Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
Hippa sanoi:Itse olen työskennellyt kehitysvammaisten parissa ja sieltä olen kokenut, etten haluaisi synnyttää vammaista lasta. Syitä on monia ja niihin lukeutuu sekä kärsimyksen esto että haluttomuus käyttää oma elämä vammaisen hoitamiseen.
Tämän paremmin en asiaani pysty ilmaisemaan. Mulle on täysin käsittämätöntä, että jos mä haluan estää elämän, jossa maataan kuola valuen, omissa paskoissa 24/7 toisen ihmisen armoilla, niin MINÄ olen hirviö. Ja haluan mennä murskaamaan kaikkien vammaisten päät pesäpallomailalla. Mun mielestä se abortointi tai nukutuspiikin antaminen vastasyntyneelle on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin se, että kahdenkymmenen vuoden jälkeen jeesustelijat saavat spekuloida, että "mistä sitä tietää, voi se olla onnellinenkin, olipa hyvä, että pidettiin hengissä". Olen edelleen sitä mieltä, että jos se vihannes olisi koira, niin sen tajuaisi jokainen, että se on rääkkäystä. Ei tulisi kenellekään mieleen, että "voihan se olla onnellinenkin". On se saatana, että jokainen tajuaa, että koiran pitää olla koira ollakseen onnellinen. Sen pitää haukkua ja juosta. Olla maailmassa, syödä itse, kakata itse ja nuuhkia jänniä tuoksuja. Mutta annas olla, jos mä olen sitä mieltä, että IHMISEN PITÄÄ OLLA IHMINEN, niin mä olen hirviö. Se on niin sairasta, että paikallaan makaaminen ja kommunikointikyvyttömyys nähdään parempana vaihtoehtona kuin välitön piikki syntymän jälkeen.