Sniffari
Äitisi valinta
Mölli, perkele... :whip: :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Tää oliki helppo: Marchi, Jaki, Neutraali. Ja sikana: :kippis1:
No emmä tiiä, muutenkin on vähän ahdasta kun on nää selkälihat ja kaikki, jynou.reino sanoi:Keiden Pakkislaisten kanssa menisit samaan häkkiin? :lol2:
-Marchi- sanoi:Ois vaan hankalaa, kun Neutraali ja minä olemme tunnetusti absolutisteja ja Jakin ollessa alaikäinen. Ellet sitten puhunut Pepsi MAX pippaloista. ;)
Aimo sanoi:Mä menisin todella mielelläni jokaiseen pöytään, johon mut on kutsuttu. Joihinkin pöytiin menisin porkkanakimpun kera, toisiin vasta kolmantena juhannuspäivänä. :haart:
Oooooh...Annie Stark sanoi:Sit vielä sellanen spesiaalijuttu,ei saman pöydän ääreen,VAAN että sinne pöydän alle jalkoväliin puuhaileen erikoispaikka erityisen herkulliselle palstan miehelle.. Tiedät kyllä, että tarkoitan juuri SINUA :D ;)
Faidra sanoi:Jos just nyt saisin valita, niin Emmah, Fättis ja AnnieStark tulis ekalla koneella tänne mun luo viettämään tyttöjen iltaa. Ikävä teitä ystäväiseni.
Vilkas sanoi:Varattais luultavasti huone hotellista ja pidettäs omaakivaa, Aimo vois tulla katsomaan.
Aimo sanoi:WTF!?! :curs: [in case of Vilkas = Male]
Ja yksi ruusupuska lisää. Luovutetaan nöyrästi. :joulu3: [in case of Vilkas = Female]
Nyt hakkaa kakka kalsareihin pistekirjoitusta ku jännittää niiiIIIin palijo.
Vilkas sanoi:Aaaemo Aaaemo...
Nimimerkillä: Nään sust unii-92<3