Kenet Pakkotoistolaisen haluaisit tavata ja miksi? V. 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä Huhtamon haluaisin nähdä. Syitä löytää kun lukee tyypin viestejä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään hokasin, että Weak ja Sahaaja on sellaisia tyyppejä, joiden jutuille ollaan monesti Mustan Lesken kans naurettu.

Että nuo hyypiöt voisi tavatakin.

Vaikea näitä on kyllä laittaa, paljon on mielenkiintoisia tyyppejä pakkiksen roosterissa.

Haluisin tavata hurjan monia tyyppejä!
Oon laiska, tiedän, ku en jaksa luetella:rolleyes: Jotenkin mä toivoisin, et ne ihmiset osaa mun toiveet fiilistellä:haart:

Yks nicki mulle on jääny mieleen kuvaketjunsa ansiosta/takia ja siks kiinnostaakin: Happo.
Minkäslainen tyyppi siellä on oikeesti:)

Kiitti Meah, odottelen innolla myös :)

Lisäksi haluaisin tavata:

Emmah ja Fättis ainakin olis kiva nähdä. Jonkun verran on tullut jo väkeä nähtyäkin :)

18.8 tuokin toteutunee.. :)

Vinkvink, Tampereelle vaan kauheesti väkeä...
Miitissä kiva tutustua ihmisiin, mutta Mercuriania en haluaisi tavata. Postausten perusteella kyseessä on superagressiivinen psykoottinen körmy...

MissEvilEve - Sen verran mitä olen aivopieruja hänen kanssaan vaihtanut, olen ainakin tuopin taikka muutaman auki..
Gillyanne - Onnistunut jalostamaan mielipiteitäni rakentavampaan suuntaan todella laadukkaine postauksineen. Kiitos paljon.
Ultimecia - Sanavalmis nainen jolla hyvä musiikkimaku ja kärkkäät mielipiteet.
Joni K. - Saanut treenipäivyrillään aikaan monta huutonauru-kohtausta :D

Lisäksi lukuisia muita joiden nikkejä en kehtaa sanoa etteivät häpeä vastahakoista liittymistään tuttavapiiriini.

Faidra: Jos edes ripaus sitä positiivisuutta ja iloisuutta tarttuisi itseenikin, niin sillä jaksaisi hyvin varmasti monta kuukautta eteenpäin.

Mike: Kiinnostaisi vain nähdä onko ne forkut yhtä massiiviset livenä kuin kuvissa ja telkkarissa.

Tupla J: Jos ei joskus saisi unta, niin Tupla J voisi tulla sängyn viereen jauhamaan sitä parisuhdeskeidaa. Johan alkaisi nukuttamaan. :zzzz:

Vielä lisäisin listaani Terminator2
Vaikuttaa mies todella fiksulta, ja kuvankin perusteella isossa kunnossa "tähän pituuteen nähden". Vielä jos naattori satut lukemaan esittäisin kysymyksenkin. Kauanko olet harrastanut kehonrakennusta?

Vielä lisäisin listaani Terminator2
Vaikuttaa mies todella fiksulta, ja kuvankin perusteella isossa kunnossa "tähän pituuteen nähden". Vielä jos naattori satut lukemaan esittäisin kysymyksenkin. Kauanko olet harrastanut kehonrakennusta?

Salilla käynyt sen 10 vuotta kohta ja jos nyt erityisesti kehonrakennukseksi nimittäisi jotain aikaa, niin se on noin 2 vuotta tähän päivään asti. :kippis1:

No pikkuT ja Misukka oli ainoita perin omituisia hyypyiöitä, ketkä halus tavata mut.
Katsokaa hiljaista auringonlaskua ja kuulette samat jorinat, mitä minä juttelen...

Boogie kuuluis tähän listaan kyllä lähes nro 1:n paikalle. Niin erilainen kilpailija, että pakkohan sen kanssa ois pari olusta ottaa... muttei ennen kisoja.

Sitten tekis mieli tavata MissEvilEve. On niin legendaarisia jorinoita tullut irkissä laskettua puolin sun toisin :rolleyes:

Monta oon nähnyt ja varmasti tulen näkemään tulevaisuudessa.

Ja Meah ois kiva tavata... ihan vaan sen takia, että se kirjoitti tuonne ensin niin, joten se on rohkea :evil:

JoniK:n kanassa ei oikein keretty heittää kunnon läppää Kultsalla, joten Jonikki vois tulla listalle. Mä en nimittäin usko, että se oli se aito ja oikea JoniK joka meinas punastua Seeeeppoooo huutoa siellä kultsan etupihalla ;)

Mua saa tietenkin tapailla kaikissa kisoissa, siellä tosin on aina sen verran hötky johonkin, ettei aikaa tahdo löytyä... sitten toivotaan että kisaavat tulee nyt ja tulevaisuudessa tapaileen erilaisissa kuvausproggiksissa tuon Miken kanssa kuvaillessa tässä aikojen saatossa.

helppo vastata: Bisley, ja miksi? -Koska Bisley on äijä :kippis1:

Samat nimet tuntuu olevan kaikilla :D

Tässä joitain satunnaisessa järjestyksessä:
Winsu, legenda osastoa kuten seuraavakin
JohnnyB, vrt. edellinen
Neutraali, suorat asialliset mielipiteet, nykyään jopa perustelee, tarttis tavata ennen kuin täysin pehmenee
Hummis, ovatko jutut yhtä hulvattomia irl vai tartteeko kynän ja paperia
Näkkäri, onko tämä hobitti oikeasti olemassa ja miltä se kuulostaa irl
Vaikea, sama ammatti, asiallista toimintaa...
Ultimecia, pippurinen ehkä jopa hieman tulinen, mutta perusteleva keskustelija -> irl?
Jto, rennon oloinen äijä, tietoa miten tämä vanha ruho saisi imettyä itseensä edes hieman voimaa
AnnieStark, vaikka runosuoli ei olekaan suoltanut mitään aikoihin täytyis päästä tapaamaan irl, vähintäänkin mielenkiintoinen persoona
MissEvilEve, erittäin hyviä mielipiteitä, onko yhtä suora myös irl

Näkyy lähes päivittäin, pitäis vielä "tavata":
Bisley
Termis2
Pro-Pain
Hulkki
Ironbutt
Sunny?
Kaakao

Tähän listaan varmaan kuuluisi muitakin jotka juNppaavat Meijerillä...

Tavattu ja hyväksi havaittu:
Mike
TuLpPi
Luomis
Anonymity
Poola ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom