Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen täysin samaa mieltä! Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, vaan totta kai pitää ottaa tilaisuus ja sen vaatimukset myös kengissä huomioon. Ulkonäöltään puvun kanssa hyväksyttävät kengät saa toki halvallakin, mutta jos investoi kerralla esim. jo mainittuihin Lloydin kenkiin, niin niitä ei pistä jalkaan vain velvollisuudesta, vaan sitä on tyytyväinen fiksuun valintaan ja jalkojen hyvinvointiin. Mulla ainakin jalkojen olotila heijastuu ylös asti. Jos jalkoja ahdistaa, niin kyllä ahdistaa pollaakin.Kampela sanoi:Mielestäni antaa tökerön kuvan jos kaverilla on muuten puku, kravatti, asiallinen paita, jne, mutta jalassa jotkut ihme monot.
Vapaa-ajan kengät ovat asia erikseen, eikä ainakaan itseäni kiinnosta yhtään minkälaisilla monoilla itse kukin hiihtelee.
jos pukeudutaan virallisiin tilaisuuksiin tai työpaikalle, niin silloin pukeututaan oikein.
Tähtityttö sanoi:Pakko vielä palata tänne. Miten määritellään "kamalat kengät"? Asuun sopimattomat, yleisesti epäsiistit, risat vai joku tietty kenkätyyppi?
Juuspo sanoi:Paljastakaapa arvon herrat parhaat kenkienhuoltovinkkinne aloittelijalle. Kuinka nahkapopot saa pysymään uuden veroisina läpi vuosien? Minkälainen harja on paras? Villasukkaa vai tyttöystävän t-paitaa kiillotusta varten? Millä tropeilla saa aikaan aivan tahdittoman kiillon? :arvi:
Tintsu sanoi:Minun mielestä kamalat kengät on joko asuun sopimattomat tai tietty kenkätyyppi. Rumat kengät naisella on esim. skeittikengät (näkee onneksi yleensä vain teinitytöillä), tai lenkkarit hameen kanssa joka oli aika pop jonkun aikaa sitten. Myös 90-luvun tolppakorko/pallokärki kengät on järkyttäviä, niitäkin vielä näkee. Syksyllä kauppoihin alkoi tulemaan naisten saappaita pyöreällä kärjellä, ne on ihan hirveitä. Tulee mieleen joku japanilainen söpö sarjakuvahahmo.