Kenet Pakkotoistolaisen haluaisit tavata ja miksi? V. 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raskolnikov. Sillä on tämän forumin parhaat jutut. Olisi kiva nähdä onko tyyppi verbaalitykki livenäkin vai ainoastaan kaihdinten takana näytön ääressä.

Taas tuli tavattua uusia kasvoja risteilyllä, eli en edelleenkään varsinaisesti halua tavata ketään. Anyway, kaikki uudet kasvot olivat oikein leppoisia. Pakkis on täynnä mukavia tyyppejä.

Tässä välissä esitän yllättyneisyyteni: Putosin täysin kun huomasin jokusessa postissa jonkun ilmoittavan halunsa tavata mut ja vielä siihen päälle joidenkin kompanneen että "kyyllä, se on kiva setä". Keskimääräinen pakkislainen pitää mua kuitenkin täytenä kyrpänä kun lauon asioita suoraan ja päin naamaa, useimmiten suuremmin kaunistelematta.

Mutta kiitän luottamuksestanne, oi te harvat ja valitut.

Ja äkkiseltään mietittynä ja väsyneenä on hemmetin vaikea sanoa kenet haluaisi itse tavata. Varmaan pitkälti toista sataa pakkislaista olen jo tavannut, mutta ainakin Ultimecia on vielä tapaamatta.

Ja kai noita on vielä muitakin, MissEvillEve jne.. Ajatus pätkii, meen syömään.

:lol2:

Mua ei enää halua tavata kukaan, kiitos hoitajakeskustelun. :D

Sunnyn ihailen hänessä kesän aikana tapahtunutta valtavaa muodonmuutosta ja energistä olemustaan.

Indican. Että se näkis valon ja vihdoinkin tajuais, kuinka ihania punatukkaset ja pisamanaamaset naiset oikeesti on. :D
Nyt mä arvaan.. sä oot bl0nd1;)

Eiks se ihanuus oo kiinni luonteesta..:)

Mut jesssss muakaa ei oo unohettu;) Ja mä laajennan omaa listaa sillä, että oispa kiva tavata ne jotka haluaa mut tavata, ja kysyä että miksi oi miksi;)

sinji. siinä on kyllä mielenkiintonen persoona :D

Sunnyn ihailen hänessä kesän aikana tapahtunutta valtavaa muodonmuutosta ja energistä olemustaan.
Voi, Kiitos:haart: Leni! Jos tulla tupsahdat Lahteen katsomaan kisoja niin nykäise rohkeesti hihasta ja moikataan:). Tsemppiä sulle treeneihin:whip:.

Taas tuli tavattua uusia kasvoja risteilyllä, eli en edelleenkään varsinaisesti halua tavata ketään. Anyway, kaikki uudet kasvot olivat oikein leppoisia. Pakkis on täynnä mukavia tyyppejä.

Jeps, samoilla linjoilla.

-Edit- Ehkä F1ona ois kiva miitata :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom