Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lauantaina pidetään Kemissä klo 10 alkaen, kiirus tulee, jos aiot ehtiä mukaan ja lisäinformaatiota löytyypi tästä thredistä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kävin jo lukemassa, ja laitoin Jaanalle mailia.. nyt odottelen innolla vastausta!!! Miten muuten kyytijuttuja jos mahdun mukaan, joko kaikki kyydit oulusta kemiin on täynnä? Pääseehän sinne tietty junallaki mut oishan se kivempi tunnelma olla samanhenkisten kanssa heti aamusta ku yksin istua junassa:D

Kävin jo lukemassa, ja laitoin Jaanalle mailia.. nyt odottelen innolla vastausta!!! Miten muuten kyytijuttuja jos mahdun mukaan, joko kaikki kyydit oulusta kemiin on täynnä? Pääseehän sinne tietty junallaki mut oishan se kivempi tunnelma olla samanhenkisten kanssa heti aamusta ku yksin istua junassa:D

mun kyytiin mahtuu vielä 1, pistä privaa/mailaa hyvajo@hotmail.com:D

heis!

Onpa kiva nähdä kaikkia lauantaina! :)
Vähä pelottaa ku ite ollut nyt offilla pari viikkoa kun on pitäny koulujuttuja yms sellasta järjestää... Mut eiköhän taas lähe motivaatio nousuun! :D Voisko joku sendiä mulle mailiin sen Jaanan mailin mis luki kaikki mitä piti ottaa mukaan jne kun olen sen hukannut :( Vahingossa poistin sen roskapostin mukana. Ois aivan huippu! osote on: beeibe@pakkotoisto.com

Beeibe! Meinasin sulle just lähettää ton mailin mutta sitten ajattelin että oot varmaan saanu niitä noin 12 jo tänään... :D Menikö lähelle?
Ja mikä suakin pelottaa...offilla... Ootahan kun mää lyön tän mun kesäloman jälkeisen mahan pöytään heti kättelyssä niin hiljenette koko sakki! :whip:

Täällä kanssa odotetaan kovasti että pääsee teihin tutustumaan!! Mukavata!! :)

Tällä hetkellä 3 kyydis mun lisäksi, meze ei oo vastannu..
On kyl kiva nähdä irl kaikkia, jospa sais lisämotivaatiota, ku huomaa olevansa joukon pienin (suom.huom.lihaksittomin)...kääk! Mut kiva päivä eds ja saa/joutuu nousta hemmetin aikaisin!!!!!

Beeibe! Meinasin sulle just lähettää ton mailin mutta sitten ajattelin että oot varmaan saanu niitä noin 12 jo tänään... :D Menikö lähelle?
Ja mikä suakin pelottaa...offilla... Ootahan kun mää lyön tän mun kesäloman jälkeisen mahan pöytään heti kättelyssä niin hiljenette koko sakki! :whip:

Täällä kanssa odotetaan kovasti että pääsee teihin tutustumaan!! Mukavata!! :)

No itseasiassa niitä ei tullut ainoatakaan :D Mut löysin sen mailin mun toisesta mailiosoitteesta. Muistin väärin et missä se oli. (Huono puoli ku on useempi kuin yksi osoite) :D Nooh... Mut pakkohan tuonne oli lähtä vaikka kuinka blösönä olis :) Siitä saa varmasti hulluna lisää motivaatiota treeniin jne :whip:

Kahdeksalta ylös..ou nou:D (matkaan menee n20min) Tosin te kauempaa tulevat joudutte nousemaan vielä aikasemmin:rolleyes: Oon koko kesän aikana noussut max kymmeneltä. Työtkin alkoivat aina iltapäivällä, joten olen tottunut nouseen liian myöhään. Mutta enköhän selviä, kun tiedän että on kiva päivä edessä!:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vanilja: Poimit vaan kaikki eksyneen näköiset tytöt huomenna aamulla asemalta kyytiisi niin hyvä tulee. :D

Mut pakkohan tuonne oli lähtä vaikka kuinka blösönä olis :)

No täällä kans yksi plösö kemiin lähtijä. Mutta heeei, siksihän sinne mennään kun ei (VIELÄ) olla kisailukunnossa! ;)

Huomenna nähdään... :hyper:

Zone-sarja -42%
Kiitos kaikille mukavasta päivästä! :)
Hauskaa oli ja jotakin oppikin. Ainakin olla IKINÄ ostamatta salmiakkipalkkaria....:urjo: Ensi leirillä sitten uudet kujeet ja n 5kg hoikempi ja TÖRKEEN lihaksikas mölliskö!:D :rolleyes:

Celly: Kiitos hyvistä kyydeistä :love: :thumbs:

Aivan mahtava leiri! Motivaatio nousi heti ainakin kymmenen pykälää (paljolti sen takia että kaikki mimmit oli niin mahtavassa kunnossa ja minä tämmöinen jokinorsu :D).

Joo, me ollaan mölliskön kans sit seuraavalla leirillä sit niiiiin kaappeja ja niiiiiiin kireitä et uhhuh nyt jo pelottaa :whip:.

Aivan hirvee hinku jo salille :hyper:. Suunnittelin jo itselleni seuraavalle 2kk treenit ja dieetin. Vielä pitää huominen malttaa pysyä kämpillä ja maanantaina sitten salille :whip:.

Tätä lisää! :rock:

Aivan mahtava leiri! Motivaatio nousi heti ainakin kymmenen pykälää (paljolti sen takia että kaikki mimmit oli niin mahtavassa kunnossa ja minä tämmöinen jokinorsu :D).

Hei mä olin samalla leirillä enkä tavannut ainoatakaan jokinorsua! :)

Mukavata oli, tosin olis pitänyt pitää joku laajempi esittelykierros alkuun niin tietäis vähän että kuka oli kuka. Seuraavalla leirillä sitten. ;)

Mulla on kauhea hinku salille tekemään kulmasoutua ja niitä sivuvipareita... :evil:

Olipahan hyvä reissu! Hirveesti oppi uutta ja odotetusti kaikkiin kokeiltuihin liikkeisiin tuli korjauksia :) Kiitti hirvittävän mukavasta reissuseurasta Neidille, CaraMialle, Xairaxille ja Ilonalle :haart: Kaikkiin tyttöihin ei ehtinyt tutustua, mutta eiköhän seuraavalla leirillä ehdi. Ihme tyttö tuo Mölliskö kun ei salmari maistunut...vaikka on verrattavissa salmarikossuun :D

Meitsi ottaa kevyen viikon heti ens viikolla, sen verran hyvin meni oppi lepäilyn merkityksestä perille. Ja neiti ottaa kans rauhallisesti, eikö nii :D

Oli kyllä opettava päivä! Minä kun en ole koskaan saanut kunnon ohjausta. Edellisen salin ohjaaja opetti pari liikettä, mutta nekin opin tekeen kunnolla vasta eilen:D edellinen ohjaus oli vaan jotenki vajaa...näytti vaan suurpiirt miten liikutellaan painoja:down:
Kumarran syvään kaikille timmeille mimmeille:worship: ehkä minäkin joskus saan näkyviä lihaksia (toivossa on hyvä elää sanoi lapamato)

oli kyl ihan huippu leiri. Pian tovottavasti pääsee uudelleen. Motivaatio kasvoi roimasti ja ehkä sitä lihaaki saa tonne luitten päälle jossain välissä. Osa mimmeistä oli kyl huisin hyväs kunnossa. Ja ens kesään mennessä ollaan varmasti kaikki muutkin :D

Hyviä treenejä kaikille!!

Kiitos kovasti kaikille, oli mukavata :) Oli varsin epätodellisen tuntuista olla niinkin monen innostuneen ihmisen kanssa tuolla Kemissä ja aivan ihanata oli nähdä Jaanaa ja Maijaa!! :hyper:
Huomenna taas salille, taidanpa treentata selkää tahi olkapäitä :D:D Kiitos erityisesti meidän autoseurueelle (Neiti, CaraMia, Ilona ja vanilja) teidän kanssa oli mukava automatka ja löytyi se Kempeleeseen itsensä eksyttänyt ukkokin :)

Onko kellään muulla muuten kotijoukot kärsineet karseasta "Ja sitten Jaana sanoi...ja sitten siellä kerrottiin että..."-höpötyksestä? Meillä ei ukko kohta jaksa enää kuunnella :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom