyt tarvitse elvistellä. Aloin hermostua jo toden teolla. Yhäkään en sanaakaan ymmärtänyt ja alkoi jo kaikua päässä se taukoamaton toitotus.
Heräsin vitutukseen. Olin nukkunut TV päällä ja volumea oli melkoisesti. Eurosportilta tuli sumopainia, jota selostaja hehkutti englanniksi ärsyttävään jenkkityyliin taukoamattomalla paasauksella.
pikkujussi sanoi:Paljon sairaita unia tullut nähtyä mutta oudoin kaikista oli se uni missä näin itseni nukkuvan...
Olis ollu herätessä sänky märkänä.jaki_ sanoi:Ihan hyvä vaan ettei pannu niitä neekereitä. En olis halunnukkaa.
kuitula sanoi:Oon kolmessa viimesessä unessa ollut vähintäänki hengenvaarassa, lähellä kuolla. Ekassa unessa kävelin jonkun "levottoman" asutusalueen läpi, eikä meikäläisestä hirveesti pidetty. Ihmiset lähti seuraamaan, pian vastaantulijatki yritti ottaa kiinni. Lopuksi pääsin asutusalueelta johonkin metsään, missä tuli mies pistooli kädessä vastaan. Pääsin ohi, mutta sain luodin selkääni ja tipahdin.
Seuraavassa unessa olinkin veden varassa, yritin jonkun pienen muovisen puhallettavan esineen avulla pysyä pinnalla. Pian huomasin tämän esineen vuotavan, ja aloin vajota pinnan alle..
No, viimesimmässä unessa sitten kiipesin jonkun kerrostalon ulkoreunaa seinään pultattujen tikkaiden varassa. Kerrostalo oli n. 8 kerrosta korkea ja kuudennen kerroksen kohdalla kiinnitykset rupesivat pettämään, mutta jatkoin matkaa. Tikkaat tietysti irtosivat ja taas syöksyttiin kohti kuolemaa.
Ei tällasia unia oo kiva nähdä :( Onkohan noilla jotain yhteyttä?
Ponipeikko sanoi:Pari viikkoa sitten nähty uni:
Seurustelen Matti Nykäsen kanssa ja pakoilen Merviä koko yön, Mervi kun ei ole minun ja Matin seurustelusta yhtään ilahtunut.
Melko sairasta .
Mistäköhän näitä unia sikiää, sillä oikeassa elämässä Matti ei kyllä ole kovinkaan lähellä sitä miestyyppiä, johon suostuisin koskemaan.