Kenet Pakkotoistolaisen haluaisit tavata ja miksi? V. 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
nämä aiemmat ehdotukset kun ovat lähinnä nuoleskelleet näitä uusia yyber cooler junioreita.
Heh, ei me mitään yber cooleja junnuja olla, tosin en minä ainakaan. :D

Niin ja olen aika paljon niitä tavannut joita olen halunnut tavata. Nigster, Sumu, Neutraali ja antibodari ovat sellaisia joita haluaisin tavata joita en ole tavannut. Muitakin tietenkin on, mutta ei tähän hätään tule mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olishan se mukava tavata melkeen kaikki pakkislaiset mut listataan nyt muutama.

Neutraali
Hulkki
Dymond
Bisley
Solid Necro
Indica
Mike
Huppe oon oottanu sitä hetkee että pääsis jonku jutun perään sanoon "Turpa kii tai ostan talos". Pohjautuu siis poltan talos sanontaan.
NGV onko hän oikea henkilö vai jokin trolli.
Annie Stark olen saattanut nähdä hänet muttan en ole 100 varma kukan annie on :rolleyes:
Mölliskö
MissEvilEve
Misukka
Faidra
zztop

ja tietenki kaikki rollon pakkislaiset.
Tässä nyt nää jotka on eniten jääny viime aikoina mieleen.

Varmaan kaikki yö-threadin pellet (sorry pojat).

Turkulaisia ja lähiseudun asukkeja olisi myös kiva tavata esim. kimppatreeneissä. Saisivat opettaa mulle kinttujen reenausta.

WhiteExorcist vaikuttaa astetta häiriintyneemmältä sälliltä, baari-ilta saattaisi olla mielenkiintoinen.

Opiskelija - Voisin ottaa aurinkoa edesmenneen nimimerkin kanssa uusissa Puma-uikkareissani tammi-helmikuun vaihteessa ja puhallella keltaisia kuplia.

Muistakaa fanit viedä sitten neutraalille rasvatonta maitua.

Tahtoisin tavata jonkun kuka ei bodaa, vaan kirjottelee tänne huvikseen ja käyttää paljon alkoholia. Tosin "Neuvostoliitto" onkin tänään tulossa meille dokaamaan, eiköhän se olekin sitten siinä :lol2:

Kirjoituksien perusteella olisi mukava tavata Annie Stark
Ja jostain syystä myös Mölliskö.Vaikuttaa jotenkin räväkältä tyypiltä,joka ei lasiin sylje.:)

En osaa perustella miksi juuri nämä mutta ois kiva tavata kyseiset henkilöt! :D

MissEvilEve
Emmah
Anniestark
JohnnyB
Johan:D
Huppe
TLP

otetaan vielä BadHair messiin,jos kaveri diggaa japanilaista musaa ja saksalaista jalkapalloa niin ei se ihan perustallaaja voi olla.
tosin tuo miitti päätyisi ennemmin tai myöhemmin vitunmoiseen tappeluun tai vitunmoiseen ryyppäämiseen.

:lol2:
Voishan se tietty olla, että pikkukaljoissa saattaisi äänenvoimakkuus vähän nousta, kun alettais porukalla futiksesta keskustelemaan...
Mut loppuillasta kuitenkin tanssittais hitaita isossa ringissä ja läheteltäis lentosuukkoja toisillemme. :haart:

Turkulaisia ja lähiseudun asukkeja olisi myös kiva tavata esim. kimppatreeneissä. Saisivat opettaa mulle kinttujen reenausta.

Tämäpä onkin helppo järjestää!

Ps. Helppoa on siis se, että tapaat meitä turkulaisia kimppatreeneissä. Jalkojen treenausopetuksista taas en oo ihan niin varma, mutta epäilen, ettei kukaan täällä kunnolla jalkoja osaa treenata (tai ainakaan niin, että tunnustaisivat sen). :lol2: Itseasiassa joku saisi opettaa muakin treenaamaan jalkoja. :rolleyes:

Kirjoituksien perusteella olisi mukava tavata Annie Stark
Ja jostain syystä myös Mölliskö.Vaikuttaa jotenkin räväkältä tyypiltä,joka ei lasiin sylje.:)

Annieta pääset varmaan tapaamaan kun tulet Rovaniemelle?Voit majoittua mun luona.Nyt vain ML privaviestiä Annielle:thumbs:

Lisäksi haluisin tavata:

TJJ, SUMU, GILLYANNE. Fiksuja jne. Lukekaa tekstejä niin ymmärrätte. Siinäpä ne noin äkkiseltään.

SUMU on ehdottomasti tapaamisen arvoinen mies. Juttua riittää ja fiksua sellaista :) SUMU on huipputyyppi!

Itse tahtoisin tavata ehdottomasti ainakin seuraavat naiset ja ihan vain siksi, että kaikki on niin hemmetin pirteän oloisia, fiksuja ja mun idoleita ;):
Fättis
Gillyanne
Ex-tavis (vilaukselta taidettiin nähdä viime vuonna Expossa veskissä :D)

Ja sitten tietysti Faidra. Törmättiin kans viime vuonna Expossa ja olin niiiiin onnellinen kun tulit mulle esittäytymään :haart: Mielelläni lisää sun kanssa tahtoisin jutustella :)

Ja sitten vielä pienet terveiset tässä kaikille mukaville pakkislaisille, joita jo vähän paremmin tunnen ja ovat huipputyyppejä. Ihanaa kun oon saanu teihin tutustua ja teistä on tullu ystäviä mulle :)
taicaviitta
maki
MR.6PACK

Voit majoittua mun luona.Nyt vain ML privaviestiä Annielle:thumbs:

Voi se majoittua munkin luona:hyper: Josta tulikin mieleen, etten ole edes hunter killeriä tavannut..

Kääpä: Joo mun suosio on mennyttä. Veikkaisin syy-yhteyttä mun runojen kanssa.... Nyt on luovuus kateissa ja suosio mennyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom