Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi ei, joko ilmoittautumisaika on mennyt ohi:itku: ? Nyt vasta huomasin tämmöisenkin jutun :(
Hih, mua ainakin jänskättää jo melkoisesti tuo päiväOnko kukaan muu yhtä täpinöissään tästä kuin minä? Häh täh häh??! Tulostin jo päivän ohjelman ja ihan innoissani sitä tavaillut edestakaisin :D
Voi että . Jos minut huolitaan mukaan niin mahdunko vielä johonkin Oulusta lähtevään kyytiin?
Ilmoittauduin nyt mukaan ! Tuntuu kyllä vähän hullulta kun vasta pari päivää sitten tänne rekisteröidyin ja nyt olen jo lähdössä Kemiin :D . Celly, pääsen siis sinun kyydillä? Paljonko mimmejä on muuten lähdössä? Ja mistä saa tuon päivän ohjelman ?
Vieläkö mää olin Cellyn listoilla kyydissä...? Pitäs varmaan huomenna maksaa tuo maksu kun vaan vanaha muistas.... Kylläpä tulee leiri tarpeeseen kun oon vaan nyt viimeiset 4 viikkoa syöny ja juonu ja salilla en oo ees käyny kääntymässä...:( Ensi vuonna mää otan kesäloman rahana :wall:
hmm...kartta ei suostu näkymään koneellani:( Olen useasti käynyt Krmissä mutta ei muistu mieleen missä bodycenter sijaitsee. Eli voisiko joku helpata:D Vaikka kertomalla minkä lähellä se sijaitsee?
Ihan oikeen summan maksoitMää just maksoin sen maksun ja kysynkin nyt älykkästi että olihan se 25€...??! Semmoinen kuva mulla oli ja sen mää maksoin. Nyt en mistään löydä sitä tietoa että olihan se tuo summa... :D