Kemin treenileiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mun kyytiin pääsee, 4 mun lisäksi ja oulusta sit kyytiin..mut tarkemmin varmaan lähempänä:) Mut kenelle ilmottaudutaan?? ja maksaako mitä??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun kyytiin pääsee, 4 mun lisäksi ja oulusta sit kyytiin..mut tarkemmin varmaan lähempänä:) Mut kenelle ilmottaudutaan?? ja maksaako mitä??

Leiri pidetään siis 26.8. Kemin Bodycentterissä ja leiri kestää noin klo 10-17 välisen ajan ruokataukoineen jne. Jaana Kotkansalolle voi ilmoittautua 15.8. mennessä sähköpostilla osoitteeseen jaana.kotkansalo@pp.inet.fi ja leirin hinta on 25euroa, johon sisältyy palautusjuoma.

Täällä myös yksi innokas leiriä odotteleva! :) Jos joku on kurvaamassa Oulun kautta ja jos autosta löytyy vielä yhdelle tilaa niin tulisin mielelläni kyytiin. :)

Minäki ilmottauduin tänää leirille, ku se lahteen muutto menee kuites sinne syyskuulle :) onks toi lauantai toi päivä millos se leiri on :)

Meikä on kyytipoikana, kuten jo aiemmin tuolla mainitsinkin. Laittakaa vaik yksäriä, jotka haluis kyytiin. Lähden raahest ja voin ottaa myös matkalta mukaan. Loput sit oulusta, vaik linja-asemalta tms.Toivottavasti tulee reilusti porukkaa, et se toteutuu;)

Minä olen ainaki tulossa, työtki loppuu edellisenä vkoloppuna ja palkka tulee 25.pvä niin pitäis olla vara lähteä. Ouluun varmaan junalla zurautan niin sieltä olisi sitten mahtava päästä jonkun kyytiin. Kun ei tuota omaa autoa ole.

Zone-sarja -42%
vanilja, minä olin muistaakseni änkeemässä siihen sinun autoon, niin pidetäänkö sovittuna?
Ku minulö ei tuo priva toimi ni en sen kautta voi laittaa. (tai toimisihan se jos olisi vippi:))

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla selviää vasta 14/8 kun saan työvuorolistan että pääseekö matkaan.. Jos pääsee, onko kyytiin tulijoita Oulun suunnalta...? :) Ei viittis ihan yksin lähtä :jahas:

Vähän kyllä harmittaa tuo päivämäärä, kun tuo ei mulle sovi. No ehkä minä vielä joskus itsekin pääsen mukaan. Se alkuperäinen päivä ois mulle passannu, mutta minkäs teet, kun taas suurimmalle osalle se ei kai sitten käynyt. Pitäkäähän mimmit hyvä leiri.

Voiko näille fitnessleireille siis osallistua, vaikkei olisikaan kisoihin valmistautuja? Lueskelin tuolta fitnessliiton sivuilta, että mukaan voivat ilmoittautua aina aloittelijoista lähtien - mutta mikä on ns. yleinen käytäntö? :)

En ole itse minnekään kisoihin menossa ja osallistun ko. leirille, eli minun luulon mukaan, sinne voi osallistua kaikki:) Teretulemast mukaan!

Kiitos rohkaisusta, Celly! Laitanpa asian mietintämyssyyn, ja jos aikataulu loksahtaa kohdalleen, niin taidanpa uskaltautua mukaan. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom