Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
minä en ole veilä maksanu. Huomenna tulee tili nii sit menee maksuun :) En oo kyl nyt salilla käynyt ollenkaan ku odottelen et pääsen tonne Lahteen ennenku kustannan seuraavan kortin, mut kylläpä siitä varmasti silti hyötyy aika kivasti :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi ei, joko ilmoittautumisaika on mennyt ohi:itku: ? Nyt vasta huomasin tämmöisenkin jutun :(

Kysy jaanalta, mikäli vielä mukaan mahtuu! En usko, et on mitään sitä vastaan, et vielä tulee uusia..ilmottautumisesta deadline vain siksi, et näkee saako porukan kasaan..ainakin luulen niin, korjatkaa, mikäli oon vääräs:)

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilmoittauduin nyt mukaan:hyper: ! Tuntuu kyllä vähän hullulta kun vasta pari päivää sitten tänne rekisteröidyin ja nyt olen jo lähdössä Kemiin :D . Celly, pääsen siis sinun kyydillä? Paljonko mimmejä on muuten lähdössä? Ja mistä saa tuon päivän ohjelman:hyper: ?

Ilmoittauduin nyt mukaan:hyper: ! Tuntuu kyllä vähän hullulta kun vasta pari päivää sitten tänne rekisteröidyin ja nyt olen jo lähdössä Kemiin :D . Celly, pääsen siis sinun kyydillä? Paljonko mimmejä on muuten lähdössä? Ja mistä saa tuon päivän ohjelman:hyper: ?

jep, kyytiin vain:) laita mulle mailia, ku et oo vip ja et voi yksäriä laittaa, joten tänne siis sitten: hyvajo@hotmail.com. sovitaan lähtöaikatauluista ym. Jaana varmaan sulle laitaa sähköpostia ohjelmasta yms. mut jos ei niin voin laittaa, ku saan sun osoitteen..

Vieläkö mää olin Cellyn listoilla kyydissä...? :) Pitäs varmaan huomenna maksaa tuo maksu kun vaan vanaha muistas.... Kylläpä tulee leiri tarpeeseen kun oon vaan nyt viimeiset 4 viikkoa syöny ja juonu ja salilla en oo ees käyny kääntymässä...:( Ensi vuonna mää otan kesäloman rahana :wall:

Vieläkö mää olin Cellyn listoilla kyydissä...? :) Pitäs varmaan huomenna maksaa tuo maksu kun vaan vanaha muistas.... Kylläpä tulee leiri tarpeeseen kun oon vaan nyt viimeiset 4 viikkoa syöny ja juonu ja salilla en oo ees käyny kääntymässä...:( Ensi vuonna mää otan kesäloman rahana :wall:

olit joo, tai siis olet:) voisit laittaa sun puh nron mulle, jos jotain muutoksia tulee viime kädes, niin saa kii..

hmm...kartta ei suostu näkymään koneellani:( Olen useasti käynyt Krmissä mutta ei muistu mieleen missä bodycenter sijaitsee. Eli voisiko joku helpata:D Vaikka kertomalla minkä lähellä se sijaitsee?

hmm...kartta ei suostu näkymään koneellani:( Olen useasti käynyt Krmissä mutta ei muistu mieleen missä bodycenter sijaitsee. Eli voisiko joku helpata:D Vaikka kertomalla minkä lähellä se sijaitsee?

Täs tulis, lainaus Jaanan laittamasta postista:

Tulet Kemiin etelästä, Oulun suunnasta. Ajat Eteläntietä suoraan ja saavut liikenneympyrään, käänny liikenneympyrän kolmannesta haarakkeesta oikealle (Valtakadulle) ja näet valkoisen
korkean Kemin kaupungintalon, ajat koko ajan suoraan kaupungintalon ohitse. Aja kahdesta eri liikennevaloista läpi ja näet oikealla ison parkkipaikan. Voit jättää autosi p-paikalle. (ei ole maksullinen ja p-kiekkoa ei tarvita). Vasemmalla näet Pizzeria San Milanon, Konditoria Mioritan ja Tiimarin, kävele Tiimarin ohitse ja käänny Postin ja Niskala Radio-Sähkön keskeltä talojen välistä sisäpihalle.
Body Center on Postin takana, lastauslaiturin vasemmassa reunassa on sisäänkäynti BC:n.

Mää just maksoin sen maksun ja kysynkin nyt älykkästi että olihan se 25€...??! Semmoinen kuva mulla oli ja sen mää maksoin. Nyt en mistään löydä sitä tietoa että olihan se tuo summa...:nolo: :D

Moikka! Milloin tämä kyseinen leiri olisi? Mitä siellä sit olis tarkoituksena tehdä:nolo: Ilmoitan itseni mukaan jos aika on sopiva:) En vielä ehtinyt lukea enempää tota trediä..

Latest posts

Back
Ylös Bottom