Keittiövälineet ja ruuanvalmistus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asiaa valurautapannuista:
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2007

Tommonen ois aika kova:
KUVA

http://www.skeppshult.com/sv/product/0865T/

Chez Mariuksesta saa ainaskin.

Tuossa on pienenä probleemana tuo puinen kahva. Mukava se tietysti on ruokaa valmistaessa kun ei tarvii patalappua. Mutta se voi vähän kärähtää siinä rasvapolton yhteydessä ja sitä myöden ajan kanssa lipsumaan irti. Tämän ongelman ohi pääsee kun käärii sen puukahvan ympäri reilusti alumiinifoliota, sen jälkeen kestää kunnon polttolämpötilat ja polttoajat ilman ongelmia! Eikä tarvii jännätä. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuli hommattua ABC:n kasvikuivuri, mahtava laite. Puolitoista kiloa beef jerkyä jo tehty, sopivaa reseptiä etsiessä. Seuraavaan satsiin reilusti chiliä, rajottanee siten vähän tuota jerkyn katoamista kaapista. :hyper:

Mul on vanha kunnon Evermatin kuivuri ^^ Ei oo tainnu malli muuttuu pariinkymmeneenvuoteen.. :D

Kerroppas mulleki ku keksit hyvän beefjerky -ohjeen. Ois hyvää mökkeily- ja kalareissuevästä.

Tuossa on pienenä probleemana tuo puinen kahva. Mukava se tietysti on ruokaa valmistaessa kun ei tarvii patalappua. Mutta se voi vähän kärähtää siinä rasvapolton yhteydessä ja sitä myöden ajan kanssa lipsumaan irti.
Hackmanista lähti kahva irti kun pyöritti kahvan päässä olevan mutterin auki, tuossa näyttäisi olevan ilmeisesti sama systeemi. Ei tarvitse siis työntää uuniin puukahvoineen. :)

Kertokaas mikä mun hommaamassa Jamie Oliverissa nyt on vialla kun tuntuu kaikki tarttuvan kiinni. Juuri sen takia ostin sen, ettei näin kävisi. Fuck.

Kertokaas mikä mun hommaamassa Jamie Oliverissa nyt on vialla kun tuntuu kaikki tarttuvan kiinni. Juuri sen takia ostin sen, ettei näin kävisi. Fuck.

Ostit teflonin? Itellä on Jamie Oliver Gold teflonit eikä niihin kyllä mikään tartu kiinni, puurokin lähtee huuhtasemalla. Oisko sulle osunu maanantaikappale?

Mun Jamie alkoi tehdä samaa. Ihan hitto ykskaks. Olen täällä kehunut miten se on hyvä eikä mitään vikaa 2005 vuodesta lähtien. Nyt se sitten hajosi ykskaks normaalikäytössä about viikko sitten.

On Teflon, tuskin mikään gold kuitenkaan. Aluksi toimi hienosti, nyt ei viitsi edes munakasta tehdä kun sitä ei saa yhtenä palana irti. Lisäksi Hackmannin kattilan kansi hajosi. Just mun tuuria että sen kerran kun yrittää vähän johonkin satsata niin tulee suoraan in my face. Voisi palauttaa Stockalle tai vaihtaa valurautaiseen.

On Teflon, tuskin mikään gold kuitenkaan. Aluksi toimi hienosti, nyt ei viitsi edes munakasta tehdä kun sitä ei saa yhtenä palana irti. Lisäksi Hackmannin kattilan kansi hajosi. Just mun tuuria että sen kerran kun yrittää vähän johonkin satsata niin tulee suoraan in my face. Voisi palauttaa Stockalle tai vaihtaa valurautaiseen.

Juu goldissa taitaa olla erona kullattu kahva :'D

Milloin oot pannun ostanu? Ootko tullu kuumentaneeksi sitä liikaa?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus alkukeväästä. En muista kärtsänneeni. Olin tai en, niin palautan tässä joku päivä. Aluksi tosiaan toimi mallikkaasti.

Juu no pitäs saada käsittääkseni rahat takas. Ilmottele kuinka kävi.

Himottaisi ostaa aluksi yksi vähän parempi kokkiveitsi. Millaisia ovat Mundial veitset?
Jos ostaa aluksi vain yhden veitsen, niin mikä olisi paras koko? 16? 20?

Mä olen jollain tasolla hirveä "hifisti" keittiö- ja ruoanlaittovälineiden osalta. Sit mä rakastan astioita. Vituttaa kuitenkin, ettei kaikkea voi ostaa, kun ne tavarat eivät mahdu mihinkään. Ihan noin niin kuin off topicina.

Sama vika rahikaisella. Mulla on jo kaks astiastoa ja ärsyttää kun ei mahdu kaappiin enää mitään uutta, enkä toisaalta haluu luopua noista vanhoistakaan, ne on ollu kalliita kerätä.

Kävin tänään (taas) Kustermannilla. Tuo on sellainen keittiötarvikemyymälä, hieman suurempi kuin Helsingin Keskustan Stockmann.
Meinas orkut tulla useaan otteeseen. No jotain pientä ostin, nestesavua, bbq-soossia mutta pitkään himoitsemani Peugeotin pippuri ja suolamyllyt jätin vielä hyllyyn. Pitää ostaa ne Suomesta, saa halvemmalla...

http://www.kustermann.de/

:kuola:

Chez Mariukseen kilautin ja kyselin vähän wokeista. Siellä tyrmättiin ideani Skeppshultin valurautawokista ja tilalle tarjottiin hiiliteräksestä tehtyä wok-pannua.

Onko kokemusta moisista? Mahdollisimman suuri kannattaa varmaan ostaa, onko jotain huomioitavaa?
Siellä on muuten Peugeotin myllyt -30%.

Kävin tänään (taas) Kustermannilla. Tuo on sellainen keittiötarvikemyymälä, hieman suurempi kuin Helsingin Keskustan Stockmann.
Meinas orkut tulla useaan otteeseen. No jotain pientä ostin, nestesavua, bbq-soossia mutta pitkään himoitsemani Peugeotin pippuri ja suolamyllyt jätin vielä hyllyyn. Pitää ostaa ne Suomesta, saa halvemmalla...

http://www.kustermann.de/

:kuola:
Pistäpä tuonnekin meiliä tai soitto www.eiring.fi :peukkuli:

Back
Ylös Bottom