Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan tän kohdan eräästä unesta.

Oli ihan valoisa päivä. Sitten joukkohaudasta kapusi maan alta juuri ja juuri hengissä selvinnyt, anorektinen, mätä ihoinen ihminen.
Se kapusi ylös, ja siinä sen vieressä oli muutama sotilas joilla oli jotain soppaa tekeillä nuotiossa. Yksi sotilas antoi heti lusikan sille, että se saa syötyä. Heti kun se oli pistämässä suuhun sitä, niin sotilas sanoi; "ole hyvä, syö vaan, se vaan on tehty sun sisaruksista ja veljistä, HAHAHAHAHAHAH" ja kaikki sotilaat purskahtivat nauruun. Siinä se puoli kuollut söi siitä lusikasta, mutta erittäin hitaasti koska oli niin helvetin huonossa jamassa, että ei edes osannut reagoida siihen, mistä se soppa oli edes tehty.

Se sotilas joka puhui ja alkoi nauramaa olin minä, ja samaan aikaan näin itseni siinä puolikuolleessa joka kapusi joukkohaudasta pois.

Oneofus sanoi:
Unessa olin Hulkin kanssa samassa työpaikassa. Hulkki oli valmistautumassa syksyn kisoihin ja oli päättänyt ottaa pari kuukautta vapaata töistä ennen kisaa. Olimme firman pukuhuoneessa vaihtamassa työvaatteita siviileihin. Hulkki oli viimeistä päivää töissä ja lähdössä kotiin. Toivotin Hulkille hyviä treenejä ja menestystä kisaan yms. selälletaputteluita.

Hulkkia toivotukseni eivät juurikaan lämmittäneet. Mies seisoi koko pituudessaan edessäni vakavalla naamalla ja alkoi suoltaa suustaan konemaisesti tauotonta litaniaa, josta en ymmärtänyt sanan sanaa. Ajattelin, että varmaan se paasaa jotain kisadieettihifistelyravintoohjelmansa tieteellisiä perusteluita, kun en kerran sanan sanaa ymmärtänyt.....

Tajusin yhtäkkiä, että hitto sehän kiusaa minua vetämällä koko shown vielä englanniksi. Ajattelin, että onhan se ollut vaihtarina Jenkeissä, mutta hittoko sillä nyt tarvitse elvistellä. Aloin hermostua jo toden teolla. Yhäkään en sanaakaan ymmärtänyt ja alkoi jo kaikua päässä se taukoamaton toitotus.

Heräsin vitutukseen. Olin nukkunut TV päällä ja volumea oli melkoisesti. Eurosportilta tuli sumopainia, jota selostaja hehkutti englanniksi ärsyttävään jenkkityyliin taukoamattomalla paasauksella. :)
ROTFLMAO! Käsittämättömän levotonta juttua! :lol2:

Minulla oli lapsena painajaisia, joista jotkut olivat toistuvia. Sitten opin menettelytavan, että unen alkaessa pelottamaan vastaan siihen suuttumalla unen huonosta laadusta. Tästä seuraa välittömästi se että saan unen hallintaani. Painajaiset eivät ole vaivanneet enää sen jälkeen kun olen ne näin kohdannut. Tämä pelastaa minut unissa, mutta tosielämässä tunteiden kohtaaminen vaatiikin sitten enemmän psyykkistä työskentelyä.

pikkujussi sanoi:
Paljon sairaita unia tullut nähtyä mutta oudoin kaikista oli se uni missä näin itseni nukkuvan...

Noi itsensä näkemis unet on kaikkein hirveimpiä. Näin joskus oman pääni sisälle ja katselin miten syvälle silmät ulottuu. Aivot oli pois, (kuten välillä valveillakin) ja pääsin oikein läheltä tutkimaan silmiä ja nenää, pään sisäpuolelta. :eek: Tribulus vaikuttaa uniin sit niin helvetisti.. viime yönä oli joku kauhuseikkailu taas käynnissä.

Tuli mieleen eräs laspena näkemäni, mutta vahvasti mieleen jäänyt uni:

Olin kesäiltana perheen kanssa mummolan pihalla ja yht´äkkiä metsästä tuli karhulauma pihalle (luulenpa että Hopea nuoli videoilla oli osuutta tähän osaan;)) ja kaikki pelästyivät. Muut juoksivat sisälle turvaan, mutta itse en kerennyt sisälle. Hakkasin ovea ja huusin. Ihmettelin, että miksi ovea ei aukaista, kun karhutkin ovat vielä suhteellisen kaukana. No jatkoin huutamista tyylin "ne syö minut!" ja äiti tuli eteisen ikkunaan ja sanoi: "Ei se unessa satu."
No yksi karhu kaatoi minut maahan ja ajattelin, että nyt sattuu. Se puraisi mua ja totesin, että eihän se tehnytkään kipeätä.

Tämä tuli kirjoitettu joskus puol vuotta sitten kutakuinkin. Heräsin aamulla ja huomasin että muistin unen pieniä yksityiskohtia myöten, sitten esille kynä ja paperi. Koneelle kirjotin joskus mesessä tän, eli kirjoitusasu on surkea ja kieli lapsellista, noh mut antaa nyt mennä:

meijän piti lähtee kattoon david copperfieldin esitystä koko perheen voimin. ajettin meijän zafiralla länsiväylän laitaan josta lähettiin kävelemää niitten firmojen rakennusten takapihoja pitkin. sit yhes pimees nurkas nussin jotain muijaa seinää vasten ( ? )... sitten kävelin koko vitun pitkän matkan lauttasaareen siin unes ja siel oli eläintarha johon menin.

siel oli sarvikuonoja ja apinoita ja sit en ees tiiä et mitä oikein tein siellä??? no kuitenkin... sain sielt duunia jostain kumman syystä ja ku se anto ekan tehtävän ja näytti paikkoja ni huomasin et siel oli meijän luokan ***** duunissa siivoamassa sarvikuonon paskaa... ja siel oli kans ****! ensimmäinen työtehtävä oli et pitää mennä algeriaan hakemaan joku lisko...

mä kait kävin siel algerias sitten.... siel oli jtn porukkaa ***** jne jotka juonitteli sitä eläintarhan omistajaa vastaan tjsp (omistaja oli yhen kaverin futisjengin valmentaja)... nii ja tarja halonen juonitteli kans... sit ku kävelin takas kuulin ku ne kaikki puno niitä juonia ja palasin sinne eläintarhaan... ja oli nukkumaanmeno aika...

joten ***** ******* näytti mulle huoneen, johon en kuitenkaa menny vaan jäin siihen johonki aulaan nukkumaan ***** ja jonku toisen kaa patjalle... siin patjas oli smäigätahra ja siihen oli ommeltu natsimerkki... ***** sano et sen oli ommellu joku viime viikolla ollut äijä ( ? )... sitten selvis että siel yläkerras oli jtn äijii ketkä luuli olevansa jumalia (vissiin samat ketkä juonitteli sitä omistajaa vastaan)

siis ne oikeesti luuli et ne voi suunnillee force chokaa jne... no me lähettiin porukal yläkertaan pyssyjen kaa hoiteleen niitä... eka mä lahtasin pari ja sit yhtäkkii olin mona sax max payne kakkosest ja ammuin haulikol pari ja toisen raatoon pumppasin viel joku 6 roundia...

sit mentiin seuraavaan huoneeseen jossa oli meijän koululaisii!! yritin ampuu niit pistoolil jonka pöllin siinä tuoksinnassa yhelt kaverilt... otin sitten ***** siihen ihmiskilveks ja aloin ampua mut ne ei kuollut? (pistooli oli kuudestilaukeava länkkärikanuuna)

joten menin muitten kanssa siihen oven ulkopuolelle... ja samaan aikaan ne meijän koululaiset yritti tappaa itteään työntämällä poltettuja tulitikkuja johonki ikenen alle ettei ne sais happea (!??!?!)... menin itkien sisään ja yritin pelastaa niitä

****, ******, **** ja jonku sain pelastettua... muut kuoli enkä jaksa luetella niitten nimiä...

sit ku olin pelastanu pari ni sisään tuli yks kaveri... tönäs mua ja huus: "onks tää nyt sit jotain lätkää" (!?!?!??!!)... sitten... ööh

se vissiin loppu

Ammuskelin Mikki Hiiren kaa käärmeitä punaisten kallioiden takana, jonka jälkeen pamputin Arja Korisevaa muovikanisterin päällä.

Kaverini näki unta, että osasi lentää. Mutta lentipä liian matalalla ja lensi voimalinjoihin.

Olen hömppätuulella jospa uskaltaisi kertoa näitä mitä yleensä näen unissani; kaverini panemassa ikkunani takana koiratyyliin tuijottaen kiivaasti minua silmiin. Että ne aina jaksaa panna unissani.
Toisinaan näen myös unta että kaikilla ympärilläni olevilla naisilla on penis, ja he ottavat sen aina esiin kun ovat kanssani hississä/sellaisessa hiihtotuolihississä. Pitäisi housuissaan vaan.
Sitten mennään vielä sairaammaksi, kun sukulaiset runkkaavat päälleni tai ottavat ihan vaan pistoolin esiin ja ampuvat minulta aivot pihalle.

Voi kun haluaisin joskus mukavan unen nähdä. Onneksi en yleensä muista unia, nämä perverssit unet harmi kyllä jäävät mieleen kummittelemaan ikiajoiksi. Aika sairas on fiilis herätessä.

tavallaan kolme unta.
Ekassa oli nykyisiä kavereita ja mä olin ilman paitaa ja tytöt huomas ja rupes yrittään ottaa kuvia. huusivat "me otetaan kuva sun rinnasta". Juoksin pois ja hyppäsin sänkyyn mahalleni suojaten rintalihakseni paparazzeilta. WTF.
Toisessa oli joku reunion vanhojen luokkakaverien kanssa. kun lähdin sieltä näin menomatkalla yhden jätkän, joka ei ollut siellä ja se oli kävellyt jotain ainakin 30km pitkää moottoritietä. oli vissiiin myöhässä.
Kolmannessa näytettiin erästä mustaa miestä, oletettavasti jenkki. Se oli naimisissa, mutta suhde oli vissiin vähän karikolla. Sillä oli treffit kolmen huoran kanssa mun ala-asteen koulun portilla. Siinä kaksi nättiä mustaa tyttöä ja yksi läski ruma valkoinen. Ne meni sitten mun kouluun sisään ja kattoi ekasta ovesta järkyttävän kokoista makuuhuonetta, mustat tytöt oli ihan innoissaan. Mies sitten sanoi, että ei sinne. Meni rappusia ylös mies näytti tietä yhteen huoneeseen ja sanoi " Oprahs crazy bitch ass" ja näytti jättiläiskoon sänkyä. Se oli vissiin Oprah Winfreyn. Sitten mustat tytöt katos kuvasta ja se meni sänkyyn makoilemaan sen läskin kanssa. Molemmilla oli joku lappu, missä oli kysymyksiä jostain saatanan cosmopolitanista: kumppanisi sanoo ****, mitä teet? Sitten musta mies sanoi jotain ja horatsu siihen, että ei noin saa sanoa.
end of story.
Ihan hyvä vaan ettei pannu niitä neekereitä. En olis halunnukkaa.

Söin jotain naisen sukupuolielimen näköistä möykkyä ja sitä oli suu täynnä. Oksetti. Syljeskelin sen sitten lihasuikaleina(olisiko ollut naudan) vessanpönttöön. Tarpeeksi sairasta?

Oon kolmessa viimesessä unessa ollut vähintäänki hengenvaarassa, lähellä kuolla. Ekassa unessa kävelin jonkun "levottoman" asutusalueen läpi, eikä meikäläisestä hirveesti pidetty. Ihmiset lähti seuraamaan, pian vastaantulijatki yritti ottaa kiinni. Lopuksi pääsin asutusalueelta johonkin metsään, missä tuli mies pistooli kädessä vastaan. Pääsin ohi, mutta sain luodin selkääni ja tipahdin.

Seuraavassa unessa olinkin veden varassa, yritin jonkun pienen muovisen puhallettavan esineen avulla pysyä pinnalla. Pian huomasin tämän esineen vuotavan, ja aloin vajota pinnan alle..

No, viimesimmässä unessa sitten kiipesin jonkun kerrostalon ulkoreunaa seinään pultattujen tikkaiden varassa. Kerrostalo oli n. 8 kerrosta korkea ja kuudennen kerroksen kohdalla kiinnitykset rupesivat pettämään, mutta jatkoin matkaa. Tikkaat tietysti irtosivat ja taas syöksyttiin kohti kuolemaa.

Ei tällasia unia oo kiva nähdä :( Onkohan noilla jotain yhteyttä?

kuitula sanoi:
Oon kolmessa viimesessä unessa ollut vähintäänki hengenvaarassa, lähellä kuolla. Ekassa unessa kävelin jonkun "levottoman" asutusalueen läpi, eikä meikäläisestä hirveesti pidetty. Ihmiset lähti seuraamaan, pian vastaantulijatki yritti ottaa kiinni. Lopuksi pääsin asutusalueelta johonkin metsään, missä tuli mies pistooli kädessä vastaan. Pääsin ohi, mutta sain luodin selkääni ja tipahdin.

Seuraavassa unessa olinkin veden varassa, yritin jonkun pienen muovisen puhallettavan esineen avulla pysyä pinnalla. Pian huomasin tämän esineen vuotavan, ja aloin vajota pinnan alle..

No, viimesimmässä unessa sitten kiipesin jonkun kerrostalon ulkoreunaa seinään pultattujen tikkaiden varassa. Kerrostalo oli n. 8 kerrosta korkea ja kuudennen kerroksen kohdalla kiinnitykset rupesivat pettämään, mutta jatkoin matkaa. Tikkaat tietysti irtosivat ja taas syöksyttiin kohti kuolemaa.

Ei tällasia unia oo kiva nähdä :( Onkohan noilla jotain yhteyttä?

joo on. suraavan kerran ku meet risteilylle ni joku ampuu sua selkää ja putoot kannelta, yrität tikkaita pitkin takas laivaan mut pultit irtoo ja sä tiput pumpattavan barbaran päälle, se sitte vuotaa ja sä tod näk hukut.

jokainen ihminen varmasti näkee unta kuolemasta just sillä tavalla mitä eniten pelkää, ite näin joskus monta kertaa saman unen missä putoon korkeelta katolta matalamman katon päälle.

Pari viikkoa sitten nähty uni:

Seurustelen Matti Nykäsen kanssa ja pakoilen Merviä koko yön, Mervi kun ei ole minun ja Matin seurustelusta yhtään ilahtunut.

Melko sairasta :rolleyes: .

Mistäköhän näitä unia sikiää, sillä oikeassa elämässä Matti ei kyllä ole kovinkaan lähellä sitä miestyyppiä, johon suostuisin koskemaan.

Ponipeikko sanoi:
Pari viikkoa sitten nähty uni:

Seurustelen Matti Nykäsen kanssa ja pakoilen Merviä koko yön, Mervi kun ei ole minun ja Matin seurustelusta yhtään ilahtunut.

Melko sairasta :rolleyes: .

Mistäköhän näitä unia sikiää, sillä oikeassa elämässä Matti ei kyllä ole kovinkaan lähellä sitä miestyyppiä, johon suostuisin koskemaan.

Repesin. :lol2: Matti tunkee iltapäivälehdistä jo sun uniinkin. :D

Itse olen alkanut nähdä viime aikoina unia, joissa harrastan seksiä miesten kanssa. :eek: Onneksi unissani ei kummittele aina yksi ja sama mies, koska silloin saattaisin jo huolestua. Ihmetyttää vaan, että mistähän moinen johtuu. Tapana ei siis ole ajatella vieraita miehiä, ennen nukkumaan menoa. Ja kullan kanssakin menee paremmin kuin hyvin. Mitähän tää oikein on.. :rolleyes:

Näin eilen ehkä sairaimman yöuneni ikinä.

Aluksi olin ihan normaalisti meidän mummolassa. Se on semmoinen vanha maatalo ja niillä on vielä pari, kolme lehmää muinaismuistona navetassa. Siellä on sellainen ulkovessa missä kiivetään muutama porras, ennen kun päästään pöntölle. Tässä unessa Lazarus meni tuonne ulkovessaan ja jostain kumman syystä jätökset tippuikin tuonne navettaan. Noh, siinähän lehmät tuli katselemaan mistä tuota tippuu ja vaisojensa varassa alkoivat nuolla tuota lannan lähtöpaikkaa. Sairaaksi unen tekee, se, että se tuntui vitun hyvältä, kun karhea kieli lipoi välilihaa ja kasseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom