Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Berserker sanoi:
Ei sulla olis mitään jakoa :D

4 näppistä siinä tais hajota: yksi seinään, yksi keskeltä poikki ja pari "muuten vaan". Häviäjälle tiedossa vessanpesu & viikon tiskit.
:offtopic:
Hahahaa, meikä on slicks'n sliden kruunamaton kuningas!

Kai te olette Generallya testanneet? Muuten sama kuin slicks, mutta varikkokäynnit, renkaiden kulutus, bensa. Eli ei paremmasta väliä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos oot treenannut 3 vuotta putkeen yleensä monta tuntia päivässä raivon vallassa niin ehkä sulla saattaisi jotain mahkuja olla. Generally on ihan ok, mutta ei vedä vertoja Slicksille. Joutuu käyttämään liikaa aivoja eikä nostata samanlaista lekaa otsalle.

Integrandi sanoi:
No jos oot treenannut 3 vuotta putkeen yleensä monta tuntia päivässä raivon vallassa niin ehkä sulla saattaisi jotain mahkuja olla. Generally on ihan ok, mutta ei vedä vertoja Slicksille. Joutuu käyttämään liikaa aivoja eikä nostata samanlaista lekaa otsalle.

93-2000 Aktiiviura
2000-2005 määrätietoista kisaamista perjantai-iltana kaverin kanssa umpihumalassa

The king has arrived.

Jos AImo ymmärtäisi jotain, niin se tajuaisi, että sille vittuillaan.

Aimo ei vaan tajua. Aimo hyräilee. Onnellinen. :haart:

Fluffy sanoi:
Fluffy lähtisi heti Reinon kanssa tärskyille (jos olisi vapaa) :nolo:
Tässä on nyt varmastikin jokin virhe. Profiilisi mukaan olet nainen. Ja silti olisit lähdössä tärskyille ihan tämmöisen tavallisen reinon kanssa vaan. Tässähän ihan itsekin punastuu :nolo:

Kyllä mun pöytääni istuisi ainakin Yhtä#hauista, J0ssu ja kai se pavettikin olis otettava mukaan, kukas muukaan sen oksennuksia siivois, kuin äiskä... ;) ;)

mxm sanoi:
mä olin ajatellut meidän porukalle jotain mielenkiintoisempaa ohjelmaa;):D

Viikko pois palstalta ja heti ollaan pervoilemassa ;) Mun pöydässä voisi olla vaikkapa paikallistapaamisessa Timba79, Yhtä#hauista, Hippo, Joppe, Kakku ja mxm. Sitten sellaiset, joita en ole koskaan livenä vielä nähnyt: Dachar :haart: , Viitala ja AnnieStark :)

Täällä on kyllä monia tyyppejä ketä haluaisin tavata. Pakkohan tässä yhteydessä on mainita Eleonoora, näkisi millainen kaksoissisko se siellä oikein on! ;)

Muita, hmm... Onpas tää vaikeeta. Rinkku olis kyllä mukava tavata. :)

MerZi sanoi:
Täällä on kyllä monia tyyppejä ketä haluaisin tavata. Pakkohan tässä yhteydessä on mainita Eleonoora, näkisi millainen kaksoissisko se siellä oikein on! ;)

Muita, hmm... Onpas tää vaikeeta. Rinkku olis kyllä mukava tavata. :)

Tästä tulikin mieleen. Mietin semmoista kokoonpanoa, Mika1979, Eleanoora, Merzi, ace-oo..vois olla aika mielenkiintoiset pippalot.. :evil: Ja minä toki olisin lisäämässä kierroksia soppaan..

Joku rakentajien miitti ois hauska pitää. Ketäs täällä on, 90% jää pois/mainitsematta mutta timba, cryscythe, vilho, masse, inska, harjakainen, 69t, d yates, jimmy kimmel jne jne jne.

Heh, tuli heti mieleen tää sama kun näin tän ketjun. Kenen luona saunotaan? Aiheena vois olla vaikka MLP vs. Suorasähkö, miitin vois aloittaa jostain painisalilta. ;)

Heh, tuli heti mieleen tää sama kun näin tän ketjun. Kenen luona saunotaan? Aiheena vois olla vaikka MLP vs. Suorasähkö, miitin vois aloittaa jostain painisalilta. ;)

Painisalilla ja saunassa mukana! Oon rakentanu muksuille leikkimökin.

Mitenniin, molemmilla painokin tällä hetkelle siinä 84 pinnassa. Sama sarja siis ;) Vai karkaatko ikämiesten sarjaan

Joo, tai sellasten sarjaan jotka voin voittaa. ;) Sinä vääntäsit mut nippuun n. 5 sekunnissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom