Joo mut, naistutkimuksen kursseilta saa hyvin pillua.
Ehhehe, pakkohan tuo oli heittää.
Minä ajattelen miehenä itse että feminismi on miehen ja naisen tasa-arvoa, ja siinä mielessä olen itsekin feministi...
Mutta sitten on tietty nämä, jotka:
Yliopistolla vielä opiskellessa tapasin paljon sellaisia, sanoisinko neo-feministejä, jotka ensin pitivät kahvihuoneessa aivoriihen aiheesta "miehet on sikoja ja kaiken pahan alku ja juuri", minkä jälkeen ruvettiin haikaileen että mistä löytyis sellanen rikas mies joka elättäis...
Eli kaikkein mieluiten varmaan oltaisiin oltu periaatteessa itsenäisiä ja tasa-arvoisia, niin että sen rikkaan miehen kanssa oltaisiin sovittu että näin on, mutta käytännössä se miekkonen saa elättää.
Ehhehe, pakkohan tuo oli heittää.
Minä ajattelen miehenä itse että feminismi on miehen ja naisen tasa-arvoa, ja siinä mielessä olen itsekin feministi...
Mutta sitten on tietty nämä, jotka:
- haluaa että sana 'history' pitäisi muuttaa muotoon 'herstory'
- jotka vetää kundia turpaan jos tämä aukaisee oven
- joiden mielestä mies ei saa kusta seisaaltaan koska se on agression osoitus naista kohtaan
- jotka halveksuvat naispuolista ystäväänsä jos tämä ottaa naimisiin mennessään miehen sukunimen, koska naisella ei ole oikeutta valita tätä, hänellä on oikeus ainoastaan pitää oma sukunimensä
- jotka kaiken kaikkiaan on yltiöraivomilitanttifemakkoja silloin kun se itselle sopii, ja taas pieniä heikkoja ja söpöjä naisia silloin kun se sopii
Yliopistolla vielä opiskellessa tapasin paljon sellaisia, sanoisinko neo-feministejä, jotka ensin pitivät kahvihuoneessa aivoriihen aiheesta "miehet on sikoja ja kaiken pahan alku ja juuri", minkä jälkeen ruvettiin haikaileen että mistä löytyis sellanen rikas mies joka elättäis...
Eli kaikkein mieluiten varmaan oltaisiin oltu periaatteessa itsenäisiä ja tasa-arvoisia, niin että sen rikkaan miehen kanssa oltaisiin sovittu että näin on, mutta käytännössä se miekkonen saa elättää.