Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
...Meitsi ottaa kevyen viikon heti ens viikolla, sen verran hyvin meni oppi lepäilyn merkityksestä perille. Ja neiti ottaa kans rauhallisesti, eikö nii :D
Ideana ihan hyvä, mutta toteutus saattaa jäädä aika heikoks:D mää nyt oon tämmönen pään seinään iskijä. Mukava leiri oli ja toivottavasti tulee jatkoa myöhemmin, kivahan se on rupatella treenijuttuja ja vähän muutakin samanhenkisessä porukassa. Mites sen oman miitin kans? Kun oli puhetta meidän autoseurueen kans, et pidettäs täällä Oulussa ihan perusmiitti, käytäs porukalla ensin treenaamassa ja sit :kippis1: löytyykö kiinnostuneita?Päivämäärä vois olla vaikka parin viikon päästä lauantaina eli 9.9.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ideana ihan hyvä, mutta toteutus saattaa jäädä aika heikoks:D mää nyt oon tämmönen pään seinään iskijä. Mukava leiri oli ja toivottavasti tulee jatkoa myöhemmin, kivahan se on rupatella treenijuttuja ja vähän muutakin samanhenkisessä porukassa. Mites sen oman miitin kans? Kun oli puhetta meidän autoseurueen kans, et pidettäs täällä Oulussa ihan perusmiitti, käytäs porukalla ensin treenaamassa ja sit :kippis1: löytyykö kiinnostuneita?Päivämäärä vois olla vaikka parin viikon päästä lauantaina eli 9.9.

Joo, vois olla kyllä paikallaan ihan perus(mimmi)miitti. Ei mitään erikoista ja suunnitelmallista, ihan vaan reeniä ja paljon juomaa. :) Ei tartte olla mitään ruokajuttujakaan, jos ei nappaa. Vaikka voihan sitä käydä vaikka mäkkärin kautta, jos siltä tuntuu. :) Ja päivä vois olla tosiaan aika pian, kun mulla alkaa se yks projekti ihan minä päivänä tahansa.

Olipas mukavaa nähdä muitakin treenaavia naisia. Tahtovat olla ihan liian harvassa. Uusia ajatuksiakin sai ja oli muutenkin antoisa päivä. Kiitokset Maijalle ja Jaanalle sekä kaikille ihanille treenareille. Ehkäpäs minäkin joku päivä kasvan isoksi. ;)

Jatkoleiriä odotellessa..:rock:

Joo, vois olla kyllä paikallaan ihan perus(mimmi)miitti. Ei mitään erikoista ja suunnitelmallista, ihan vaan reeniä ja paljon juomaa. :) Ei tartte olla mitään ruokajuttujakaan, jos ei nappaa. Vaikka voihan sitä käydä vaikka mäkkärin kautta, jos siltä tuntuu. :) Ja päivä vois olla tosiaan aika pian, kun mulla alkaa se yks projekti ihan minä päivänä tahansa.
Just semmosta perusmiittiä määkin ajattelin, saatasko me kokoon jonkinlainen porukka lauantaiksi (9.9.)?

Zone-sarja -42%
Vähänkö vituttaa.... Mää oon just tuon vkl:n liiton reissulla Levillä. Paljon mielummin mää istusin Leijonan kanssa jonkun punttimimmin lattialla kun Hullu Porossa kuuntelemassa jotain huippu esiintyjää liiton piikkiin...oikeesti. Mutta toivottavasti tästä tulee tapa vaikkapa parin kk välein niin seuraavat voidaan järjestää vaikka mun luona :kippis1: :rock:

Vähänkö vituttaa.... Mää oon just tuon vkl:n liiton reissulla Levillä. Paljon mielummin mää istusin Leijonan kanssa jonkun punttimimmin lattialla kun Hullu Porossa kuuntelemassa jotain huippu esiintyjää liiton piikkiin...oikeesti. Mutta toivottavasti tästä tulee tapa vaikkapa parin kk välein niin seuraavat voidaan järjestää vaikka mun luona :kippis1: :rock:
Ilman muuta koitetaan pitää näitä useamminkin, niin pääsee kaikki halukkaat mukaan ainakin jossain vaiheessa. No meitähän ois jo tulossa caramia, vanilja, mahdollisesti Diva, ilona ja meitsi tieten, nyt vaan muutkin oululaiset neitoset ilmoittautumaan, ketkä nyt esim.leirilläkin oli ja tottakai muutkin:) lyödään lukkoon tää homma loppuviikolla, ootellaan nyt vaan osallistujia. Ja mölliskölle laitetaan myöhemmin vaikka sitte oma miitti pystyyn:D

Voi että - mun osaltani Kemin treenileiri meni harmillisesti sivu suun muuttopuuhien vuoksi, ja tulin sitten tänne lukemaan kokemuksianne ja kääntämään veistä haavassa... Missasin varmasti antoisan päivän! :) Ehkäpä ensi kerralla sitten.

Tähän suunnitteilla olevaan mimmimiittiin osallistuisin kyllä varsin mielelläni, ellei tuohon viikonloppuun ilmaannu mitään yllätyksiä! Opiskelukuvioiden aikatauluista saan tietää vasta tänä perjantaina, mutta ehdin varmaan ilmoittautua mukaan vielä sen jälkeenkin..? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähän suunnitteilla olevaan mimmimiittiin osallistuisin kyllä varsin mielelläni, ellei tuohon viikonloppuun ilmaannu mitään yllätyksiä! Opiskelukuvioiden aikatauluista saan tietää vasta tänä perjantaina, mutta ehdin varmaan ilmoittautua mukaan vielä sen jälkeenkin..? :)
No ilman muuta, siksi juuri oli puhetta ihan peruskuvioisesta miitistä ilman mitään vuokrattuja tiloja jne.niin voi matti myöhäsetkin tulla mukaan ja ainahan niitä perumisiakin tulee.

Pohjoisen mimmimiitit olis ihan helmiä! Raahan itseni Rovaniemelle lauantaina.. Olis ylikiva treffailla muitakin lapin body tyttösiä. Kun Faidra on järkkäilly tuolla Tampereella noita fitnessvideo iltamia, niin voitas mekin pitää jotain vastaavaa? Esim nyt olen tilaamassa Amy Petersin uunituoretta all about figure dvd:tä .. ni voitas katella sitä vaikka porukalla (..tai jotain muuta..) , kokkailla hyvää ruokaa ja vaikka tilata hulahula poikia:D

Pohjoisen mimmimiitit olis ihan helmiä! Raahan itseni Rovaniemelle lauantaina.. Olis ylikiva treffailla muitakin lapin body tyttösiä. Kun Faidra on järkkäilly tuolla Tampereella noita fitnessvideo iltamia, niin voitas mekin pitää jotain vastaavaa? Esim nyt olen tilaamassa Amy Petersin uunituoretta all about figure dvd:tä .. ni voitas katella sitä vaikka porukalla (..tai jotain muuta..) , kokkailla hyvää ruokaa ja vaikka tilata hulahula poikia:D

Jos on hulahulapoikia niin sitten mä tulen ainakin mukaan:thumbs: Toisaalta voisihan sitä kyllä lämmetä ruuallekin ja fitnessvideoille...

Lyödäänpä nyt lukkoon tuo treeni+oheisohjelma miitti sillon lauantaina 9.9.
Mihis aikaan olis passeli mennä treenaileen?ja onko ehdotuksia, että mihin salille? Pt:llä saatais treenata suht. rauhassa tod.näk., mutta hinta on varmaan sen 5-6e per henkilö(koitan tänään vielä kysyä, et saisko siitä vähän alennusta, kun porukalla tullaan).Toki muutkin salit sopii, ehdotuksia vaan ilmoille! Ja treenin jälkeen sit illemmalla porukalla treffit joko jonkun luokse tai johonkin ravinteliin ja siitä sit etiäpäin, sopiiko tämmönen kuvio?
Ja muutkin, kun jo osallistumishalunsa ilmaisseet oululaiset mimmit rohkeasti mukaan, niin päästään lörpöttelemään ja hikoilemaan oikein porukalla!

Lyödäänpä nyt lukkoon tuo treeni+oheisohjelma miitti sillon lauantaina 9.9.
Mihis aikaan olis passeli mennä treenaileen?ja onko ehdotuksia, että mihin salille? Pt:llä saatais treenata suht. rauhassa tod.näk., mutta hinta on varmaan sen 5-6e per henkilö(koitan tänään vielä kysyä, et saisko siitä vähän alennusta, kun porukalla tullaan).Toki muutkin salit sopii, ehdotuksia vaan ilmoille! Ja treenin jälkeen sit illemmalla porukalla treffit joko jonkun luokse tai johonkin ravinteliin ja siitä sit etiäpäin, sopiiko tämmönen kuvio?
Ja muutkin, kun jo osallistumishalunsa ilmaisseet oululaiset mimmit rohkeasti mukaan, niin päästään lörpöttelemään ja hikoilemaan oikein porukalla!
Oisko siinä klo 16 kieppeillä hyvä treeniaika? Siinähän ehtii hyvinkin reilun tunnin treenailla ja kipaista suihkuun ja vaatteiden vaihtoon kotosalle. Kotona jos syöpöttelee masun täyteen, niin jaksaa sitten riekkua vaikka aamuun asti :D Pt:tä mäkin kannatan, mutta muutkin salit käy mainiosti.

Kello kuusitoista kuulostaa hyvältä ja salilla ei ole väliä. :) Entäs se illanviettopaikka? Joku sellainen paikka missä kuulisi toisen puheen olis hyvä niin vois jutustella. :) Mä itse olen asustanut oulua niin vähän aikaa ja noi kuppilat ei ole kovin tuttuja... :)

No hemmetti, unohdin tietenkin kysyä sitä alennusta, mut kysyn maanantaina, tod.näk. hinta on kuitenkin se 5-6e, jos pt:lle mennään, mut eipä tuo nyt niin mahottomasti ole. Mullekkin passaa hyvin klo 16 treeniajaksi.

PT? Onko se keskustassa? Hmm.. nyt ei tuu mieleen, ainakaan tähän aikaa yöstä.. Mua kyllä kiinnostais tulla mukaan. Treenit ainakin jäisi väliin kun oon töissä kuuteen.

PT? Onko se keskustassa? Hmm.. nyt ei tuu mieleen, ainakaan tähän aikaa yöstä.. Mua kyllä kiinnostais tulla mukaan. Treenit ainakin jäisi väliin kun oon töissä kuuteen.
Se on heinäpäässä, ikäänkuin vastapäätä limingantullin essoa, samalla puolella tietä kuiten. Ilman muuta messiin vaan, vaikka treenaamaan et ehtisikään, sitä mukavampihan se on, mitä enemmän jengiä:)
Mietin sitä treffauspaikkaa ja tuli mieleen keltanen aitta tai sitten esim.Graali tai irkkubaari, näissä kaikissa kuulee puhettakin.Ilmottautukaa sitovasti tytöt tähän ketjuun, niin nähdään saadaanko me pikku miitinki aikaseks ja mielipiteitä tuosta iltapaikasta voi esitellä.

Nyt vaan kaikki oululaiset mimmit miittiin lauantaina, ni saadaan kohtuullinen porukka kasaan:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom