Kenet Pakkotoistolaisen haluaisit tavata ja miksi? V. 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
Heh. Neutraali on übersuosittu. Kyllä tämä kohta merkitsee sitä, että neutriksen on järjestettävä ainakin nimikirjoitusten jakotilaisuus. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

H0h0h, sähän oot nähny minut jo ;)

Mä haluisin varmaan tavata kaikista eniten... Oon kyl aika paljon uskaltanu näyttäytyäkin pakkislaisille, mutta tietty on joitakin joita ois ehdottoman kiva nähä vielä.

Fättis - missasin neidin kokonaan kultsalla vaikka oli aikomus mennä moikkamaan
jonik - samat sanat ko edellä, mielenkiintoisia immeisiä EDIT: tai siis jonik en pidä sua neitinä kuitenkaan, ihan vielä ainakaan, jos alat enempi tunteilee vielä tuol päivyrissäs ni joudun peruu tän ;)
Mike - pitempi rupatteluhetki tämän herran kanssa
TLP - ihQ homokaveri (vai halusko se sittenki olla hetsku?)
Emmah - on nähty ja rupateltu jurrissa mut jos vähä selvempänä raincheck ;)
KimOla - heheheee... se on ihan mahoton mies :D
Sniffari - Noh, snifu on snifu...
Huppe - voitais vittuilla toisillemme livenä :haart:
salomaa - punajuuren värinen sulhaseni :haart:
JohnnyBee - meillon yhteinen harrastus: KALIA
MissEvilEve - aivan mainion oloinen persoona

Mä haluan tavata kaikki! :D täst tulee kamala lista jos kaikki laitan :D Eikä tuu kyl mieleenkään enempää...

En erityisesti oikeastaan ketään. Miiteissä tapaa ihmisiä, se riittää. Eikä oikeastaan kenestäkään ole (kovin) pahaa sanottavaa jäänyt. :)

NGV Niin kovis jäbä, että ois mahtava nähä...

antibodari Bodaajan kehittyneempi malli, selvästi viisastunut.

Airish :haart::nolo:

E. Tämä oli kyllä mun ehdottomasti typerin postaus 6kuukauden aikana:D

lisäänpä sitä omaa listaa..

olishan se kiva tavata hämäläisiä nais puolisia pakkislaisia:rock::D

Kuinka paljon tällä palstalla liikkuu nuorempia naispuoleisia-henkilöitä, tarkoitan 18v ja alle..?
Onko täällä jotakin ikä/sukupuolijakauma galluppia?
Näkeekö mistään että millon joku käyttäjä on ollut viimeksi loggautuneena?
Where there's a will there's a way :haart:

Ja alkuperäiseen vastaan Ultimecia. Asenne ratkaisee, aina.

Lumi- Miitti Raxissa ja taustabiisinä: "Lumi on syönyt kaiken, routa raiskaa tämän maan..." (En voi mitään, tulee aina tuo biisi mieleen). Varmaan vittuilis mulle koko tapaamisen ajan, enkä ees tajuais sitä.
Ei hitto, nyt vasta huomasin. Veemäinen ämmä bulkkaa Raxissa. Touché. :lol2:

Heitetään vähän erilainen setti, nämä aiemmat ehdotukset kun ovat lähinnä nuoleskelleet näitä uusia yyber cooler junioreita. :D

Back to basics:
1. Antton, mikä ihmeen mies ja missä nyt on? Mitä tapahtui?
2. PMLats, oman entisen nickini johdosta PM on nyt PM eikä pelkkä Latsi. Nainen aikojen alusta.
3. MTM, no Mike on Mike ei muuta.
4. Tomi77, hassu mies silloin ja edelleen.
5. Winsu, ihme hessu, kysyin kerran seitsemän vuotta sitten chatissä vetääkö paljon Winsua.
6. JJJ, Hoh hoh hoo, ei lisättävää.

hanaa: Mukavan tuntunen kaveri, ja kimppatreenit todellakin ois varmaan aika:thumbs:
Hummerivirta: Ensin:kippis1: sitten :urjo::D
Weak, Sahaaja: Molemmat varmaan aika rentoja jätkiä irl.
Super5: Kuka ne kissanselkä mavet tekee?:D
Jani Illikainen: Ois mahtava päästä kattoo hänen treenejään, ja juttelee mukavia.
Big Evil: Olisi varmasti mukavaa treeniseuraa.

Siinä nyt muutama, jotain muitakin olisi kiva nähdä muuallakin kuin netissä, jossa kovat jätkät bodaa;):D

E. Tämä oli kyllä mun ehdottomasti typerin postaus 6kuukauden aikana:D

Ei tää ollukkaan niin tyhmä, mee sinne top femmaan meikäläisen hyvissä postauksissa:D

Where there's a will there's a way :haart:

Näinpä! Aerish kyllä pisti jo aikasemminkin silmään positiivisessa mielessä galleriassa:)

Kai se olisi Pakkotoiston Kokoomus-Jugend training_addict, Raejuusto, TuomasH ja kenties muutama muu. Asialistalle mm. ratkaisu suomen paperimieskysymykseen, keskustelua ovatko Raejuuston veritimanttihammaspaikat eettisiä, addictin uuden työläisennahkaisen lompakon ihastelu sekä Pakkotoiston poliittisen siiven luominen. SniffDaddy oltaisiin soitettu paikalle edustamaan maltillista keskustaa jotta mahdollisilta ylilyönneiltä vältyttäisiin.

Loppuillasta konjakkipäissään soiteltaisiin punttimimmeille "lllähettekste tanssiin" -puheluita ja luotaisiin hätäpäissään poliittisen siiven suojaksi militantti siipi, ainoana jäsenenä neutraali. Illan päätteeksi taksilla kotiin, matkan aikana ihmettelyä siitä kuinka sen kuskin perkeleen tuntiliksa on enemmän kuin meidän yhteensä.

Antibodarin kanssa olisi tosiaan hauska treenailla, ilmoittele jos satut joskus Tampereelle päin.

Neutraalin kanssa en uskaltaisi tavata. Sanoisin ihan varmasti jotain saatanan tyhmää ja sitten se pyyhkisi mulla perseensä.

Olisi tietysti myös helvetin hauskaa päästä tsekkaileen treenejä Tomin kanssa, sieltä voisi tulla monta kullanarvoista vinkkiä.

Naisista en osaa nimimerkkiä mainita ja Emmah:n on jo tavannutkin pari kertaa. Kuitenkin on aina todella vaikuttavaa nähdä tosissaan treenaava nainen joka tietää mitä tekee. Kerran bongasin koulun kellarissa mielettömän kauniin naisen, joka teki etukyykkyä pohjasta satasella. Olin pyörtyä.

Ensinnäkin mä oon yllättynyt vähän että mäkin oon päässy tänne must-see listalle:):nolo:

Nyt omat, ei tuu missään järjestyksessä:
Sumu, Fiksu kaveri, jonka motivointiviestit koskien jäsen i.n alkoholinkäyttöä on suurin yksittäinen syy että oon toista viikonloppua selvinpäin, ja tyytyväinen siihen:)

Vitamiini: Mukavan tuntunen kirjotusten perusteella, varmasti livenäkin!
Columbu, ihan must-see jätkä, Loistava ihkuuden historiikki!
Alan B'stard.. valokuvia lähettelin sille alankomailta.. Kaikenkaikkiaan asiallisen tuntunen kaveri.
Mike.. Legendaarinen mies kaikenkaikkiaan! harmi etten kaupalla koskaan ehtinyt käymään..
Ultimecia ja Taskuamatsoni.. Jääny mieleen parisuhdeosiolta, fiksun ja mukavan tuntusia molemmat.
Murentaja, Kouvola:haart: Jäähallin sali :haart::haart:
Rankkuri, Kyltymätön panos loistoketjuihin
Reinon kanssa voitais puhua politiikkaa..
Nii ja tokkopaisto kans, jääny mieleen jotenkin tästä ja sigu on hauska ja toi "ne on haters" vähän hyvin sanottu
no aika pitkä lista tul..

Kai se olisi Pakkotoiston Kokoomus-Jugend training_addict, Raejuusto, TuomasH ja kenties muutama muu. Asialistalle mm. ratkaisu suomen paperimieskysymykseen, keskustelua ovatko Raejuuston veritimanttihammaspaikat eettisiä, addictin uuden työläisennahkaisen lompakon ihastelu sekä Pakkotoiston poliittisen siiven luominen. SniffDaddy oltaisiin soitettu paikalle edustamaan maltillista keskustaa jotta mahdollisilta ylilyönneiltä vältyttäisiin.

Loppuillasta konjakkipäissään soiteltaisiin punttimimmeille "lllähettekste tanssiin" -puheluita ja luotaisiin hätäpäissään poliittisen siiven suojaksi militantti siipi, ainoana jäsenenä neutraali. Illan päätteeksi taksilla kotiin, matkan aikana ihmettelyä siitä kuinka sen kuskin perkeleen tuntiliksa on enemmän kuin meidän yhteensä.

Onhan tähän nyt pakko yhtyä. En tosin tiedä voisiko SnD:lle antaa viinaa, tai jos antaa niin ei sitten asetta.

Oon hämmentynyt että mut halutaan tavata. Vaikka kyllä mäkin EX-TAVIKSEN näkisin mielelläni.

Lisäksi haluisin tavata:

TJJ, SUMU, GILLYANNE. Fiksuja jne. Lukekaa tekstejä niin ymmärrätte. Siinäpä ne noin äkkiseltään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom