Kenkäthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun on tuo helvetin talvi tekemässä tuloaan niin kenkävalinta muodostuu aika vaikeaksi. Onko edes olemassa talvikenkiä, jotka eivät näytä pomarfineilta tai vaelluskengiltä? Oon näihin keleihin asti pitänyt tennareita mutta eipä nuo Lacosten kengät ole okein talvea varten tehdyt ja rupee jo jalat palelemaan:( Mitä porukka laittaa jalkaansa talvisin kun lähtee esim. ulos tai jos ei muuten vaan halua näyttää kenkien osalta eräjormalta? Tarkoituksena siis löytää jotkut tennarityyliset (valkoiset?) tai siistit nahkakengät, joilla tarkenisi edes pikkupakkasilla.

Näitä http://oakley.com/pd/2432 mutta turkoosina tulee käytettyä varsin paljon. Tosin tällä hetkellä värivaihtoehdot näyttäisi olevan musta ja ruskea. Ehkä parhaat kengät mitä olen ikinä käyttänyt. Todennäköisesti seuraava kenkäostos tulee olemaan Oakleyn Flat Six, jos vaan jostain onnistun ne löytämään. Tuntuu ettei missään Oakleyn liikkeessä oikeen ole kenkiä hyllytavarana. Toiset varsin paljon käytössä olevat kengät on Timberlandin perinteiset 6 inchit. Molemmat vedenpitäviä, joten soveltuu hyvin ympärivuotiseen käyttöön.

Pari viikkoa sitten tuli hommattua Timberlandin hieman asiallisemmat nahkakengät. Nekin taitaa olla vedenpitävät. Nykyään ei kyllä tule skedekenkiä tai tennareita juurikaan enää käytettyä, koska ne nyt vaan on niin paskoja ja hiostavia verrattuna kunnon kenkiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni oli samantyyppinen ongelma, en halunnut mitään hirveitä järkäleitä, vaan mukavat ja sellaiset, jotka menevät nahkarotsin kanssa. Muutoin olisinkin hommannut Camelit, mutta kuitenkin tuossa taannoin ostinkin tällaset:

ff_ia32550.jpg

Kenkäkaapista löytyy lenkkarit kumpparit ja maiharit..eli välttämättömin, tarkoitus on kyllä hankkia kesäksi jotkut paremmat arkikengät.

Tällaiset on arkikäytössä toista talvea.Normaalihinta jotain 80e. Työkengäthän on tehty koko päivän jalassa pidettäväksi, joten niiden pitää olla mukavat.Nuo on Suomessa tehty joten kiinalaisia pikkupoikia ei ole takiani pakotettu töihin eikä kotimaisia ammattilaisia lomautettu.Eräjormailusta voi tulla rankingissa miinuspisteitä mutta tulkoon.:D

Muutaman kerran vuodessa käsittelen mehiläisvahapohjaisella valjasrasvalla ja kiillotan armeijan kengänkiillokkeella.
Kuivaan kenkään aine, lämpimässä imeytetään yön yli ja viileässä kiillotetaan niin kelpaa taas.

Lenkkarit (New Balance M 783 BK)vaikutti kaupassa hyviltä jalkaan ja ostopäätökseen vaikutti sekin, että ne ovat euroopassa tehdyt.Mutta; lenkillä alkaa kiristämään oikeaa pohjetta mitä ei tee vanhoilla asicseilla, saa nähdä tottuuko noihin ollenkaan.:confused:

Ei kukaan haluais ostaa maihareita?

Onko kellään tietoa, mistä liikkeistä kannattaisi etsiä pääkaupunkiseudulla Alpha Rangers, Undergroun tai Dr.Martens puolikenkiä?

Mitkäs nämä kengät olivat kuvissa ja missäs näitä on myyty?

edit: Grääh ei tietenkään tulleet kuvat mukaan, eli: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1678944&postcount=61

No kun kerran (ainakin viimeksi kun asian tarkistin) naispuolinen olen niin: mä en hirveästi välitä maihareista. Tietysti riippuu paljon ihmisestä ja muusta tyylistä, mutta ainakaan lyhyelle ja tanakalle ei hirveän raskaita kenkiä kannata hankkia. Tekee vielä pallommaksi. Tosin sinähän et mikään läski olekaan, vai mitä?:)

Alla olevat on mun "miestenkenkä suosikkeja". Voi olla että jonkun makuun liian neitejä.

Mä taas olen itse helisemässä, nyt kun kauppoihin on alkanut tulla siroja ja pikkuisen kärjestään pyöristettyjä korkkareita -vieläpä suht' matalilla koroilla! Juuri niitä jotka myötäilevät normaalia jalan muotoa. Ihania! Ne aiemmin muodissa olleet noita-akka/Leningrad Cowboys kengät lähinnä yrjöttivät. Harmi vaan että niitä kaikkia ei voi viedä kotiin. Rahat eivät riitä.

Normaalisti pidän ylenpalttista hössötystä pukeutumisesta naurettavana tyhjäpäiden egobuustina, mutta nyt piti vähän hehkuttaa!:D

Nauhatatteko maiharit yleensä loppuun asti?

Tuli kaupassa kokeiltua noita Adidas Superstar lenkkareita mutta kengissä on sellaiset kumiset kärjet jotka tuntuvat vähän kovilta ja epämukavilta.
Miten on Superstarien omistajat tuntuuko muilla tälläista ja pehmeneekö kenkien kärjet käytössä?

Adidas_Superstar_II__32518.jpg

Tuli kaupassa kokeiltua noita Adidas Superstar lenkkareita mutta kengissä on sellaiset kumiset kärjet jotka tuntuvat vähän kovilta ja epämukavilta.
Miten on Superstarien omistajat tuntuuko muilla tälläista ja pehmeneekö kenkien kärjet käytössä?
[/IMG]

Osta sellaiset kengät ettei purista :)

Nike Air Force 1 Mid tuli hommattua kesää varten.
IMG_2521fxL.jpg

Tällä hetkellä tallaan tämmöisillä Caterpillareilla.
eadc_1_b.JPG

[/IMG]

Mun jalassa nuo Superstarit tuntuvat tosi epämukavilta kun oon joskus sovittanut. Muutenkin koko malli on aivan liian yleinen kun joka toisella on Superstarit. Jotkut erikoismallit noista vielä menettelee mutta perus mustat/valkoiset ei oikein säväytä.

Mun jalassa nuo Superstarit tuntuvat tosi epämukavilta kun oon joskus sovittanut. Muutenkin koko malli on aivan liian yleinen kun joka toisella on Superstarit. Jotkut erikoismallit noista vielä menettelee mutta perus mustat/valkoiset ei oikein säväytä.

Juu, todella yleiset ovat mutta Superstarit ovat silti klassikko malli. Mutta taitaa jäädä hyllyyn kun ei näköjään omaan jalkaan oikein sovi.

Tällaiset Adidas Racer Low lenkkarit ovat myös kohtuu tyylikkäät.
778c_1_sbl.JPG

Ostin tänään Conversen klassikot, kun vanhat olivat jo aika finaalissa.
converse_all_star_hi_black.jpg

Saako Suomesta macbethin kenkiä?

Ja onko tietoa mihin bulevardilla ollut pikkuinen kenkäkauppa on siirtynyt, vai lopettiko, pitäisi saada uudet vans off the wallit, omaan makuun parhaan näköiset ja aivan saakelin mukavat käyttää.

Emerica Francikset tällä hetkellä. Ja kun ei kovia pakkasiakaan ole niin pärjää tuolla loskasäässä korkeamman varren ansiosta. Juuri sopivan tyylikkäät, mutta kuitenkin peruskengät mielestäni.
m_emerica-new-emshfrabc-francis-blkchr.jpg

Tuli ostettua K-Swissin Fenleyt. Seuraaksi hankintaan ehdottomasti Air Jordanit, heti kun vaan löytyy koko jostain.

CB00301.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom