Keharit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uutismediat pelaavat aina venäläistä rulettia. Isketään täyslaidallinen rikoksesta epäiltyä kohti, koska ollaan melko varmoja, että hänet tuomitaan. Jos käy ilmi, että kaiken tämän hulabaloon jälkeen poliisilla ei ole konkreettisia todisteita, että nainen piikitti kaikki nämä ihmiset, hänen tuomitsemisensa olisi jotain keskiaikaista. Oikeusjärjestelmän tehtävä modernina aikana on löytää todisteet, joilla tasapainottomat ihmiset saadaan sellaiseen hallintaan, etteivät he voi vahingoittaa muita ihmisiä.

Lukekaapa muuten huviksenne kahden eri uutismedian uutisointityyli samasta tapauksesta:
HS:
"Myrkyttämisestä epäillyn hoitajan lapsiuhrissa suuri määrä insuliinia"
"Myrkyttämisestä epäilty sairaanhoitaja vangittiin"

Ilta-Lehti:
"Hoitajat myrkyttäjästä: Hän murhasi säälistä"
"Myrkyttäjän uhreille yliannos insuliinia"
"Myrkyttäjä oli petollinen enkelikasvo"
"Myrkyttäjä ampui taljajousella kohti kaveriaan"

Helsingin Sanomat osaa sentään suojautua tulevilta oikeusongelmilta, jos naista ei saada tuomittua.

Näin tossa pitkän videon vammaisten hoidosta ja koulutuksesta Suomessa. Videolla näkyi leppoisten down-tapausten lisäksi vammaisia, jotka olivat sängyssä kouristunein jäsenin, täysin liikuntakyvyttömänä. He eivät osanneet puhua, heidät piti syöttää ja pestä, ja heidän kognitiivinen tasonsa oli noin kaksi viikkoisen koiran tasolla. Siellä oli sitten hoitsut järjestänyt vammaisille tanssiaiset, ja ne pyöritteli siellä näitä pyörätuoleja ja sänkyjä. Tämän jälkeen meidän, jotka oltiin katsottu se video, piti keskustella siitä. Jengi sanoi näin: "tosi hienoa oli ne tanssiaiset, kun vammaisille annettiin mahdollisuus siihenkin, onhan niillä oikeus tanssiaisiin". Mun mielestä se oli vaan vitun irvokasta. Mitä helvettiä tarkoittaa "oikeus elämään"? Onko siltä keharilta kysytty, että "haluatko sä elää?"

Mä väitän, että jos mä pitäisin jotain pahasti vammautunutta vasikkaa samalla tavalla väkisin hengissä, kuin täällä pidetään syvästi kehitysvammaisia, niin mua syytettäisiin eläinrääkkäyksestä. Mutta anti olla, kun kyseessä on ihmisnisäkäs, niin se onkin "eettistä", "kaunista", "hyvää" ja "oikein".

Ehdotankin, että jos seuraavat kolme kriteeriä täyttyvät, niin vammaisena syntynyt lapsi tapetaan välittömästi.

1. Ei kykene liikkumaan
2. Vaatii ulkopuolisen ihmisen huolehtimaan kaikista perustarpeistaan
3. On aivoiltaan niin kasvis, ettei kykene oppimaan yhtäkään sanaa.

Vaikka nää ehkä selkeämmin näkee vasta pennun ollessa vanhempi, niin mä olen melko varma, että lekurit kyllä osaa antaa sen ennusteen oikein.

ei se hitlerin rodun jalostus politiikka ollu ollenkaan paha homma. mut keinot ja tyyli millä sitä kaupattiin oli ihan perseestä ja muut hommat mitä se ukko touhus.
siis kyllähän tohon ihmisten hengissä pitämiseen pitäis joku raja saada.

siis kyllähän tohon ihmisten hengissä pitämiseen pitäis joku raja saada.
Jaa kuten naapurissamme Venäjällä, että vasta yli kahden viikon ikäinen lapsi luokitellaan ihmiseksi? Siellähän tosiaan jälkiabortti on kovinkin yleinen, jos tulee vielä kahden viikon sisällä katumapäälle niin lääkäri voi heittää vaavin roskakoriin laillisesti.

Eipä taida Venäjällä kauheasti kehitysvammaisia olla..

Edit. Siivosin vähän suutani, se oli likainen.

Uutismediat pelaavat aina venäläistä rulettia. Isketään täyslaidallinen rikoksesta epäiltyä kohti, koska ollaan melko varmoja, että hänet tuomitaan. Jos käy ilmi, että kaiken tämän hulabaloon jälkeen poliisilla ei ole konkreettisia todisteita, että nainen piikitti kaikki nämä ihmiset, hänen tuomitsemisensa olisi jotain keskiaikaista. Oikeusjärjestelmän tehtävä modernina aikana on löytää todisteet, joilla tasapainottomat ihmiset saadaan sellaiseen hallintaan, etteivät he voi vahingoittaa muita ihmisiä.

Lukekaapa muuten huviksenne kahden eri uutismedian uutisointityyli samasta tapauksesta:
HS:
"Myrkyttämisestä epäillyn hoitajan lapsiuhrissa suuri määrä insuliinia"
"Myrkyttämisestä epäilty sairaanhoitaja vangittiin"

Ilta-Lehti:
"Hoitajat myrkyttäjästä: Hän murhasi säälistä"
"Myrkyttäjän uhreille yliannos insuliinia"
"Myrkyttäjä oli petollinen enkelikasvo"
"Myrkyttäjä ampui taljajousella kohti kaveriaan"

Helsingin Sanomat osaa sentään suojautua tulevilta oikeusongelmilta, jos naista ei saada tuomittua.

Siinähän puhutaan myrkyttäjästä, ei hoitajasta. Eiköhän se ole ihan selvää jo että nämä ihmiset kuolivat myrkyttäjän toimesta. Tuon hoitajan sitten epäillään olleen myrkyttäjän roolissa.

Ehdotankin, että jos seuraavat kolme kriteeriä täyttyvät, niin vammaisena syntynyt lapsi tapetaan välittömästi.

1. Ei kykene liikkumaan
2. Vaatii ulkopuolisen ihmisen huolehtimaan kaikista perustarpeistaan
3. On aivoiltaan niin kasvis, ettei kykene oppimaan yhtäkään sanaa.

Vaikka nää ehkä selkeämmin näkee vasta pennun ollessa vanhempi, niin mä olen melko varma, että lekurit kyllä osaa antaa sen ennusteen oikein.

Näitä voi tietysti ennustaa mikäli vastasyntyneestä on voitu tehdä joku diagnoosi. On vaikka selvitetty että ongelmat aiheuttaa joku tietty kromosomipoikkeama. Muuten voi olla aika vaikea vastasyntyneestä arvioda oppiiko tuo koskaan sanomaan esimerkiksi yhtään sanaa.

Spartalaiset heittivät vastasyntyneet rotkoon, jos niissä havaittiin merkkejä vammaisuudesta tai heikkoudesta, ja todisteet metodin hyödyistä ovat kiistämättömät:

_movies.yahoo.com_images_hv_photo_movie_pix_warner_brothers_300_gerard_butler_300b.jpg

Argumenttini on aukoton.

Toihan natsien järjestelmä (heikot kuolee), on puhtaalla järjellä ajateltuna huomattavasti viisaampi mitä tämä että vammaisia hyysätään toisten kustannuksella, onhan tämä vammainen aivan hyödytön yhteiskunnalle, tosin toteutus tapa oli natseilla aika karu... Sitten eettisesti onkin toinen täysin eri juttu...

Hmm...Jos aina heikoimmat eliminoitaisiin, olisi ennen pitkää itse listalla....

Ei onnu yhteiskunnan kannalta ja sitä tarkoitin;) Jos itse tosissaan uskois tohon, niin mitäpä siinä vaikka oma henki menis, kunhan vahvat sais elää...

Kannattaa aina muistaa, että jumala ei tee koskaan virheitä ja rakastaa kaikkia. Onkohan keharit samaa mieltä? Herra on siunannut jonkun CP vammaisen loppuiäkseen ihanalla rakkaudellaan. Kiittäkää kaikki vammaiset jumalaa, joka on kaikkivoipa ja rakastaa kaikkia, mutta jostain syystä teki sinusta kuolaavan vihanneksen.

Itse en ota kantaa tuohon rodunpuhtaus ajatteluun.

Toi "kuolaava vihannes" taitaa olla aivokuollut? Eiks je? Samahan jos "henki" on hävinnyt, niin eikait siinä enään kärsi... Aikoja sitten ne ovat lähteneet poissa täältä:D

Zomebeja! Spooky!!

Kyllä huomaa, että koulun penkiltä on luistettu. Koita tavata uusiksi. Pistä vaikka väliviivat, niin on helpompaa.

Se on zomebe!:D Vissiin vähän nykysin pätkii mullakin aivoissa kun kirjotan aina lauseen ja sitten vasta lisään pilkut taitaa olla musta tulossa zomebe...

;)

No, mä taidan olla vaan vähän puolikiukkunen, kun pitäis mennä duuniin kohtapuolin kuuntelemaan jyväjemmareiden tilitystä. Tai joudun äksyilemään, kun ei noudateta sääntöjä/ei tiedetä mistään mitään.

Kannattaa aina muistaa, että jumala ei tee koskaan virheitä ja rakastaa kaikkia. Onkohan keharit samaa mieltä? Herra on siunannut jonkun CP vammaisen loppuiäkseen ihanalla rakkaudellaan. Kiittäkää kaikki vammaiset jumalaa, joka on kaikkivoipa ja rakastaa kaikkia, mutta jostain syystä teki sinusta kuolaavan vihanneksen.

Seepparit saattaa kuolata mutta ne ei oo vihanneksia.

Toihan natsien järjestelmä (heikot kuolee), on puhtaalla järjellä ajateltuna huomattavasti viisaampi mitä tämä että vammaisia hyysätään toisten kustannuksella, onhan tämä vammainen aivan hyödytön yhteiskunnalle, tosin toteutus tapa oli natseilla aika karu...
Jep, ja kun halvaantuu onnettomuudessa tai tulee liian vanhaksi töihin niin nappi otsaan vaan sellaiselle hyödyttömälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom