Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B.O.S.S. sanoi:
Tää oliki helppo: Marchi, Jaki, Neutraali. Ja sikana: :kippis1:

Ois vaan hankalaa, kun Neutraali ja minä olemme tunnetusti absolutisteja ja Jakin ollessa alaikäinen. Ellet sitten puhunut Pepsi MAX pippaloista. ;)

itseasiassa AnnieSTARK olisi hauska nähdä livenä. Siinäpä vasta ihme muija, ja olisi hyvinkin kutkuttavaa nähdä millainen tyttö oikeasti on. :)

reino sanoi:
Keiden Pakkislaisten kanssa menisit samaan häkkiin? :lol2:
No emmä tiiä, muutenkin on vähän ahdasta kun on nää selkälihat ja kaikki, jynou.
Jos Eugen ostaa kunnon XXL häkin kaikilla mukavuuksilla niin, mun äbsoluut favoritpakkislaiset(huom. päivitetty 1/2/3-järjestelmä)
1) Neutraali
2) Hulkki
3) ironchef

-Marchi- sanoi:
Ois vaan hankalaa, kun Neutraali ja minä olemme tunnetusti absolutisteja ja Jakin ollessa alaikäinen. Ellet sitten puhunut Pepsi MAX pippaloista. ;)

Mulle jäis vaan enempi :kippis1: , eli sen parempi.

:D

Kynttilät ja h_jones, muuta ei kaivata. ;)

ps. Dragonia ei kutsuta, se on pöydän alla kytiksessä pyytämättäkin...

Ensin mä istuttaisin jakin, Marchin ja Anniestarkin saman pöydän ääreen vapaasti keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Sitten Kahlis siihen viereen jakamaan litsareita heti jos jutut menevät jalkoväli-osastolle yleisesti tai mikäli sanat "pimppi", "masturbaatio", "panettaa" tai sanayhdistelmä "haluan Vilposelta pamppua" mainittaisiin. Samaan aikaan kuvaisin itse vierestä tilataidetta otsikolla "Täydellinen Hiljaisuus".

Mä menisin todella mielelläni jokaiseen pöytään, johon mut on kutsuttu. Joihinkin pöytiin menisin ruusukimpun kera, toisiin vasta kolmantena juhannuspäivänä. :haart:

:love:

Jos just nyt saisin valita, niin Emmah, Fättis ja AnnieStark tulis ekalla koneella tänne mun luo viettämään tyttöjen iltaa. :) Ikävä teitä ystäväiseni.

Jos ei ois ikävä ketään niin sitte haluaisin pakkislaisia joita en ole vielä tavannut: Winsun (toisin sille KFC:tä), Pinjan ja Camun (kisailijoihin tutustuminen on aina mielenkiintoista).

Ei osaa kyllä kolmea nimetä. Täällä on niin paljon mielenkiintoisia ja fiksuja (tai ainakin fiksuilta vaikuttavia ;) ) ihmisiä, että on mahdoton lähteä valitsemaan.

Ehkä mieluummin sellaiset isot bileet, jossa olisi vähän enemmän palstalaisia edustettuina :)

Aimo sanoi:
Mä menisin todella mielelläni jokaiseen pöytään, johon mut on kutsuttu. Joihinkin pöytiin menisin porkkanakimpun kera, toisiin vasta kolmantena juhannuspäivänä. :haart:

carrot.gif

...

Annie Stark sanoi:
Sit vielä sellanen spesiaalijuttu,ei saman pöydän ääreen,VAAN että sinne pöydän alle jalkoväliin puuhaileen erikoispaikka erityisen herkulliselle palstan miehelle.. Tiedät kyllä, että tarkoitan juuri SINUA :D ;)
Oooooh... :nolo: :love:

Ehdottomasti mun pöydässä olis ainakin Annie Stark, Rinkku ja Reino.

Nauraisin Rinkun ja Reinon jutuille. Annukka olis varmaan ihan hiljaa. Vois olla vaikee puhua...

Faidra sanoi:
Jos just nyt saisin valita, niin Emmah, Fättis ja AnnieStark tulis ekalla koneella tänne mun luo viettämään tyttöjen iltaa. :) Ikävä teitä ystäväiseni.

Kuten myös täällä ikävöidään sinua. No okei, myöskin Pullaa :D

Mä tiedän loppupeleissä tätä porukkaa niin vähän, et mä otan hyvän seuran kannalta varman päälle ja palaveeraisin (ja tämä myös muuten toteutetaan :hyper: ) Faidran, Emmahin ja Tarzzan kanssa. Haluisin kyllä myös ehottomasti colemannin mukaan :kuola: Niih, ja Pulla.

Faidra saitko mun viestin maanantaina....?

Vilkas sanoi:
Varattais luultavasti huone hotellista ja pidettäs omaakivaa, Aimo vois tulla katsomaan. :)

WTF!?! :curs: [in case of Vilkas = Male]

Ja yksi ruusupuska lisää. Luovutetaan nöyrästi. :joulu3: [in case of Vilkas = Female]

Nyt hakkaa kakka kalsareihin pistekirjoitusta ku jännittää niiiIIIin palijo.

Noh äkkiseltään tuli mieleen äiskä, pavetti ja mxm... noiden kanssa nyt aina vois istua pöydän ääreen missä vaan ja aina ois mukavaa :)

Sit ottasin Smartin kanssa mielelläni jaukkarin syöntikisan (voittasin varmana ;) ), ja mielenkiintoista ois kuunnella Aimon :lol2: juttuja..
Ja hifistellä Anssi Mannisen kanssa :D

Aimo sanoi:
WTF!?! :curs: [in case of Vilkas = Male]

Ja yksi ruusupuska lisää. Luovutetaan nöyrästi. :joulu3: [in case of Vilkas = Female]

Nyt hakkaa kakka kalsareihin pistekirjoitusta ku jännittää niiiIIIin palijo.

Aaaemo Aaaemo onko siul jo vaaemo
tuun teitten väliin
kiedon itteni teitten käsiin
syän maapähkinä voeta siu sormelt

Aaaemo Aaaemo mikset siä jo tajua
miie en voi olla ilman siun hajua
mie raksutan sinnuu nenänpäält ja ajaattelen meitten onneaaa!!!

Voitas perhaps ottaa 2on2 Aimo vs. Vilkas jos pääsen noista yhistä enään eroon.

Nimimerkillä: Nään sust unii-92<3

Vilkas sanoi:
Aaaemo Aaaemo...
Nimimerkillä: Nään sust unii-92<3

Voi Jeesus!

Nyt revähti strutteri, esiin pongahti mutteri.

Olen sinun.

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom