Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Itelle ei käy tuo 11.11 kun sillon on jo megabileet varattuna mutta 18.11 käy sekä 2/12 ois hyvä pikkujouluaika..... Mutta esteitähän on kaikilla ja mitä vaan voi itellekkin tulla eli kannattaa pitää ne sillon kun enemmistölle passaa. Kyllä määkin vielä johonkin pippaloihin pääsen...:kippis1:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi voi, taas tämä on päässyt tippumaan. Nyt herätys Oulun mimmit! :hyper:

10. tai 11.11. luultavasti sopisi minulle. En ollut viime miitissä mutta jospa nyt uskaltautuisin mukaan :rolleyes:

E: Ja pikkujoulut voidaan järjestää tietty vielä tuon miitin lisäksi :D

Juu, yleisen tason oulumiitistä oli tuolla vip-osiossa, ihan omana thredinään:)

Mä en ole itse maisemissa 10-11.11. kun se on isänpäiväviikonloppu, mutta kuten Mölliskökin tuossa sanoi, että enemmistölle sopiva ajankohtahan on aina paras vaihtoehto. Valitettavaa mutta totta, että kaikille sopivaa aikaa on hankala löytää... Harmi niin. :)

Enemmistölle sopivaa ajankohtaa on kovin vaikea vaan löytää kun vasta muutama on kommentoinut ajankohtaa :(

Minulle kävisi kyllä 4.11. myös, sillä en ole menossa yleiseen miittiin (en uskalla :rolleyes: ). Miten muut mimmit?

Omistaako kukaan jotain esim. fitness- tai kehonrakennusaiheista katsottavaa? Olisiko älytön idea kokoontua ensin jonkun luo tutustumaan ja aloittelemaan ja sitten baariin? En kyllä pistä vastaan myöskään sitä, että mentäisiin porukalla jonnekkin syömään. Sehän voisi onnistua myös joku arki-ilta jos viikonloput on huono ajankohta.

Pitäisikö tästä tehdä ihan oma thredinsä että kaikki varmasti huomaavat? Joku voisi sen tehdä jos näkee aihelliseksi :)

voishan tästä oman thredinsäkkin tehdä, niin huomaisivat muutkin. Minut voi laskea myös mukaan, ovatpa suunnitelmat mitkä tahansa, ja 10. tai 11.päivä passaa mainiosti. Tai miksei aikaisemminkin, laitetaan nyt miitti vaan pystyyn:)

Zone-sarja -42%
No miten olis tuon 11. päivän sijasta 18. ? Tämä on vaan ehdotus ja osoitus siitä, että olisin niiiiin kovin mielelläni mukana - ei siitä, että olisin itsekeskeinen ja ohjaileva tyranni:)

No miten olis tuon 11. päivän sijasta 18. ? Tämä on vaan ehdotus ja osoitus siitä, että olisin niiiiin kovin mielelläni mukana - ei siitä, että olisin itsekeskeinen ja ohjaileva tyranni:)

En pistä vastaan :) Itsestäni en vaan osaa sanoa kun ei ole suunnitelmia vielä sinne asti.

Kyllä tästä varmaan pitää tehdä oma thredinsä kun niin vähän on saanut huomiota tämä miittausyritys!

Mä voisin uskaltautua kanssa mukaan. En ole vielä varma vielä käykö 10-11. päivä, mutta 18. päivä kävisi. Tai vaikka heti 4. päivä niin ei kerkeä jänistämään :D

kcuf:n ehdotus videosta kuulostaisi hyvältä, mikäli joltakulta sellainen löytyisi ja tietysti paikka pitäisi kanssa olla. Illalla sitten :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muuten mitään tietoa milloin saataisiin jatkoa Kemin leirille? Onko kukaan ollut fitnessliittoon yhteyksissä? Viime leirihän oli niin mahtava että seuraavalle on tulossa heti vähintään yhtä paljon mimmejä kuin edellisellekkin, eikös? :)

Sitten vielä asiasta viidenteen. Tuli tuossa (yön pimeinä hetkinä) yhtäkkiä mieleen, että onko kellään hallussaan kuvamateriaalia tuolta leiriltä? Minulta löytyisi se leirin lopussa otettu ryhmäkuva jos jotakuta kiinnostaa?

Latest posts

Back
Ylös Bottom