Lazarus sanoi:Sairaaksi unen tekee, se, että se tuntui vitun hyvältä, kun karhea kieli lipoi välilihaa ja kasseja.
Täällähän saa repeillä nyt ihan urakalla. :lol2: Tai sit mä olen vaan väsynyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lazarus sanoi:Sairaaksi unen tekee, se, että se tuntui vitun hyvältä, kun karhea kieli lipoi välilihaa ja kasseja.
Aika hc, kas ku mä en oo viel keksiny louhia palasia seinästä ja laittaa ne tankoon ku tavalliset painot alkaa loppumaan. :DJay-J sanoi:Viime yönä syttyi sota ja oli mentävä väestösuojaan piiloon(kyseisessä paikassa on kuntosali)josta oli kaikki raudat viety pois jostain syystä. No me isäukon kanssa louhittiin seinästä pari kivenmurikkaa(n.100kg
) :evil: ja alettiin tekemään pystypunnerrusta. isukki sano mulle et nyt on vakava tilanne ja on tehtävä puhas kutonen noilla murikoilla :jahas: oli se tehtävä
jaki_ sanoi:tavallaan kolme unta.
Ekassa oli nykyisiä kavereita ja mä olin ilman paitaa ja tytöt huomas ja rupes yrittään ottaa kuvia. huusivat "me otetaan kuva sun rinnasta". Juoksin pois ja hyppäsin sänkyyn mahalleni suojaten rintalihakseni paparazzeilta. WTF.
Opossumi sanoi:Sain digiboksin haltuuni, joka tosin oli muuttunut emolevyksi. Siinä sitten pitkään survoin sitä suojukseen äärimmäisen varovasti ja juttelin varkaiden kanssa kaikesta taivaan ja maan välillä.
Meikä on nähny ihan samanlaista unta!Kebabpuikko sanoi:Näin kerran unta että istuin pöntöllä.
Kuulin kilahduksen ja kurkkasin jalkojen välistä alaspäin että mitä siellä kilisi. Se oli varmistamaton käsikranaatti.
Sitten räjähdin.