Ja sitten se että mitä naiset ajattelevat maihareissa tallustelevista tyypeistä, osa tykkää, osa pitää junttina? Eli farkkujen lahkeet tulee siihen päälle, eli näyttää aika perus nahkakengiltä..?
No kun kerran (ainakin viimeksi kun asian tarkistin) naispuolinen olen niin: mä en hirveästi välitä maihareista. Tietysti riippuu paljon ihmisestä ja muusta tyylistä, mutta ainakaan lyhyelle ja tanakalle ei hirveän raskaita kenkiä kannata hankkia. Tekee vielä pallommaksi. Tosin sinähän et mikään läski olekaan, vai mitä?
Alla olevat on mun "miestenkenkä suosikkeja". Voi olla että jonkun makuun liian neitejä.
Mä taas olen itse helisemässä, nyt kun kauppoihin on alkanut tulla siroja ja pikkuisen kärjestään pyöristettyjä korkkareita -vieläpä suht' matalilla koroilla! Juuri niitä jotka myötäilevät normaalia jalan muotoa. Ihania! Ne aiemmin muodissa olleet noita-akka/Leningrad Cowboys kengät lähinnä yrjöttivät. Harmi vaan että niitä kaikkia ei voi viedä kotiin. Rahat eivät riitä.
Normaalisti pidän ylenpalttista hössötystä pukeutumisesta naurettavana tyhjäpäiden egobuustina, mutta nyt piti vähän hehkuttaa!:D