Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

-Marchi- sanoi:
Tuntuu vähän hassulta kun jengi hehkuttaa kuinka hassuja nää Eugenit ja kumppanit ovat, mutta saattaa homma olla tosielämässä vähän toista, ellette istu pöydässä läppärit edessä näpytellen. :)

Sehän siinä just oliskin homman hohto, että näkis onko tyypit irl samanlaisia sanaseppoja kuin näppiksen takana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jätetään huomiotta ne, ketkä olen jo tavannut, niin siinä tapauksessa kokoonpano olis miehistä:
Kakku, BullHogan ja Aimo
naisista:
AnnieStark, MissEvilEve ja Gilly

Mä tekisin niin, että löisin pöytiä enemmän yhteen, niin saisin paikalle:
- Vilmiksen, jonka kans voitas juoruta lindasta ja matsista ;) Katsella pirusti valokuvia ja turista joutavia. Todella mielenkiintoinen ja upea nainen!
- Faidran, joka vois salakuljettaa taskuissaan paikalle myös Amyn ja Annan, ku on piireis :D Voisin ammentaa faidralta hemmetisti tuota ihailtavaa asennetta!
-Emmah, jolle voisin kertoa kaikki likaisimmat stoorit, eikä tarvis pelätä, että mun jutut järkyttää pätkääkään..hihi.. ;) Emmah ja Faidra, Annien enkelit :rock:
- Kahlis.Huput päähän ja hymyä korviin. Oki, voidaan pitää istujaiset salkkareiden jälkeen :D
Ja tottakait pöytääni olisivat tervetulleita kaikki tissifetissistit ry: n jäsenet(Suni ehdottomasti, otettais nännit nikkelistä :D )+ muut TK:t :)
Ja pöydän päähän MIKE.

Pistettäskö pikkasen riimiä riimin perään.. :kippis1:

Sit vielä sellanen spesiaalijuttu,ei saman pöydän ääreen,VAAN että sinne pöydän alle jalkoväliin puuhaileen erikoispaikka erityisen herkulliselle palstan miehelle.. Tiedät kyllä, että tarkoitan juuri SINUA :D ;)

Supermassa Make, jto, Hulkki. Heiltä voisi kysellä vinkkejä punttailuun. :worship:

Myös erilaiset "terminaattori-kombot" olisivat kova sana: Mike - Hulkki, Eugen - Hannibal, Rinkku - Aimo, Poutiainen - Saurio, Mike - neutraali, Mike - Tomi...Voisi syntyä erittäin mielenkiintoisia keskusteluja.

Jos pöytä olisi vähän isompi, niin Rinkku, Hannibal, reino, Eugen ja Aimo olisi oikea Dream Team.

Edit: Lisäksi olisi koko joukko muita pakkislaisia jotka haluaisin tavata. Tässä nyt vain nämä ilmeisimmät.

Valitsisin kolme satunnaista nimeä nimilistasta, sillä näitten "nimeä" vastauksillaan saavuttaneiden tekstejä erinäisiin aiheisiin voi lukea täältäkin. Parempi antaa olla mielikuvituksen varassa vaikkapa Rinkun ulkomuoto. :hyper:

Ykätompe sanoi:
Parempi antaa olla mielikuvituksen varassa vaikkapa Rinkun ulkomuoto. :hyper:

FYI

Rinkulla on sellainen söpö kiinteä luumunpuolikas perseenä. Muuten se näyttää vihaiselta Kekkoselta. [katso kuva-osio] :)

:haart:

Annie Stark sanoi:
Sit vielä sellanen spesiaalijuttu,ei saman pöydän ääreen,VAAN että sinne pöydän alle jalkoväliin puuhaileen erikoispaikka erityisen herkulliselle palstan miehelle.. Tiedät kyllä, että tarkoitan juuri SINUA :D ;)

Kiitos, ihanasti sanottu!

Kyllä se melkeen olisi Neutraali-Tomi-Hulkki kombo joka olisi mielenkiintoista nähdä samassa pöydässä, syvällisiä ajatuksia treenamisen syvimmästä olemuksesta keskustellen.

Tää oliki helppo: Marchi, Jaki, Neutraali. Ja sikana: :kippis1:

Vois olla mielenkiintosta.

ediii: taipou

Pervokattaus: Reino, Aimo, Eugen ja Sniffy.

Muijakattaus: Gilly, koska sillä on meikäläisen makuun paras perse.

Skitsokattaus: Gnut. :haart:

Oikeesti olisin tietysti ihan hiljaa, koska kuten Marchin viiltävän tarkka analyysi osoitti - mä olen pelkkää ilmaa näppiksen takana.

...Vittu, mä vetäisin sitä homoa yhden steissimavan päähän ja se olisi siinä.

B.O.S.S. sanoi:
Tää oliki helppo: Marchi, Jaki, Neutraali. Ja sikana: :kippis1:

Vois olla mielenkiintosta.

ediii: taipou
Ei Eukeni päästä mua :( koskaan anna mun pitää hauskaa :curs:
vai päästääkö? pliiiiis! ei ees tarvi päästää pois häkistä. enkä ollenkaa selkäposeis. pliiide.

jaki_ sanoi:
Ei Eukeni päästä mua :( koskaan anna mun pitää hauskaa :curs:
vai päästääkö? pliiiiis! ei ees tarvi päästää pois häkistä. enkä ollenkaa selkäposeis. pliiide.
Keiden Pakkislaisten kanssa menisit samaan häkkiin? :lol2:

Omat häkkikumppanit olis:

a) MMA-häkki: Raven, Jasse Junkkari ja Wintikka.

b) Pervohäkki: Rinkku, Aimo, Eugen ja Sniffy.

c) Keksihäkki: jaki_ ja Pimsloora.

Rinkku sanoi:
Muijakattaus: Gilly, koska sillä on meikäläisen makuun paras perse.

H0hh00, eka kerta kun meikäläisen gluteus hippopotamusta arvioidaan pelkän nettikeskustelun perusteella :lol2: vai olenko mä joutunut stalkkauksen kohteeksi? :eek:

On kyllä oikeasti vaikea kysymys, mutta noin lonkalta heitän seuraavanlaisen kolmikon: iivili (:haart: )-AnaMaki-Drugsta. Ei loppuisi ainakaan :rock: siitä illanvietosta :D

Vaikea valita.. ei meinaan kolmen joukkoon mahdu kaikki kivat ihmiset täältä. Onneksi suuri osa kivoista ihmisistä kuuluu tuttava/kaveri/ystäväpiiriin jo muutenkin, niin ei tarvitse pähkäillä yhden päivällisen kokoonpanua :)

Mut jos nyt ihan pakko on valita, niin äkkiseltään Emmah, Vilma-Liina ja Smart.. ja sitten häpeäisin kyniksenä pöydän nurkassa... ;)

Niin toki ja jos pöydän äärestä voisi poistua salille niin treenaamaan haluaisin mennä Gillyn kanssa :rock: Otettais koko ilta pelkkiä kyykkyjä!

Autoista ja tehoista ois mukava "keskustella" (=hirvee tappelu.. ;) ) vaikkapa Mik99 ja PRIEST:n kanssa jonka jälkeen vedettäs Kantiksessa perseet jolloin luonnollisesti myös SniffDaddy liittyy Samaralla seuraan..... :kippis1: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom