Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä välissä esitän yllättyneisyyteni: Putosin täysin kun huomasin jokusessa postissa jonkun ilmoittavan halunsa tavata mut ja vielä siihen päälle joidenkin kompanneen että "kyyllä, se on kiva setä". Keskimääräinen pakkislainen pitää mua kuitenkin täytenä kyrpänä kun lauon asioita suoraan ja päin naamaa, useimmiten suuremmin kaunistelematta.
Mutta kiitän luottamuksestanne, oi te harvat ja valitut.
Ja äkkiseltään mietittynä ja väsyneenä on hemmetin vaikea sanoa kenet haluaisi itse tavata. Varmaan pitkälti toista sataa pakkislaista olen jo tavannut, mutta ainakin Ultimecia on vielä tapaamatta.
Ja kai noita on vielä muitakin, MissEvillEve jne.. Ajatus pätkii, meen syömään.
Nyt mä arvaan.. sä oot bl0nd1;)Indican. Että se näkis valon ja vihdoinkin tajuais, kuinka ihania punatukkaset ja pisamanaamaset naiset oikeesti on. :D
Voi, Kiitos:haart: Leni! Jos tulla tupsahdat Lahteen katsomaan kisoja niin nykäise rohkeesti hihasta ja moikataan. Tsemppiä sulle treeneihin:whip:.Sunnyn ihailen hänessä kesän aikana tapahtunutta valtavaa muodonmuutosta ja energistä olemustaan.
Taas tuli tavattua uusia kasvoja risteilyllä, eli en edelleenkään varsinaisesti halua tavata ketään. Anyway, kaikki uudet kasvot olivat oikein leppoisia. Pakkis on täynnä mukavia tyyppejä.