Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Toteutuiko tämä tapaaminen nyt ollenkaan? Yhtäkkiä kaikki mimmit hiljeni vaikka ensin oli hyvä porukka jo kerääntymässä. En ehkä ole paras mahdollinen henkilö tätä asiaa nostelemaan kun en ollut alunperin tulossa mukaan, mutta olisin kyllä todella halunnut Oulun mimmejä tavata. Tämä aika vaan sattui olemaan itselleni huono. Mutta mikä on muiden mimmien syy hiljenemiseen?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaikilla taisi mennä pupu pöksyyn :)

Mä olin aluksikin epävarma kun ois ollut töitä mut oonkin ollut flunssassa eli nyt sairaslomalla. Edelleen oon kyllä miitistä kiinnostunut!

Kaikilla taisi mennä pupu pöksyyn :)

Mä olin aluksikin epävarma kun ois ollut töitä mut oonkin ollut flunssassa eli nyt sairaslomalla. Edelleen oon kyllä miitistä kiinnostunut!
Eipä menny ja eilenhän tuo pikkuporukalla pidettiin ja oikein mukavata oli:haart:
Tahtoo vaan vähän olla, että aina ensin kaikki on niin kiinnostuneita, mut sitte ku pitäs oikeesti tulla, niin ei pystykkään kun on serkun kaverin synttärit..:rolleyes:
Jatkoa kyllä seuraa näille meijän pikkumiiteille, sen verran vauhdikasta oli:D

Ai teillä oli iltamat! Kiva että oli hauskaa! :D Täällä ei vaan kukaan sanonut mitään niin ajattelin ettei koko miittiä edes ollut.

Eipä menny ja eilenhän tuo pikkuporukalla pidettiin ja oikein mukavata oli:haart:
---
Jatkoa kyllä seuraa näille meijän pikkumiiteille, sen verran vauhdikasta oli:D

Ens kerralla kyllä kerrotte loppuillan likaiset yksityiskohdat ;), mä aion olla silloin eilistä paremmassa iskussa etten hyydy ensimmäiseen siideriin... :rolleyes:

Hienova että oli hauskaa, onkohan ne kaksi muutakin jo toipunu? :D

Zone-sarja -42%
Pikku hiljaa toipumaan päin, väsyttää minuakin vielä tosi paljon..Uni ja roskaruuat ovat maistuneet erittäin hyviltä viime aikoina:) Mukavaa oli, kiitos vaan tytöt!
Uusintaa odottaen:thumbs:

Pikku hiljaa toipumaan päin, väsyttää minuakin vielä tosi paljon..Uni ja roskaruuat ovat maistuneet erittäin hyviltä viime aikoina:) Mukavaa oli, kiitos vaan tytöt!
Uusintaa odottaen:thumbs:
Todellakin:D Mää taas alan painostaan teitä sitten jonkun viikon päästä;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entäs onko uutta miittiä vielä ajankohtaista järjestää? Luulisi että Oulusta löytyy mimmejä vähän isompaankin tapaamiseen! :)

Tuolla näyttäisi olevan suunitteilla yleisen tason oulumiitti 4.11. Yhdistyykö mimmimiitti siihen vai pysyykö omana käsitteenään jonain toisena ajankohtana? :)

Voitas pitää ihan akkojen omakin miitinki vai?oisko ideoita siihen millä kaavalla, vaniljaa kompaten.
edittiä:treeniä ensin kuitenkin ehdottomasti!

Miitti ehdottomasti ja mielellään oma, kuten neiti ehdottikin. Olen nimittäin reissussa 4.11. Treeniä tietysti ja mites olisi jos mentäisiin porukalla jonnekin syömään ym?? Ehdotuksia..

Kyllä passaa! :)
Tämä miittihän voi olla sitte mölliskö miitti, kun et viimeksi joutanu:D ootinkin jo, että millon se emäntä ilmottautuu. Miten ois 10. tai 11.11? ensin junpat ja sitte juomat;)?

Latest posts

Back
Ylös Bottom