Kehonrakennuskirjan ohjelmat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä mieltä olette kehonrakennus yms. kirjojen ohjelmista?
Itselläni tarkoitus olisi aloittaa treenaamaan Ove Rytterin tehokas kehonrakennus
kirjan ohjelman mukaan.

Voivathan ne olla toimivia ja varmasti ovatkin jos ne on tehty toimimaan, mutta taas jos ne on kopioitu suoraan ammattilaisen treenivihkosta niin kannattaa suhtautua tietyllä varauksella(ja isolla voisilmällä:))...

Ohjelmat on hyvä hioa aina itelle sopiviksi, koska jokaisen lihaksisto reagoi tiettyyn intensiteettiin ja kiertoon eri tavalla. Liikevinkkejä niistä kyllä saa roppakaupalla mutta kannattaa aina vähän testata ja muokata sitten omien fiiliksien mukaan niitä ohjelmia.
Ei sitä tarvi tehdä montaa kiertoa nähdäkseen, toimiiko ohjelma yhtään vai onko vaihdon paikka.

kyllä se kannattaa ainaki 3viikkoo kokeilla sitä toimivuutta..koska usein kun alottaa sen uuden ohjelman nii alus voi jopa käyä huonommaskunnos ja si yhtäkkiä kasvupyrähdys.

Oon joskus lukaissut ton Rytterin kirjan ja jopa treenaillut sen mukaan. Hieman erikoisia teorioita treenaamisesta, mutta bonusta kirjassa oli todella yksityiskohtaisesti selitetyt liikkeiden suoritustavat. Muistaakseni kirjassa kehotetiin treenaamaan vain todella pienillä prosenteilla kyseisen liikkeen maksimista, olisko ollu jopa alle 50%?

Ehkä paras on tiiviistää niistä se itselle paras hyöty ja suodattaa aina jotain, eikä uskoa kaikkea, niin kuin uskovaiset raamatun sanomaa uskovat.

Muita kirjoja en ole lueskellut, paitsi Wrangen penkkipunnerrus ja jonkun muun samanlaisen kirjan (kyykky tjsp.) :D Niistä ei ole kommentoitavaa...

Ihmettelijä sanoi:
Oven ohjelma toimii väliaikaisena shokkihoitona, mutta ei ympärivuotisena treeninä IMO. :david:
ei toimi ees väliaikaisena, aivan höpö höpö mies koko rytteri:). ite en tykännyt siitä sen opuksesta kyllä yhtään.

Ove Rytterin tehokas kehonrakennus on just hyvä opus.
Siinä selitetään (ja hyvin kuvin) kaikki liiketekniikat ja myös perustellaan miksi kaikki pitää tehdä niinkuin kirjassa sanotaan.

Neutraali: No on se Ove aika kovassa kunnossa noin ninq natuksi, et ei se ihan mikään höpö-höpö-mies ole :D

Mä oon tosi nopeasti katsonut läpi ton kirjan ohjelmat. Jäi mieleen vaan että sarjojen määrä oli aika huikaiseva mutta selitys saattaa olla tässä, voluumitreenissä kun ei yleensäkään voida vetää sata lasissa koko aikaa:

Muistaakseni kirjassa kehotetiin treenaamaan vain todella pienillä prosenteilla kyseisen liikkeen maksimista, olisko ollu jopa alle 50%?

Rytterin kirjassa on muuten hyvät kuvat, muuten se ei kyllä minuakaan hetkahduttanut.

Mä oon lukenu tässä Franco Columbun kirjaa Kehonrakentaja voittaa ja saatampa jopa ottaa vaikutteita hänen ohjelmista. Vaikuttaa olevan suht tehokas ohjelma minkä se aloittelijalle kertoo ja.. ehkä siitä voisi jotain oppia. Sanoo hän muuten että hänen käsiohjelmalla ei tarvitse miettiä utta ohjelmaa vuosiin!

Vaikkakin kirja on tehty "herran vuonna" -77 niin ohjeet pätevät käyttämiini välineisiin eli tankoon ja käsipainoihin loistavasti. Ei ollu Francon ja Arskan kulta-aikana mitää kikka-3-laitteita :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
neutraali sanoi:
ei toimi ees väliaikaisena, aivan höpö höpö mies koko rytteri:). ite en tykännyt siitä sen opuksesta kyllä yhtään.

No joo, sehän on ihan KYNÄNISKA suhun verrattuna

Kelatkaa Rytter ei oo saanut kuin 700 grammaa lihasta vuodessa (!). Aika käsittämätöntä. Lienee jonkin sortin ennätys tuokin...

vegitax sanoi:
Neutraali: No on se Ove aika kovassa kunnossa noin ninq natuksi, et ei se ihan mikään höpö-höpö-mies ole :D
joo kaikkihan ne natuja on. siinä kirjan kannessa se on kovassa kunnossa, joissain kuvissa aika pienen näköinen, tosin saatanan tiukka. tarkoitin höpö höpö miehellä niitä sen joitakin kummallisia sepostuksia, ei oo kirjaa tässä että voisin ottaa lainauksia sieltä
Ihmettelijä sanoi:
No joo, sehän on ihan KYNÄNISKA suhun verrattuna

...
onko tuo rytteri joku sun idoli vai mistä pulttaat. en tykännyt opuksesta ja niistä sen sepostuksista, mitä vikaa siinä on?

neutraali sanoi:
joissain kuvissa aika pienen näköinen, tosin saatanan tiukka. tarkoitin höpö höpö miehellä niitä sen joitakin kummallisia sepostuksia,
siis onhan sillä saatanasti lihaa, mutta se ei muuta silti mun käsitystä siitä sen kirjasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom