Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fitnesspimu sanoi:Bleemus: minkä firman kurssilla olet?
Omani alkaa 2.5 (valmennuskeskus). Oletko ollut tyytyväinen opetukseen? Joo, kyllä kannattaisi lukaista kirjat muutaman kerran läpi ennen kurssille menoa. Muutenhan rahat menevät aivan hukkaan!
bleemus sanoi:AM mites meni ensimmäinen "virallinen" harjoituskoe? Mainittiinko teidän kurssin pisteiden mediaania tai parasta pistemäärää? Meillä oli mediaani 3,5!!! :D ja parhaat pisteet oli 21...
Meikäläinen =) Tuli taas lisää ponnetta elämään!
Ainoa mihin olen pettynyt on laskentatoimen opettaja, siltä puuttuu se punainenlanka siitä opetuksesta.bleemus sanoi:-- AM voi myös kertoa omia mielipiteitään, koska se heiluu samalla kurssilla mutta eri ryhmässä (eri opettajat). --
AM sanoi:-- Ainoa mihin olen pettynyt on laskentatoimen opettaja, siltä puuttuu se punainenlanka siitä opetuksesta. --
Jos bileitä markkinoidaan kauppiksen pääsykoebileinä ja suuri osa pääsykokeeseen osallistuvista on 18-19-vuotiaita, minkä johtopäätöksen voimme tehdä?zwyld sanoi:Onkohan noissa bileissä Onnelan tavallinen ikäraja? Mikälie kakskytjotain olis, ei innosta tarkistaa.
Sikanauta sanoi:Huomasin muuten KY:n sivuilta, että pääsykoepäivän iltana on bileet Onnelassa. Pitäisköhän käydä kääntymässä siellä? Veikkaan, että saattaisi tuo olut vaikka maistua siinä vaiheessa (joko iloon tai suruun).
Repesin :DlIhaa sanoi:Jos bileitä markkinoidaan kauppiksen pääsykoebileinä ja suuri osa pääsykokeeseen osallistuvista on 18-19-vuotiaita, minkä johtopäätöksen voimme tehdä?
a. Ikäraja on se normaali kakskytjotain.
b. zwyld lähtee Onnelaan metsästämään pissiksiä.
c. jaki_
d. Ei mikään yllä olevista vaihtoehdoista, koska aihetta ei käsitelty Tikkasen kirjassa.
zwyld sanoi:Onkohan noissa bileissä Onnelan tavallinen ikäraja? Mikälie kakskytjotain olis, ei innosta tarkistaa.
Itse tein 8 SAT-harjoituskoetta (á about 3h tarkastuksineen) ja otin SAT:sta 1420 pistettä, se riittänee sisäänpääsyyn. Mutta kukin tyylillään Tsemppiä vielä viimeisille luvuille, toivottavasti saadaan enemmänkin pakkislaisia HKKK:lle tänä vuonna.Janne22 sanoi:Monesti kirjat on kahlattu läpi nyt? Itse olen lukenut nyt noin. 7 kertaa ja vielä ajattelin kerran lukea kaikki ajatuksella.
Kiipijä sanoi:Itse tein 8 SAT-harjoituskoetta (á about 3h tarkastuksineen) ja otin SAT:sta 1420 pistettä, se riittänee sisäänpääsyyn. Mutta kukin tyylillään Tsemppiä vielä viimeisille luvuille, toivottavasti saadaan enemmänkin pakkislaisia HKKK:lle tänä vuonna.