En nyt oikeen tiiä miten tän paremmin muotoilis, mut en mä puhu mistään vapaapudotuksesta lisäpainojen avulla nivelten varaan
. Annan luvan tehä vaikka minuutin negatiivisella ja 15 paussilla sen suoritteen X! Se paino toimii silti. Vähän niinku ''pakottaa'' liikkuvuutta mikä sulla ihan ihka oikeesti +-jo on, mut ei vaan sillä hetkellä helposti esillä. Joudun harmikseni myöntään, etten oikeesti tiedä jokaikistä tieteellistä nyanssia mikä venyttelyyn liittyy(enkä halua), ni en kykene tätä aihealuetta atomeiks halkoon. Mulle riittää tulokset tässä hyvin pitkälti. En kykene myöskään allekirjottaan termiä ''ääriasento'' kauheen helpolla. Ihminen on tehty liikkuun, ja kykenee ihan vitun monipuoliseen shittiin jos kone on vaan tarpeeks öljytty. Kyynärnivel ympäri on aika kärjistys, ku sulla räjähtää aika moni muuki asia tossa halusit tai et. Ei siellä ees oo mitään, mikä mahollistais kyynärpään kasaanmenemisen ilman vakavia vammoja. Passiivinen terminä on jotenki puutteellinen tässä must. Mikä siellä nyt on muka niin passiivista automaattisesti? Ihan käyttäjästäki paljo kiinni. Kylhän siin helpommin ööö... ''tuntuma'' for the lack of a better word katoaa noissa ääriasennoissa, mut voit ihan ite siihen vaikuttaa olemalla tarpeeks vahva. Onko voimistelijan rautaristi ääriasento, ja ollaanko siinä vaan jotenki passiivisesti, ja rukoillaan että jänteet ja nivelet ei katkee? Magian avulla pysytään siinä vaakatasossa? Ei. Kyllä siel on vitullinen voima, kontrolli, ja jännite jokaikisessä mahollisessa yläkropan lihassa mistä hyötyä on. Ois kyl aika mielenkiintosta, jos ihminen pystyis johki voimannäytteisiin vaan sillä et synty tuhoutumattomilla tukirakenteilla. Ok, ehkä jtn tollasia onki, mut puhuuko niissä sit enää voima sen perinteisessä mielessä
.
Staattinen venyttely on jotenki niin... yliarvostettua. Ei siin oo mitään vikaa, mut ei sillä saavuta kaikkea. Mihis vittuun katos dynaaminen venyttely? Ei vaadi juuri mitään hifistelyä tieteen ääressä tajutakseen, et jos potkunyrkkeilijä potkii ihan simona vuosi toisensa jälkeen, ni kyllä se jalka vaan ihme kyllä nousee ketterämmin ja ketterämmin. Ei takaa sitä että kickboxeri kykenee itse-fellaatioon. Voi vaatia eri työkalut. Uskomattominta on tutkimukset jotka yrittää vakavissaan väittää, ettei ''venyttely'' yms. toimi. Käsittämätöntä. Tiedemiehet vois mennä salille
.