Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Mä näin viime yönä semmosta unta, että mun naamassa ja erityisesti nenässä oli ihan sikana finnejä. Semmoisia kypsiä, isoja ja valkoisia vierivieressä. Sitten kun puristelin niitä peilin edessä, ja kerralla puhkesi ainakin 5 finniä. Kaikista tuli ihan törkeästi mätää. :lol2: :urjo:

Uni luultavasti johtui siitä, että mulla on nenän päässä ihan oikeasti kipeähkö finninalku, johon koskee, kun sitä hinkkaa johonkin esim. tyynyyn.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä näin yks yö sellast unta et olin kuviksen tunnil koulus ja opettaja sit jossain vaihees tuntii ilmotti et se aikoo syödä yhen luokan pojista ja kuinka ollakkaa nalli napsahti mun kohal.. :) sit se kävi luokan ulkopuolel ja muuttu sellaseks sudennäköseks hirviöks ja tuli jotain mun etee häröilee ja sit pistin silmät kiinni ja siihen se sit loppuki. Ei sitä voi muuta kuin ihmetellä että mistä näitä unia oikein tulee? :)

OmppuO sanoi:
Mä nään usein aika outoja unia. Kerrankin näin unta että kädessä oli joku känsä tms, ja sitten kun sitä alkoi ronkkimaan, niin sen sisällä olikin herkkusieni. Toistaiseksi ainoan pakkisunen näin tällä viikolla, Missukka oli Hockey Nightin juontaja ja kesken lähetyksen alkoi selostamaan jotain pakkikseen liittyvää.

No jopas! Sen vielä ymmärrän, että joku näkee Mikestä ja Tomista unia, mutta että nobody-Missukasta ;)

Itsekkin näin pakkista sivuavaa unta tossa viime yönä. Voitin Fitnessmallikisat (Olen kyseisiin kisoihin liian "ruma", vinkurakoipinen ja ehkä jopa liian lihaksikaskin) ja kiitospuheessani kiittelin pakkista kovasti paljon.

fidi sanoi:
Tuli tossa viime yönä nähtyä aika kiero uni:

Menin mayorsiin puntille ja aloin tekeen penkkiä. Aloin tekeen tangolla ja sain joku 2 hikistä toistoo ja olin ihan paskana. Sitten ihmettelin että miten helvetissä en jaksa tangolla. Sitten Aki Mähönen tulee huutaan siihen viereen että "mitä vittua sä tässä teet, mee tonne nurkkaan keihästelineen viereen tekee!". Meen sit sinne nurkaan ja alan tekeen 80:llä. Aluks menee aika hyvin joku 8 toistoa. Sitten innostun ja pyydän jonku varmistaan että teen joku 12 toistoa. Joku äijä tulee mun taakse, mutta mähönen tulee mun viereen tekeen penkkiä ja kattoo silleen vitun kierosti. Alan sitten penkkaamaan silmät kiinni ja ekat pari toistoo menee ihan hyvin, mutta kun pyydän sitä äijää varmistaan niin se nostaa sen tangon pystysuoraan ja heittää nurkkaan. Oon ihan että mitä vittua. Mähönen alkaa huutaan täysiä "voi vittu, mitä sä teet??? Ota tost keihäs ja heiluta sitä vittu!" Sit lopputreenin heiluttelen keihästä nurkassa. Lopuks suihkussa kelaan että voi helvetti että oli paska treeni, mikä vois mennä enemmän pieleen.. No huomaan suihkussa että mulla on 5 nänniä. Onneks sitten heräsin.

Repesin aika pahasti tätä lukiessa. Olit sen Mähös-Akin edessä aika nöyrää poikaa :lol2: :thumbs:

Tämä oli varsinainen paniikkiuni:

Oli sota. Olin yksin keskellä jonkinlaista helvetin isoa peltoa haahuilemassa, kunnes yhtäkkiä havaitsin lentokoneen lähestyvän. Lentokone lähestyi ja lähestyi, ja tajusin sen jahtaavan meikäläistä. Etsin suojaa aivan vauhkona, mutta turhaan koska olin siellä suurella pellolla. Uni päättyi siihen, kun lentokone aloitti pommittamisen/ampumisen ja ilmeisesti osui koska heräsin paniikissa.

Viime yönä mä menin lääkäriin ja ajattelin että vois siinä samalla teettää varmuuden vuoks sukupuolitautitestit. Niillä olikin joku uus kokeellinen testimenetelmä, jossa kun sormet viilleltiin verille nivelten välistä ja haavoihin levitettiin jotain ihme liuosta. Sormet muuttu hetken kuluttua ihan mustiksi. En sitten tiedä mitä se kerto testituloksista kun heräsin. Ensimmäiseks katsoin kyllä käsiä ja olin helpottunu kun sormet ei ollukaan mustat.

Kaikkein parhaiten mieleen jääny uni on sotauni jonka näin joskus pentuna. Olin venäläinen upseeri, jonka sitten suomalaiset loppujenlopuks ampu. Kuolin tielle, ojan reunalle ja se tuntui jotenkin aivan uskomattoman todelliselta. Vuosin verta ampumahaavoistani, mutta se ei käynyt kipeää, makasin tähtitaivaan alla ja liu´uin pikkuhiljaa pois. Ja kaikki oli niin levollista. Sitten kuolin=heräsin takaisin elämään. Jokseenkin helpottavaa olla olematta kuollut, kun herää.

S0874 sanoi:
Tämä oli varsinainen paniikkiuni:

Oli sota. Olin yksin keskellä jonkinlaista helvetin isoa peltoa haahuilemassa, kunnes yhtäkkiä havaitsin lentokoneen lähestyvän. Lentokone lähestyi ja lähestyi, ja tajusin sen jahtaavan meikäläistä. Etsin suojaa aivan vauhkona, mutta turhaan koska olin siellä suurella pellolla. Uni päättyi siihen, kun lentokone aloitti pommittamisen/ampumisen ja ilmeisesti osui koska heräsin paniikissa.

Mulla on ollut täsmälleen samanlaisia unia. Joskus vaan tuon lentokoneen tilalla on ollu heko. Se lentokone/helikopteri jahtaa vain ja ainoastaan minua. Mulla on noissa unissa se, että ne pommit putoaa aivan lähelle tai jopa melkein kohdalle, mutta mulle ei ikinä tapahdu niissä unissa mitään. Nuo on aivan uskomattoman pelottavia unia. Kerran noissa kauhu-unissa makasin naapurin pihalla piilossa ja mulla oli kattopelti itteni "suojana" :david:. Sehän tunnetusti suojaa pommeilta. :rolleyes: Samaan aikaan se kone lenteli aina edestakaisin ja pudotti pommin. Se saatana tuli aina takaisin, ja niistä pommeista lähti aivan helvetillinen ääni - siltä se siinä unessa ainakin tuntui.

Unikirjat esiin. Tehkäähän joku ammattilainen pikainen profilointi. :hyper:

Olen tuota autoa rakennellut tuolla hallilla (prjoktia voi seurata moottoriajoneuvot puolella) niin siinä vieressä toimii hiekkapuhalluspaikka ja eräänä yönä näin unta että olin lopettanut koulut ja siirtynyt hiekkapuhallus hommiin ja tämä mies joka sitä paikkaa pitää kurvaa mersulla pihaan ja huutaa et millai hommat sujuu mulle ja mä huudaan vaan että hienosti lähtee ruoste pois....

kerran näin intti aikana lomilla unta että ajelin pasilla tyttöystävän kanssa yyterin hiekka rannalle biitsille syömään vedin reteesti parkkiin vaan sinne meren viereen pasin :D

nyt dietillä olen nähnyt ruokaunia joissa syön kaikkea hyvää ja puhun kuulemman kaikesta ruuasta ja maiskuttelen ja syön unissani. kuulemman aika hienon kuuloista kun sanon yöllä että viitsitkö antaa lisää sitä kinuski kastiketta :D

Pakko kertoa viikonloppuna näkemäni lucid-uni.

Yleensä kaikissa unissani ns. moraaliton toiminta aiheuttaa välittömän heräämisen, kun unessa alkaa omatunto kolkuttamaan. Tällä kertaa kuitenkin oivalsin, että untahan tässä nähdään, antaa mennä vaan. :hyper:

Unessa olin Saksassa jossain suurkaupungissa. Nappasin yökerhosta mukaani kaksi kiihkeää pimua, joita sitten puistossa ajelin surutta takaapäin putipuhtaalla ja paljaalla. Ei huolta taudeista tai huonoa omatuntoa siitä, että petin tyttöystävääni. Nauroin ääneen ja nain täyttä häkää.

Seksisession jälkeen tuli nälkä. Menin johonkin älyttömän isoon vaateliikkeeseen ja varastin itselleni frakin kaikilla tykötarpeilla, koska ilman sitä en päässyt haluamaani ravintolaan. Hälytinten alkaessa piipittämään juoksin karkuun naurun kupliessa kurkussa. Vedin puistossa ykköset niskaan ja suunnistin ravintolaan.

Raflaan olikin sisäänpääsymaksu (?!), mutta en antanut sen häiritä. Välttelin poken katsetta ja kiipesin aidasta yli ja loikkasin sisäpihalle, jonne tarjoilijat kantoivat annokset ulkoilmaillallista varten.

Istuin yhteen kauniisti katettuun pöytään ja vinkkasin tarjoilijan paikalle. Tilasin listalta kalleimman häränleikkeen lohkoperunoilla ja tietysti jälkkärit ja kahvit päälle. Maittavan aterian jälkeen nousin käväistäkseni miestenhuoneessa ja livahdinkin ulko-ovesta kadulle. Jälleen ääneen nauraen. :lol2:

Poke huuteli perääni, joten nappasin kadun varteen pysäköidyn sporttipyörän (avaimet sopivasti suulla) alleni ja kaasutin karkuun frakinliepeet lepattaen. Sain poliisitkin perääni, mutta jätin nappikallet yksiin valoihin kun hurjastelin punaisia päin. Yamahan R1:n tuntui kiihtyvän kivasti ja vauhdin tunne kipristi mahanpohjasta. Siihen kutinaan sitten heräsin hymy huulilla. :kippis1:

Kummallista unessa oli se, ettei rötöstely ja villi seksi aiheuttanut minkäänlaisia tunnonvaivoja. Mistähän noita unia saa tilata lisää?!

Hivenen hävettää myöntää tätä, mutta näen hemmetin usein todella eroottisia unia.. :nolo: Ja sit kun avokki herättää yöllä tyyliin "naitko sä jonkun kanssa, kun tohon tyyliin huohotat.." Ai juma, että silloin hävettää. :nolo: Mut olen aina ollut kova näkemään unia. Välillä kävelenkin unissani ja puhun melkein joka yö unissani. On avolla kestämistä. :D Mut minkäs sitä unilleen mahtaa.. :rolleyes:
Usein näen sellaistakin unta, että tipun jostain korkealta, esim. kerrostalon katolta, korkeelta sillalta jnejne. Herään just, kun olen tumpsahtamassa maahan, veteen tai mihin milloinkin. Ja kun herään, tuntuu, että olisin juuri pudonnut sänkyyn. Säikäyttää aina välillä..

Eleonoora sanoi:
Hivenen hävettää myöntää tätä, mutta näen hemmetin usein todella eroottisia unia.. :nolo: Ja sit kun avokki herättää yöllä tyyliin "naitko sä jonkun kanssa, kun tohon tyyliin huohotat.." Ai juma, että silloin hävettää. :nolo: Mut olen aina ollut kova näkemään unia. Välillä kävelenkin unissani ja puhun melkein joka yö unissani. On avolla kestämistä. :D Mut minkäs sitä unilleen mahtaa.. :rolleyes:
Usein näen sellaistakin unta, että tipun jostain korkealta, esim. kerrostalon katolta, korkeelta sillalta jnejne. Herään just, kun olen tumpsahtamassa maahan, veteen tai mihin milloinkin. Ja kun herään, tuntuu, että olisin juuri pudonnut sänkyyn. Säikäyttää aina välillä..

Ei kai ihmisen sentään tarvitse uniaan hävetä? Ei niille kuitenkaan itse mitään voi. Osoita mulle ihminen joka ei koskaan näe eroottisia unia niin mä näytän sulle lentävän lehmän :D

Mullakin on noita putoamisunia aika usein.

Viime yönä näin sellasta unta että olin illalla kaupungilla pyöräilemässä, ja siellä oli jotain teiniporukoita aivan tolkuttoman paljon. Sitten mua alkoi pelottaa ne teinit, ja niitä oli jatkuvasti vaan enemmän. Mua pelotti aivan sairaasti ja niitä teinejä oli joka paikassa. Heräsin kun joku poikalauma alkoi hakkaamaan mua :rolleyes:

Kyllä noi unet sitten voi olla kummallisia.

Omista unistani mitään en tunnusta, mutta nauroin kyllä kun siskoni kertoi nähneensä unta että tappelin yhden entisen kaverini kanssa, olin myllyttänyt sitä kusipäätää oikein kunnolla. Miinuspuolena olin itsekin saanut köliini ja mulla oli haima revenny.. On se vaan kivaa että joku mustakin näkee unia.

Viime yönä näin unta että olin idols/popstars kilpailussa ja lauloin antti tuiskus sitä hei hei mikä sulla on biisiä... :rolleyes:

vai että sairaita unia?

Näin noin 12v ikäisenä unta:

On tumman pimeähkö ilta, ja perheemme koira (pentu saksanpaimenkoira) juoksentelee ulkona, suddenly: ollaan omenapuitten alla ja koiralta on purtu pala korvasta ja omenapuun oksalla istuu valkoinen lepakko.

meni muutama minuutti aamulla herätessäni kun kokosin itseäni.

Vaikuttaako muuten muilla aina unet kokopäivän kulkuun jotenkin?!
mulla vaikuttaa, ja aina ihan outo-olo kokopäivän jos nähny jotain "freeky" unta.

:evil:

fidin uni Mähösestä sai mut eilen töissä melkein repeämään, onneksi en heti siinä väsyneenä lukenut sitä loppuun, nii en revennytkään eikä kukaan huomannu etten töitä tehny. ;)

Siis onhan noita sairaita unia joskus nähny, tässä ei niitä jaksa kylläkään muistaa. Mutta näen yleensä aivan liian vähän unia!! :curs: Arviolta ehkä kerran parissa viikossa jonkinlainen epämääränen uni tulee, kerran neljässä kuukaudessa taas tulee sellanen joka ihan mietityttää myöhemminkin.

Paskin uni oli joskus n.5 vuotta sitten. Olin ollut sairaana toista viikkoa keuhkoputkentulehuksen takia ja kuumetta oli ollut koko ajan n.40 astetta.
No tietenkin olin hommannut diablo2:n ja jystin sitä yötä päivää, yhtenä yönä sitten se helvetti alko: Olin yksin synkässä luolassa, valona ainoastaan seinällä olevan soihdun avuton lepatus. Yht'äkkiä luolasta alkoi tulla diablo2:sta tuttuja monstereita, no eihän siinä auttanut kun huitoa niitä "päivitetyllä" miekalla :)
Ei tuossa nyt muuten mitään mutta kun kuvakulma oli koko ajan sama ja miekanisku samanlainen, toisinsanoen yhdentoistoa koko ajan. n.8h putkeen.
Unessakin huusin koko ajan että "joo joo tiedetään että tää on unta, lopu jo..." heh
Tuon jälkeen olen verrannut mahdollista helvettiä tuohon yhdentoiston juttuun. :D

Eleonoora sanoi:
Hivenen hävettää myöntää tätä, mutta näen hemmetin usein todella eroottisia unia.. :nolo: Usein näen sellaistakin unta, että tipun
jostain korkealta, esim. kerrostalon katolta, korkeelta sillalta jnejne.

Mä nään kans usein noita seksiunia... :nolo: Niiden sisällöstä en kyllä taida mitään mainitakaan, nään/teen nimittäin unissani sellaisia asioita, mitä en todellisuudessa tekisi, siis jos seksistä puhutaan...

Nuo putoamis ym. unet on muuten pelottavia, mä nään usein sellaista unta, että kävelen laidattomalla, kapealla sillalla, tuulee kovasti. Sit alan pudota, jolloin yleensä myös herään.

Mulla on yksi sellainen uni joka toistuu tismalleen samana kerta toisensa jälkeen. Olin 3vuotias kun ukkini kuoli. Joskus silloin todella pienenä muistan nähneeni ensimmäisen kerran unen, jossa pieni MerZi keväisenä iltana kävelee mummolan rantasaunalta poispäin. Nousen rinnettä ylös, kunnes nään mummin puutarhassa valkovuokkojen keskellä kuolleena makaavan ukin..

Toinen ilmeisesti lapsuuden tapahtumista alitajuntaan jäänyt juttu on se, kun jouduin onnettomuuteen, jossa multa irtosi hampaita. Säännöllisesti nään vieläkin unia, että multa yllättäen vain tippuu/katkeaa hampaita. Ikeniä alkaa kiristää ja naps, hampaita alkaa olevinaan tipahdella lattialle.

EDIT: Yksi toistuva "teema" unissa on myös se, että huomaankin olevani julkisella paikalla (töissä, kaupassa, juhlissa...) alasti. Voi sitä tunnetta kun herääkin omasta sängystä, alasti ehkä, mutta ei sentään julkisella paikalla! ;)

Näin viime yönä unta, että mies lähti kesken jonkun kotihomman baariin, suivaannuin sitten siitä niin, että menin hakemaan sen baarista, kannoin hartioillani sen sieltä pois ja tungin sitten REPPUUN! Ja niin vain mahtui 180 cm pitkä mies selkäreppuun...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom