Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Hulkki, jto ja Anssi. Noiden kanssa varmasti oppisi miljoona asiaa lisää.
Timba79 sanoi:Hauskimmat? Ehkä, riippuu mikä on kenesteäkin hauskaa. Fiksuimmat? No ei todellakaan. Tai no ehkä jos se fiskuus mitataan pelkän paskaläpän heittämisellä ja asiallistenkin keskustelujen sotkemisella. :jahas:
Pecman sanoi:Ahaa. Jälleenkö yksi äärimmäisen älykkään piilovittuilun uhriksi joutunut? :joulu1:
Kieltämättä herrojen kirjoituksissa oli se loistokas hjuumori yleensä päällimäisenä, mutta taustalta löytyi yleensä myös painavaa asiaa.
:5:
Mun listalla oli kylläkin Strong, mutta nyt kun mainitsit niin Strangerkin tosiaan oli hyvä kirjoittelija, jota ei oo näkyny. Joten senkin voisin ottaa mukaan, jos pöytään mahtuu.Timba79 sanoi:Ja Stranger muutenkin on sellainen jonka postaukset eivät tule edes mieleeni nyt.
Pecman sanoi:Mun listalla oli kylläkin Strong, mutta nyt kun mainitsit niin Strangerkin tosiaan oli hyvä kirjoittelija, jota ei oo näkyny. Joten senkin voisin ottaa mukaan, jos pöytään mahtuu.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16884
Tuossa muuten yksi parhaista tredeistä ever.
Timba79 sanoi:Ja jos itse huumoripuolta pöytään haluaisin, niin ehdottomsti sitten Rinkku, Eugen ja Reino.
Weak sanoi:Mul ois niin mont eri kokoonpanoo, etten jaksa alkaa miettimään niitä . Suurin osa ois kyl varmaan tuolta vip-chatista :haart:
Salomaa sanoi:. Hirvee tietotaito olisi samaan aikaan pöydässä.