Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Mun pöytään ottaisin syntikan (matkalaukussa), JSmithin (matkalaukussa) ja tenun (matkalaukussa)...

Lilith, juu pääset mukaan, jos sulla on matkalaukku mihin mennä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
On kyllä oikeasti vaikea kysymys, mutta noin lonkalta heitän seuraavanlaisen kolmikon: iivili (:haart: )-AnaMaki-Drugsta. Ei loppuisi ainakaan :rock: siitä illanvietosta :D

Anytime :D :rock:
Terveiset Ouluun täältä Kotkasta.

Paikalliset pakkisbeibet samaan pöytään: Helga, Hippo ja Yhtä#Hauista

Syvällisempiin keskustelutuokioihin Aimo, Rinkku ja SniffDaddy

No olis tietysti kiva nähdä pakkiksen elävät legendat. Hulkki, Neutris ja itse Suomen mestarin poutun. :lol2:

Bonuksena: JWO, olis kiva kuulla miten tribulus on viimeaikoina potkinut. ;) :piis:

mxm sanoi:

Aika hyvän valinnan teit ja ulkonäöllä ei varmasti ollut mitään tekemistä asian kanssa. :D

Mä luulen et pöytä sijaitsis Show Timessa ja sen ympärillä istuis mä, Eugen, Sniffis ja Ratu. Keskustelu kävis kuumana ja yltyis jopa huutamiseksi äijien hehkuttaessa ja varatessa kilpaa kaikki maailman pantavat naiset. JUMALAUTA!, JUMALEISSÖN!, ja HABLAHABLA!-huudot keskeyttäis vaan lapdancetuokiot ja rahan tunkeminen naisten stringeihin. Strippaajille nosteltais arvostelunumeroita ja surkeet buuattais alas lavalta meidän pöytään niinkuin kaikki muutkin paikalla olevat naiset, paitsi blondit jotka sais pyytää nätisti istua meidän kanssa. Loppuillasta otettais Eugenin kanssa kaksintaistelu Melissasta aseina märät makrillit.

Timba79 sanoi:
Aika hyvän valinnan teit ja ulkonäöllä ei varmasti ollut mitään tekemistä asian kanssa. :D

Oot vaan kade kun et päässyt samaan pöytään:D

Hmm, oon mielenkiinnolla seurannut tätä threadia. Oon miettinyt ketä ite ottaisin, ja on kyllä vaikea päättää. Täällä pakkiksella kun on ni paljon mukavia ihmisiä :haart:. Mutta jos nyt miettis vaikka a) tyttökokoonpanon b) poikakokoonpanon ja c) sekakokoonpanon (jos samoja ei oteta kun on ollut tyttö- ja poikapoppoissa) ni se varmaan näyttäis tältä.

a) AnnieStark, Gillyanne ja Lilith
b) Powerhousu, Leelucky ja J0ona
c) Sniffdaddy, Bullhogan ja MsEvilEve

Ei mitään kovin järisyttäviä perusteluita. Kaikki ovat mielenkiintoisia persoonoita, joiden kanssa juttelisin enemmän kuin mielelläni enemmänkin. Toki näihin olis voinu pistää niin monta muutakin, mutta näihin nyt päädyin.

Tämäkin threadi sen taas osoittaa: Aimon,Aimon ja Aimon.

No joo, eiköhän siihen pöytään myös rinkku mahtuis ja sit vielä joku kolmas
sekoboltsi (Sniffu, Eugen,Rautakokki tai joku muu).

Aimo on vaan niin :haart: :love:

Yussi sanoi:
Tämäkin threadi sen taas osoittaa: Aimon,Aimon ja Aimon.

No joo, eiköhän siihen pöytään myös rinkku mahtuis ja sit vielä joku kolmas
sekoboltsi (Sniffu, Eugen,Rautakokki tai joku muu).

Aimo on vaan niin :haart: :love:

Et jumankauta vie mun AIMOO! :curs:

Hah! annoit Aimolle 3 tähteä, annanpa :5: mitäs siihen sanot?! HÄH?!

:kuola:

Vilkas sanoi:
Et jumankauta vie mun AIMOO! :curs:

Et taida vielä tietää et me ei täällä Pakkiksella omita ketään, vaan lainataan
kavereillekkin...
Ami nyt on sellainen setä et siitä riittää "purtavaa" vaikka koko tälle jengille :D .

:eek: *Yussi ihmettelee mitä helvettiä kirjoittelee tässä koko fucking triidissä, väsynyt?, ehkä vähän* :eek:

mxm sanoi:

Syvällisempiin keskustelutuokioihin Aimo, Rinkku ja SniffDaddy

Eikös me voida hoitaa se syvällisempikin keskustelu ihan vaan sun ja tyttöjen kesken? ;)

ace-oo- sanoi:
Slicks'n &slidea? :hyper: Meikä tahtoo messiin :D

Ei sulla olis mitään jakoa :D

4 näppistä siinä tais hajota: yksi seinään, yksi keskeltä poikki ja pari "muuten vaan". Häviäjälle tiedossa vessanpesu & viikon tiskit.

Berserker sanoi:
Ei sulla olis mitään jakoa :D

4 näppistä siinä tais hajota: yksi seinään, yksi keskeltä poikki ja pari "muuten vaan". Häviäjälle tiedossa vessanpesu & viikon tiskit.

Joo ei mitään mahkuja. Sivareina yleensä myös kokelma mustelmia. Ton pelin aiheuttama vitutus on pahimmillaan helvetillistä. Siihen kun yhdistää voittajan räkäisen vittuilun ja hävityt nakit niin...

Hippo sanoi:
Eikös me voida hoitaa se syvällisempikin keskustelu ihan vaan sun ja tyttöjen kesken? ;)

mä olin ajatellut meidän porukalle jotain mielenkiintoisempaa ohjelmaa;):D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom