Ainakin tämä Santoku on uskomattoman terävä. Tosin pitää ostaa siihen se teroituskivi kun pienestäkin kosteudesta jää sellaista "ruostetta".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kysymys kuuluu että jos kahdesti viikossa pistää kaks tomaattia siipaleiksi, saako vastinetta oikeasti rahoilleen vai maksaako pääasiassa tyhjästä?Kyllä se leikkaaminen oikeasti muuttuu ihan helvetin paljon, jos lähdetään vertaamaan perus fiskarsseja, macceihin ja satakeen yms.
kysymys kuuluu että jos kahdesti viikossa pistää kaks tomaattia siipaleiksi, saako vastinetta oikeasti rahoilleen vai maksaako pääasiassa tyhjästä?
Onko kellään kokemusta pizzakivistä, tekeekö niillä mitään? Tuleeko pohjasta parempi, kun perus uuninpellillä?
Niiden suhteen onkin jopa varaa olla Hifisti, toisin kuin vaikkapa stereolaitteiden suhteen. Paras pippurimylly maksaa muutaman hassun kympin. Parhaat kajarit/vahvistimet muutaman sata tuhatta euroa.Mä olen jollain tasolla hirveä "hifisti" keittiö- ja ruoanlaittovälineiden osalta.
Kuinka teräviä nuo laadukkaammat veitset sitten on? Amazonista olen lukenut, että esim. Globalin veitsen pitäisi pystyä leikkaa paperia ilman leikkausliikettä eli paino vain alas. Näinkö on? Koitinpa huvikseni hioa kivellä vanhan veitsen terää, mutta eihän sitä mitenkään noin teräväksi saanut.
Saako ns.hyvän kokkiveitsen pestä astianpesukoneessa?
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2203Onko kellään kokemusta pizzakivistä, tekeekö niillä mitään? Tuleeko pohjasta parempi, kun perus uuninpellillä?