Kauppakorkeakouluun 2006

AM mites meni ensimmäinen "virallinen" harjoituskoe? Mainittiinko teidän kurssin pisteiden mediaania tai parasta pistemäärää? Meillä oli mediaani 3,5!!! :D ja parhaat pisteet oli 21...



Meikäläinen =) Tuli taas lisää ponnetta elämään!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ei jengiä oo vissiin hirveesti kiinnostanu toi lukeminen ennen kurssia.. mut se tekee meikäläisen työstä vaan helpomman ;) se pitää kanssa ottaa huomioon, että on vielä pari kk aikaa lukee joten kyllä siinä kerkee viel petrata.
 
Bleemus: minkä firman kurssilla olet?

Omani alkaa 2.5 (valmennuskeskus). Oletko ollut tyytyväinen opetukseen? Joo, kyllä kannattaisi lukaista kirjat muutaman kerran läpi ennen kurssille menoa. Muutenhan rahat menevät aivan hukkaan!
 
fitnesspimu sanoi:
Bleemus: minkä firman kurssilla olet?

Omani alkaa 2.5 (valmennuskeskus). Oletko ollut tyytyväinen opetukseen? Joo, kyllä kannattaisi lukaista kirjat muutaman kerran läpi ennen kurssille menoa. Muutenhan rahat menevät aivan hukkaan!

Olen Huippuvalmennuksen Kevät -kurssilla, eli keskipitkä kurssi on tiedossa (alkoi tämän kuun alussa ja loppuu kesäkuun 10. päivä). Opetuksesta olen kyllä pitänyt erittäin paljon. Melkein kaikki "opettajat" ovat gradua vaille valmiita maistereita ja heillä riittää intoa opettaa sekä myös osaavat sen :) mutta paha on kyllä vertailla, koska on ensimmäinen kerta kun preppauskursseilla oleilen... Ja se vielä, että meillä ei ole ollut vielä matskua (tänään ekaa kertaa) eikä myöskään markkinointia (ens viikolla ensimmäinen kerta).

AM voi myös kertoa omia mielipiteitään, koska se heiluu samalla kurssilla mutta eri ryhmässä (eri opettajat).

Itse siis olen lukenut noi kirjat 3x ennen ku kurssit alko joten olin jo ihan hyvin sisällä niissä... eikä ollut yhtään paha veto ;) mutta silti saa kyllä vielä pari kuukautta antaa aika paljon :whip: itselleen.
 
bleemus sanoi:
AM mites meni ensimmäinen "virallinen" harjoituskoe? Mainittiinko teidän kurssin pisteiden mediaania tai parasta pistemäärää? Meillä oli mediaani 3,5!!! :D ja parhaat pisteet oli 21...

Meikäläinen =) Tuli taas lisää ponnetta elämään!

Olin tosiaan tämän viikon poissa(tätä päivää lukuun ottamatta), joten en tiedä kokeista mitään, eikä tänäänkään tullut vastaan ketään, kuka olisi osannut kertoa keskiarvoista, tai edes mun koe menestyksestä.

Kerron, kunhan saan tietää.

bleemus sanoi:
-- AM voi myös kertoa omia mielipiteitään, koska se heiluu samalla kurssilla mutta eri ryhmässä (eri opettajat). --
Ainoa mihin olen pettynyt on laskentatoimen opettaja, siltä puuttuu se punainenlanka siitä opetuksesta.

Muuten opetus on johdonmukaista ja ymmärrettävää.
 
:offtopic: Tällä ei nyt taas ole mitään tekemistä varsinkaan kauppiksen kanssa, mutta...

Bleemus...Kuka on se jannu(tänään päällä musta-valko -raitapaita(raitojen paksuus noin yksi cm)) teidän ryhmässä, jolla on valehtelematta ympärysmitaltaan alle parikymmen senttiset jalat ?
Oletko pannut merkille ? Ihan uskomattoman näkönen.


AM sanoi:
-- Ainoa mihin olen pettynyt on laskentatoimen opettaja, siltä puuttuu se punainenlanka siitä opetuksesta. --

Tämän suhteen perun pahat puheeni, alkusähellyksen jälkeen tehnyt varsin hyvää työtä.
 
Noniin, TJ10, aika väbä...

Itseasiassa nostin tämän kysyäkseni valmennuskurssilla olijoilta, että mikä nyt on virallinen kanta tuon markkinoinnin kirjan suhteen eli luetaanko siitä vain sivut 21-131? Ajoissa taas ollaan tämänkin asian kanssa liikenteessä, kuten meikäläinen kaikissa hommissa aina.. :jahas:

Niinikään kysyisin valmennuskurssilaisilta, että onko kursseilla ollut mitään puhetta matematiikan aineistopohjaisesta osiosta, siis että mitä se mahtaisi pitää sisällään?

Huomasin muuten KY:n sivuilta, että pääsykoepäivän iltana on bileet Onnelassa. Pitäisköhän käydä kääntymässä siellä? Veikkaan, että saattaisi tuo olut vaikka maistua siinä vaiheessa (joko iloon tai suruun).
 
AM: Joo kyllä mä taidan tietää sen sällin :) Emmä siitä muuta tiedä ku, että oli laivastossa ja RUKissa... Ainakin aika kireitä housuja se käyttää :D

Sikanauta: No eihän siitä aineistosta oo vielä mitään varmuutta, kun ei oo aikasemmin ollut. Yhdessä harjotuskokeessa meillä oli semmonen pieni aineisto matskussa ja samat asiathan siinä pitää osata, kun tavallisestikin. Markkinoinnista tosiaan luetaan vain noi sivut (muistaakseni ;))

Ite lähen sillon kokeen jälkeen kaljalle (vain yhdelle tai kahdelle) noitten kurssikavereitten ja yhden opettajan kanssa, mut ei voi ottaa enempää ku seuraavana päivänä on lähtö Saksaan... :/
 
zwyld sanoi:
Onkohan noissa bileissä Onnelan tavallinen ikäraja? Mikälie kakskytjotain olis, ei innosta tarkistaa.
Jos bileitä markkinoidaan kauppiksen pääsykoebileinä ja suuri osa pääsykokeeseen osallistuvista on 18-19-vuotiaita, minkä johtopäätöksen voimme tehdä?

a. Ikäraja on se normaali kakskytjotain.
b. zwyld lähtee Onnelaan metsästämään pissiksiä.
c. jaki_
d. Ei mikään yllä olevista vaihtoehdoista, koska aihetta ei käsitelty Tikkasen kirjassa.
 
Sikanauta sanoi:
Huomasin muuten KY:n sivuilta, että pääsykoepäivän iltana on bileet Onnelassa. Pitäisköhän käydä kääntymässä siellä? Veikkaan, että saattaisi tuo olut vaikka maistua siinä vaiheessa (joko iloon tai suruun).

Kannattaa käydä. Itse olen ollut järjestämässä ko. bileitä useana vuonna, ja yleensä porukkaa on talo täynnä.

Selene-täti on muuten tänäkin vuonna valvomassa HKKK:n pääsykokeita :whip: Paljon tsemppiä kaikille pyrkijöille!
 
lIhaa sanoi:
Jos bileitä markkinoidaan kauppiksen pääsykoebileinä ja suuri osa pääsykokeeseen osallistuvista on 18-19-vuotiaita, minkä johtopäätöksen voimme tehdä?

a. Ikäraja on se normaali kakskytjotain.
b. zwyld lähtee Onnelaan metsästämään pissiksiä.
c. jaki_
d. Ei mikään yllä olevista vaihtoehdoista, koska aihetta ei käsitelty Tikkasen kirjassa.
Repesin :D

Vaihtoehtoon b viitaen: satunnaisilmiön "Kauppiksen pääsykoebileet" alkeistapahtuman "Onnela tulee täyttymään nuorista, järkyttävän hyvännäköisistä wannabe-ekonomeista", todennäköisyys on erittäin lähellä ykköstä :kuola: :whip:
 
Jepa jepa... Kohta ytimeen pienryhmän voimin matskua tahkoamaan! Mikä olisi mukavampi tapa viettää näin aurinkoista sunnuntaita?! :)
 
zwyld sanoi:
Onkohan noissa bileissä Onnelan tavallinen ikäraja? Mikälie kakskytjotain olis, ei innosta tarkistaa.


Tässäpä kylmää faktaa aiheesta.
 

Liitteet

  • img010.jpg
    img010.jpg
    51,3 KB · Katsottu: 199
Janne22 sanoi:
Monesti kirjat on kahlattu läpi nyt? Itse olen lukenut nyt noin. 7 kertaa ja vielä ajattelin kerran lukea kaikki ajatuksella.
Itse tein 8 SAT-harjoituskoetta (á about 3h tarkastuksineen) ja otin SAT:sta 1420 pistettä, se riittänee sisäänpääsyyn. Mutta kukin tyylillään :) Tsemppiä vielä viimeisille luvuille, toivottavasti saadaan enemmänkin pakkislaisia HKKK:lle tänä vuonna.
 
Kiipijä sanoi:
Itse tein 8 SAT-harjoituskoetta (á about 3h tarkastuksineen) ja otin SAT:sta 1420 pistettä, se riittänee sisäänpääsyyn. Mutta kukin tyylillään :) Tsemppiä vielä viimeisille luvuille, toivottavasti saadaan enemmänkin pakkislaisia HKKK:lle tänä vuonna.

Aika ristiriitaset tunteet tuon SAT:een suhteen. Toisaalta olisi mielenkiintoista kokeilla myös tuota kautta sisään, mutta kolikon toisella puolella on alati(luku päivien myötä) kasvava halu repiä "SAT huijarit" palasiksi.

Näin tänään, onnea valitsemallesi tielle.
 
Itse olen lukenut kaikki muut 5x paitsi markkinoinnin kohta kuudesti. Tarkotus olis kaikki kirjat lukea senm 6x + sit kaikki preppauskurssin hommat ja tiivisteideprujujen opiskelut yms. siihen päälle laskettuna eli varmaankin 400-500h opiskelua... xD "hullua"
 
Back
Ylös Bottom