Kenkäthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Ja sitten se että mitä naiset ajattelevat maihareissa tallustelevista tyypeistä, osa tykkää, osa pitää junttina? Eli farkkujen lahkeet tulee siihen päälle, eli näyttää aika perus nahkakengiltä..?:david:

No kun kerran (ainakin viimeksi kun asian tarkistin) naispuolinen olen niin: mä en hirveästi välitä maihareista. Tietysti riippuu paljon ihmisestä ja muusta tyylistä, mutta ainakaan lyhyelle ja tanakalle ei hirveän raskaita kenkiä kannata hankkia. Tekee vielä pallommaksi. Tosin sinähän et mikään läski olekaan, vai mitä?:)

Alla olevat on mun "miestenkenkä suosikkeja". Voi olla että jonkun makuun liian neitejä.

Mä taas olen itse helisemässä, nyt kun kauppoihin on alkanut tulla siroja ja pikkuisen kärjestään pyöristettyjä korkkareita -vieläpä suht' matalilla koroilla! Juuri niitä jotka myötäilevät normaalia jalan muotoa. Ihania! Ne aiemmin muodissa olleet noita-akka/Leningrad Cowboys kengät lähinnä yrjöttivät. Harmi vaan että niitä kaikkia ei voi viedä kotiin. Rahat eivät riitä.

Normaalisti pidän ylenpalttista hössötystä pukeutumisesta naurettavana tyhjäpäiden egobuustina, mutta nyt piti vähän hehkuttaa!:D

Liitteet

• kanka.jpg
    kanka.jpg
    3 KB · Katsottu: 1 291
  • kanka2.jpg
    kanka2.jpg
    2,7 KB · Katsottu: 1 285
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin eilen netistä Nike Airit (leather :kuola:). Ensi viikolla saapuu toivon mukaan...Olispa koko oikea (43). Helvetti jos heittää koot. 42 oon pitäny, mutta Niket sun muut lenkkarimaiset on about 42.5 tai 43. Jotkut skedekengät (Osirikset mm.) ollu jopa 45 ilman erityisempiä ongelmia. :D

Yhdellä 180 cm kaverillani on 46 jalka...Näyttää lähinnä kanootilta sen jannun töppöset.

Janpa, hommaa Doc Martensit...Ne on just ihqut. Kunnon Romper Stomper meininkiä.

Kenkiä löytyy 20-30paria. Joista valkoisia n.70%.
Le coqia, Nikeä (valkoista tennaria 5paria), I-pathia, Vanseja, Gravista sekä valitettavasti Lacostea (3 paria).

Vanhoja hävitän sitä mukaan kun uusia tulee hyllyyn, pari/2kk.

Eihän tää ketään palvele muttaoli pakko avautua..

Doc Martensit jalkaan ja loputkin hiukset poissa:D Noi kuvat mitä shiba pisti, tulee lähinnä jotkut golf-kendät mieleen...:D Voiskait jonkinlaiset varrelliset nahkakengät ostaa (maiharit):rolleyes:

Vanhat paskaset lenkkarit, vaihtoehtoisesti sitten ruskeat bootsit tai mustat. Muita tyylejä ei tueta.

Onko nämä minkälaiset? Ainakin "halvat" on...
Noi ja ne ns. pikanauhoituksella olevat jenkkimalliset Miltecin valmistamat ovat muuten asiallisen oloisia hintaansa nähden, mutta leveempään jalkaan ihan liian kapealestisiä. Tilasin semmoset viime talvena, mutta piti kokeilun jälkeen lähettää takaisin ja vaihtaa muuhun samanhintaiseen kamaan.

Ostaisin ennemmin tämmöiset:
http://www.varusteleka.fi/~Assjx0000001/?Y999=PIF&Y104=bw-ks2000g

Noi ovat taatusti hyvät. Ainoa ongelma on se, että ovat myös käytetyt, eli kunto voi olla mitä tahansa väliltä melkein uusi - ehjä, mutta lähes täysin paskana kumminkin. Pitäisi päästä ite liikkeeseen valkkaamaan parempikuntoiset.

En kyllä ymmärrä niitä, jotka käyttää tommosia kunnon maihareita jokapäiväisessä käytössä. :) Luulis että jalat on ihan soijassa, kun joka päivä tommoset jalassa. Ite ostin jv-hommia varten noi 5.11 tacticalit lyhyellä varrella ja olen kyllä tyytyväinen etten ottanu pitkävartisia.

No kun kerran (ainakin viimeksi kun asian tarkistin) naispuolinen olen niin: mä en hirveästi välitä maihareista. Tietysti riippuu paljon ihmisestä ja muusta tyylistä, mutta ainakaan lyhyelle ja tanakalle ei hirveän raskaita kenkiä kannata hankkia. Tekee vielä pallommaksi. Tosin sinähän et mikään läski olekaan, vai mitä?:)

Alla olevat on mun "miestenkenkä suosikkeja". Voi olla että jonkun makuun liian neitejä.

Mä taas olen itse helisemässä, nyt kun kauppoihin on alkanut tulla siroja ja pikkuisen kärjestään pyöristettyjä korkkareita -vieläpä suht' matalilla koroilla! Juuri niitä jotka myötäilevät normaalia jalan muotoa. Ihania! Ne aiemmin muodissa olleet noita-akka/Leningrad Cowboys kengät lähinnä yrjöttivät. Harmi vaan että niitä kaikkia ei voi viedä kotiin. Rahat eivät riitä.

Normaalisti pidän ylenpalttista hössötystä pukeutumisesta naurettavana tyhjäpäiden egobuustina, mutta nyt piti vähän hehkuttaa!:D

ei noi nyt liian neitejä ole.. lähinnä vaikuttaa et miesten peruskenkämalli on ollu pitkään aikalaillla tuota linjaa. Pikkasen sporttinen, ehkä joku raita kylessä ja puolkiiltävää nahkaa.
Tää sitten lähinnä kyrsikin tuolla kenkäostoksilla käydessä kun ei oikeesti ole muuta kuin noita, tai sitten jotain ihan ihme diipadaapaa hurjaan hintaan. Sillointällöin tulee tosin tehtyä löytöjäkin :)
Joskus yläaste-ikäsenä tuli pidettyy maihareita, mut ei ne kyl oikeesti ole semmoset kengät mitä haluis pitää kokoajan jalassa. Pitkän varren takia ne hikoaa aivan liikaa -tukevat ne tosin ovat, ja kurakelillä aivan loistavat. Myös lenkkarikausi on tullut joskus silloin muinoin koettua, ei nekään ole sit enää kävelykenkänä niin hyvät jalassa et haluis niit kokoajan pitää(ja se ulkonäkö..).

Nyt tuolla kaapissa näytti olevan joku 5 parii peruskenkää, sekä pari paria urheilukenkää ja työkenkää kumpiakin.

Nyt on ollu pitkän aikaa käytössä tommoset Golan "mikahäkkiset", mut ne ei pitemmän päälle oo jalassa niin hyvät kun miltä ne aluks tuntuu. Nyt tein kaapista löytönä muuton yhteydessa sinne sulloutuneet knoxit, jotka kokonahkasena ja tukevapohjasena tuntuivat varsin hyville taas välillä(...mut kuka on keksiny pohjalliseen pirullisen yhistelmän:nahka+pe :evil:). Ei noissakaan kengissä ole mitään sen enpää ollu valintaperusteita kuin että sopivat jalkaan ja sopivat muuhun vaatetuksen tyyliin. Itellä on aina välillä vaikeutena löytää sopivaa kenkää kun sen lestin pitäis aina olla joko suht levee tai sit koon pitää olla melkein kanoottikokoluokkaa(44-45,5)

Pitemmän aikaa ollu ajatuksena ostaa yhet superstarit peruskengiks, mut aina koittaessa niitä jalkaan ne tuntuu semmosilta tunnottomilta koppuroilta ja aina ovat jääneet kauppaan(ja siks toisekseen täältä ei näytä saavan niitä muilla värityksillä kuin nuo mustavalkoset -tylsää).

Täytyy todeta, että vaikka lenkkarit olisivat kuinka junttimaiset, niin jatkossa en kävelykenkiä pidä ellei ole pakko. Kyllä lenkkarit on niin paljon paremmat jalassa ja vitutuskynnys pysyy korkeammalla jos pitää enemmän kävellä.

Mä suosittelen Camelin kenkiä. Mä olin aikasemmin lenkkarimies henkeen ja vereen.. Sittemmin hankin muutaman parin Cameleita ja niillä on kyllä ilo tallata. Hyvät ilmavaimennukset ja mielyttävät jalassa. Kokoakin löytyy.. Mulla on perus Addut ollu kokoa 48 2/3 - 51 ja hilut. Noissa Cameleissa koko 12 (visiin siis 46) uppoo sairaan hyvin jalkaan ja tuntuu ihan törkeen hyvältä.

Ainoo varjopuoli on hinta. Pari maksaa sen +120€, mut toisaalta.. Kaipa sitä kenkiin voi uhrata. Kun hyvät kengät kuitenkin pitää vitutuskynnyksen kurissa.

itellä ollut maihareita ym vaellus kenkiä käytössä vuosien aikana. mutta kun ostin ekat haixin ranger bgs kengät niin täytyy kyllä sanoa että siinä on perkeleen hyvät kengät, ollut käytössä 4v ympärivuoden säässä kuin säässä umpihankee ym... nää voi upottaa vartta myöten veteen eikä pisaraakaan tuu läpi. koko nahkaa ja välillä kun plankkailee tolla haixin omalla plankilla niin on vieläkin kuin uudet:eek: suosittelen vaikka hinta on perkeleen suolanen mutta on hintansa väärti:thumbs:

Mä suosittelen Camelin kenkiä. Mä olin aikasemmin lenkkarimies henkeen ja vereen.. Sittemmin hankin muutaman parin Cameleita ja niillä on kyllä ilo tallata. Hyvät ilmavaimennukset ja mielyttävät jalassa. Kokoakin löytyy.. Mulla on perus Addut ollu kokoa 48 2/3 - 51 ja hilut. Noissa Cameleissa koko 12 (visiin siis 46) uppoo sairaan hyvin jalkaan ja tuntuu ihan törkeen hyvältä.

Kiitos vinkistä. Pitää varmaan munkin lähtee Cameleita testailee, kun näyttää noita kokojakin löytyvän.

Eipä toi 120€ paha hinta ole jos kengät mukavat ja laadukkaat muutenkin.

Nonnih, nytten miettimisen jälkeen olen päätynyt maihareihin (ylläri ylläri!!:D) Jos teidän pitäs valita top3 maiharit täältä ja täältä, niin mitkä ne olisivat (paremmuus-järjestyksessa) mukaanlukien ulkonäkö-seikat??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom