Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ainakaan uskaltaisi istua pakkislaisen kanssa yhtään minnekkään.
Voisin kuitenkin vakoilla sanomalehden takaa muiden keskusteluja.

Timba79 sanoi:
Hauskimmat? Ehkä, riippuu mikä on kenesteäkin hauskaa. Fiksuimmat? No ei todellakaan. Tai no ehkä jos se fiskuus mitataan pelkän paskaläpän heittämisellä ja asiallistenkin keskustelujen sotkemisella. :jahas:

Ahaa. Jälleenkö yksi äärimmäisen älykkään piilovittuilun uhriksi joutunut? :joulu1:
Kieltämättä herrojen kirjoituksissa oli se loistokas hjuumori yleensä päällimäisenä, mutta taustalta löytyi yleensä myös painavaa asiaa.
:5:

Pecman sanoi:
Ahaa. Jälleenkö yksi äärimmäisen älykkään piilovittuilun uhriksi joutunut? :joulu1:
Kieltämättä herrojen kirjoituksissa oli se loistokas hjuumori yleensä päällimäisenä, mutta taustalta löytyi yleensä myös painavaa asiaa.
:5:

No eipä ole henkilökohtaista kontaktia yhteenkään henkilöön, en ainakaan muista. Ja Stranger muutenkin on sellainen jonka postaukset eivät tule edes mieleeni nyt. Mutta menee jo vähän turhaan ohi aiheen, joten mun osalta saa olla tässä. Mielipidekysymyksiähän nämä ovat.

reino ja keijo_s (allapito), otettais kauheat pleksit. Hauskoja äijiä mitä olen juttuja lukenut, enää tarvitsisi testata mikä on viinansietokyky ja kuinka onnistuu känniuho (can niuho?) ;)

Tosin jto:lla vois olla tylsää meidän kanssa, jollei häppä maistuis kunnolla:

Vilenin Herttua:"Katoppakö jto mulla on täsä semmonen homma että tuo leuvanveto nin nin..."
jto:"Joo, siitä oli äsken puhetta."

7.5 min myöhemmin:

Vilenin Herttua:"Katoppakö jto mulla on täsä semmonen homma että tuo leuvanveto nin nin..."

7.5 min myöhemmin:

Jne.

Timba79 sanoi:
Ja Stranger muutenkin on sellainen jonka postaukset eivät tule edes mieleeni nyt.
Mun listalla oli kylläkin Strong, mutta nyt kun mainitsit niin Strangerkin tosiaan oli hyvä kirjoittelija, jota ei oo näkyny. Joten senkin voisin ottaa mukaan, jos pöytään mahtuu. :)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16884
Tuossa muuten yksi parhaista tredeistä ever.

Mul ois niin mont eri kokoonpanoo, etten jaksa alkaa miettimään niitä :). Suurin osa ois kyl varmaan tuolta vip-chatista :love: :haart:

Pecman sanoi:
Mun listalla oli kylläkin Strong, mutta nyt kun mainitsit niin Strangerkin tosiaan oli hyvä kirjoittelija, jota ei oo näkyny. Joten senkin voisin ottaa mukaan, jos pöytään mahtuu. :)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16884
Tuossa muuten yksi parhaista tredeistä ever.

Joo, niinpä olikin Strong, no meni vähän nimet sekaisin.

Ja jos itse huumoripuolta pöytään haluaisin, niin ehdottomsti sitten Rinkku, Eugen ja Reino.

Timba79 sanoi:
Ja jos itse huumoripuolta pöytään haluaisin, niin ehdottomsti sitten Rinkku, Eugen ja Reino.

tuossa olisi kyllä sellainen combo, että taatusti pääsisi nauramaan, paljon :lol2:

Weak sanoi:
Mul ois niin mont eri kokoonpanoo, etten jaksa alkaa miettimään niitä :). Suurin osa ois kyl varmaan tuolta vip-chatista :love: :haart:

Toi on kyl niin totta... Ois ollu parempi jos kysymyksenä ois ollu ketkä kaikki 20 otat illalliskabinettiisi :D

Tähän lisäyksenä, sinut toki myös koska olishan se tälläisessä yhteydessä tavattava The Awesome Tuc-Boy ja ottaa keksikisa!

:kuola: :rock:

Mimmeistä vilmis, eleonoora ja yhtä#hauista. Näiden kans vois kokeilla vaikka kädenvääntöö, painimista sun muuta kivaa. :kuola:

Äijistä ironchef, jaki, reino ja tape. (saako ottaa neljä ?) Näiden kanssa voitais sit yhdessä yrittää saada pesää. :rock:

Ihanahelenan, Nalle2000:n ja Hömpän, olisi mielenkiintoista jutella pöydän ääressä livenä...

Mun pöytään istahtaisi jto, emmah (vatsalihakset :kuola: ) ja Eugen. Kattelisin emmah:n vatsalihaksia, yrittäisin samalla kuunnella jto:n neuvoja ja nauraa Eugenin jutuille..

edit. jos otettais häppää nii vaihtaisin jto:n jakiin. ois varmaa siistiä kattoo ku jaki yrittäis iskee emmahia selkälihoilla... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom