Ulkki sanoi:Kommenttiesi perusteella näkisin, että sinä olet taakka yhteiskunnalle eikä sinusta ole mitään hyötyä.
Ja mikähän logiikan riemuvoitto on tämän kommentin takana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulkki sanoi:Kommenttiesi perusteella näkisin, että sinä olet taakka yhteiskunnalle eikä sinusta ole mitään hyötyä.
kalmukki sanoi:Vihannesten elättäminen on tietysti hieman pöhköä, mutta toisaalta voi kysyä että miksipä ei? Heitä on kuitenkin määrällisesti hyvin vähän joten kustannukset eivät ole merkittävät.
Mikäli omaiset haluavat pitää vihanneksen elossa, miksi ei näin saisi tehdä? Mikäli potilas itse on tosiaan täysin pihalla maailman menosta, ei hänellä määritelmällisesti voi olla mielipidettä asian suhteen. Ja ulkopuolisia asian ei pitäisi juurikaan koskettaa (paitsi kenties tuo kustannuskysymys).
Keskustelussa on muuten selvästi havaittavissa, että ihmisellä on synnynnäinen viha ja vastenmielisyys sairaita ja vammaisia kohtaan. Se että tällainen inho on kehittynyt alkuihmisen elinympäristössä on luonnollista (sairas ja vammainen on uhka koko ryhmän terveydelle ja kuluttaa niukkoja resursseja), mutta nykyisessä yltäkylläisessä hyvinvointiyhteiskunnassa se ei ole kovinkaan tarkoituksenmukainen.
Willie sanoi:Jos mahdollisuuden antaminen on jeesustelua, niin mitä on sen päättäminen, ettei toisen ihmisen elämä ole elämämisen arvoista? Kuka tunnustautuu tällaiseksi pikku jumalaksi?
Hippa sanoi:Oliko tuo uusinta? Muistan nähneeni samalla ohjelmanimellä dokkarin jokin aika sitten. Se oli joku ruotsalainen tai norjalainen sairaala. Haastateltiin vanhempia ja pohdittiin keskosten oikeutta elää. Lääkärikin kertoi mitä ajattelee asioista.
rahvas sanoi:jumalaksi joopa joo. Ei nyt sotketa noita uskonnon asioita tähän. Itseäni toistaen väitän että järkikin sen sanoo, kyky samaistua toiseen ihmiseen, haluaisinko elää tuollaisen, en. Jotenka lopetus piikki ja heti. Tämä olisi lähimmäisen rakkautta, toisen hellimistä. No joo puhutaan siinä isos satukirjas kyllä lähimmäisen rakkaudesta, mutta se siittä.
Kyllä kait se laitos hoitokin kasviksille tulee jonkin verran maksamaankin, mutta minulla tähän eutanasiaan ei motiiveina toimisi niinkään raha, vaan armomurha nimensä mukaisesti. Armeliaampaa antaa vaipua kuoleman ikiuneen, kuin väkisten koneitten pitämänä hengis.
Willie sanoi:En ole uskovainen. Tässä ei ollut millään tapaa kyse uskonnosta, vaan ihmisten taipumuksesta tietää toisten asiat paremmin kuin nämä itse. Se, että itse haluaisit kuolla tuossa tilassa on oma valintasi ja tunnustan oikeutesi siihen. Tarkoitukseni oli ilmaista, että älä ryhdy päättämään kenenkään muun elämästä. Minä nimittäin haluan elää niin kauan kuin elämässäni on edes rahtunen muutakin kuin kipua. Jos kykenen kivun seasta tuntemaan vaikkapa läheisen ihmisen läsnäolon, on siinä riittävästi syytä elää.
Hippa sanoi:En ole varma noista seuloista, mutta heräsi sellainen kysymys voiko lapsivesipunktion tulos olla positiivinen ja lapsi silti terve? Jotenkin tuntuu mahdottomalta, että sieltä löytyisi sairaita soluja, vaikka lapsi olisi terve. Mutta en tiedä asiasta niin paljon, että uskaltaisin mitään varmaa sanoa.
Tosin seulontatuloshan vasta antaa viitteen, se ei ole yhtään varma tulos sekään. Ultraäänen niskapoimun katsominen on hyvin epävarma keino todeta kehitysvammaisuutta.
Nyt on päästy asiassa jo toiminnan tasolle, vai mitä? Mitä sanovat ne, jotka tähän ketjuun aikoinaan vastasivat ja olivat likvidoinnin kannalla? Oletteko tyytyväisiä, kun joku on alkanut "säästää" yhteiskunnan varoja? Olen itse edelleen sitä mieltä, että ihmisiä ei tulisi tahallaan tappaa.
Siis mitä on tapahtunut?
Onkohan tässä kyse siitä hoitsusta, joka on myrkyttänyt potilaita.
Ja asiaan.. mielenkiintoista nähdä, että onko tosiaan blondi oikeesti innostunut noin myrkyttämään.
Ei anna sen kummempaa oikeutta myrkyttää ketään, vaikka sitten olisikin kehitysvammainen. Samoilla kriteereillä jokainen voisi tappaa pois ilmaa pilaamasta kaikki sellaiset kanssaihmiset jotka eivät HÄNEN mielestään elä nautinnollista ja järkevää laiffia.
oli muuten lehtikuvien perusteella hyvä pakkaus toi hoitsu, ainakin alakerrasta..ei nyt toki body tai fitness kriteereillä mitattuna mutta noin muuten.
Ja asiaan.. mielenkiintoista nähdä, että onko tosiaan blondi oikeesti innostunut noin myrkyttämään.
Ei anna sen kummempaa oikeutta myrkyttää ketään, vaikka sitten olisikin kehitysvammainen. Samoilla kriteereillä jokainen voisi tappaa pois ilmaa pilaamasta kaikki sellaiset kanssaihmiset jotka eivät HÄNEN mielestään elä nautinnollista ja järkevää laiffia.
Eip.Laittakaapa jotain linkkiä tähän tapaukseen?
Onko jo selvinnyt tai kerrottu, mitkä hänen motiivinsa olivat?