Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän siinä terolla 170 kg on penkissä, 25, 20, 15, 10 ja 5 kg levyt kummallakin puolella.
Aikamoisilta rysäkepiltähän se Pitkämäki näyttää mutta voimaa on sitä ei voi kukaan kiistää.
Tero vaa nostaa aivan kauheella tyylillä!! Perse nousee saatana kattoon siitä penkistä!!
Moro!
Olen kohta 14-vuotias ja olen harrastanut ilman oikeaa valmennusta keihäänheittoa. Aluksi nakkelin puusta vuoltua, mutta sitte ostin 600g painoisen keihään. 9-vuotiaana tuli pallon heitosta kuntienvälinen mestaruus tuloksella 38m. Nykyään helposti yli 55m, mutta ei enää tarkasti mitattu noita. Keihäs lentää yli 30m, mutta kertokaapa minkälaisia harjoituksia kannattaisi tehdä suorituksen parantamiseksi.
Sen tiedän, että sitä ei nyt kannata joka päivä heittää, mutta 3-4 kertaa viikossa?
Kuntoa pidän yllä juoksemalla kohtuu lenkkejä (6km).
Vastatkaa ja kertokaa vinkkejä heiton parantamiseen.
Kiitos!
On se äijä. Kaikkien aikojen keihäsmies, tuo tulos nyt viimeistään kertoo sen. Onko edes paljoa harjoitellut?
Olisi ottanut varmaan vielä parit arvokisamitalit jos olisi jatkanut. Hurja äijä.
Moro!
Olen kohta 14-vuotias ja olen harrastanut ilman oikeaa valmennusta keihäänheittoa. Aluksi nakkelin puusta vuoltua, mutta sitte ostin 600g painoisen keihään. 9-vuotiaana tuli pallon heitosta kuntienvälinen mestaruus tuloksella 38m. Nykyään helposti yli 55m, mutta ei enää tarkasti mitattu noita. Keihäs lentää yli 30m, mutta kertokaapa minkälaisia harjoituksia kannattaisi tehdä suorituksen parantamiseksi.
Sen tiedän, että sitä ei nyt kannata joka päivä heittää, mutta 3-4 kertaa viikossa?
Kuntoa pidän yllä juoksemalla kohtuu lenkkejä (6km).
Vastatkaa ja kertokaa vinkkejä heiton parantamiseen.
Kiitos!
Heps! Millaista hiomista tekniikka kaipaisi?