Kauppakorkeakouluun 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä vittua mun nimi oli tuollaa!?1??! Pääsinkö mä vittu stadiin a?GTA?y
oq34+yj34qhåq3089r3+9jqh+jrpojhj9+uh549+q35j+¨j9h3åobeaa9+ujg9+jr
En tajua SELITTÄAGKga¨pkh+¨r9uyhq
 
nii turun rajat on kuulemma olleet: koepisteet 24 ja yhteispisteet 49,5

Onko tiedolla luotettava tausta? Perkele kun nääs jännittää, omien laskujeni mukaan sain 51,5p kokeesta ja turkuun pyrin, vittu että jännittää! Noh, aamukasiltahan se selviää... 8h 34min!
 
Jeps. Lappeenrantaan pääsin. Ilmeisesti olisin päässyt kaikkialle muualle paitsi Helsinkiin(pisteitä 25,5 omien laskujen mukaan). Helppoa olla jälkiviisas. :P
 
Ei toimi mozillalla tuo opiskelijavalinta. Internet explorerilla näytti ihan hyvin linkit. Enpä oo ennen törmänny tälläsee.

Niin joo Turussa sisällä niinku pitiki.

Janne22 eihän toi nyt mitään oo. Jos ei Lappeenranta säväytä vuodessa, ni seuraavan vuonna sitten Helsinkiin. Tekee varmaan ihan hyvää olla välil poissa ihan kodin läheisyydestä ;) .
 
Ei toimi mozillalla tuo opiskelijavalinta. Internet explorerilla näytti ihan hyvin linkit. Enpä oo ennen törmänny tälläsee.

Niin joo Turussa sisällä niinku pitiki.

Janne22 eihän toi nyt mitään oo. Jos ei Lappeenranta säväytä vuodessa, ni seuraavan vuonna sitten Helsinkiin. Tekee varmaan ihan hyvää olla välil poissa ihan kodin läheisyydestä ;) .

Niinhän se olis jos noi kurssit olis 100% toisiaan vastaavat. Se kun tuppaa olemaan niin, että kaikkia kursseja ei hyväksilueta toisissa yliopistoissa. Olen mä ihan tyytyväinen, koska lpr vaikutti ihan kivalta kaupungilta ja Lutilla on ne pääaineet mistä olen kiinnostunut eniten(mitä nyt on etukäteen ehtinyt tutustua). Varsinkin toi hankintojen johtaminen vaikuttaa mielenkiintoselta. Jotain teoksia on tullut lueskeltuu iltasin ja töissä kun ei ole ollut tehtävää.
 
Niinhän se olis jos noi kurssit olis 100% toisiaan vastaavat. Se kun tuppaa olemaan niin, että kaikkia kursseja ei hyväksilueta toisissa yliopistoissa. Olen mä ihan tyytyväinen, koska lpr vaikutti ihan kivalta kaupungilta ja Lutilla on ne pääaineet mistä olen kiinnostunut eniten(mitä nyt on etukäteen ehtinyt tutustua). Varsinkin toi hankintojen johtaminen vaikuttaa mielenkiintoselta. Jotain teoksia on tullut lueskeltuu iltasin ja töissä kun ei ole ollut tehtävää.

No sullahan näyttää olevan asiat ihan hyvin. Mua taas ärsyttää se, että päätin lähteä Turkuun ja nyt vasta tajusin, että tuo rahoitus taitaa olla mun juttu. No eihän sitä tietenkään siellä opeteta ( ainakaan pääaineena, mimmonehan mahtaa olla tuo rahoituksen opintokokonaisuus ).
 
VOI VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

0,5 pisteestä jäi vajaaksi, haluan ampua itseni!!!!!!!!!!!!! :itku:

Hei nyt kauppilaiset tai muut asiasta jotain tietävät apua, kirjeessä sanotaan: "Hyväksymisrajat voivat vielä muuttua mahdollisten peruutusten ja varasijalta tehtävien valintojen johdosta". Mitä tämä nyt tarkoittaa, voinko vielä päästä sisään?

Kannattaisiko yrittää pyytää tuota "kirjallista oikaisua", tarkoittaako se, että voi valittaa jostain kysymyksestä?

Vituttaa enemmän kuin koskaan!!!!!!
 
VOI VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

0,5 pisteestä jäi vajaaksi, haluan ampua itseni!!!!!!!!!!!!! :itku:

Hei nyt kauppilaiset tai muut asiasta jotain tietävät apua, kirjeessä sanotaan: "Hyväksymisrajat voivat vielä muuttua mahdollisten peruutusten ja varasijalta tehtävien valintojen johdosta". Mitä tämä nyt tarkoittaa, voinko vielä päästä sisään?

Kannattaisiko yrittää pyytää tuota "kirjallista oikaisua", tarkoittaako se, että voi valittaa jostain kysymyksestä?

Vituttaa enemmän kuin koskaan!!!!!!


Kannattaa varmaan soitella sinne koululle ja kysyä monennella varasijalla olet.
 
No sullahan näyttää olevan asiat ihan hyvin. Mua taas ärsyttää se, että päätin lähteä Turkuun ja nyt vasta tajusin, että tuo rahoitus taitaa olla mun juttu. No eihän sitä tietenkään siellä opeteta ( ainakaan pääaineena, mimmonehan mahtaa olla tuo rahoituksen opintokokonaisuus ).

Laskentatoimea opiskelemalla on varmaan yhtä hyvä mahdollisuus työllistyä rahoitusalalle. ks. http://www.careers-in-finance.com

Yhtä kiinnostavaa se ei tietenkään ole (jos on matikkafriikki) :D
 
No mutta eikö kaikkien muiden koulujen tulokset ole jo tähän mennessä tullut, eli kukaan ei varmaan enää ole luopumassa paikastaan kauppiksesta toisen opiskelupaikan takia.. Tietysti joku voi haluta johonkin toiseen kauppikseen kuin Helsinki, mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu sekin.
 
Olin kauppiksen abi-infossa tossa -05 ja siellä sanottiin että muutaman vuoden välein on sellasia tilanteita että joku ei tulekaan.
 
No mutta eikö kaikkien muiden koulujen tulokset ole jo tähän mennessä tullut, eli kukaan ei varmaan enää ole luopumassa paikastaan kauppiksesta toisen opiskelupaikan takia..
Eiköhän joku suoriutuja ole voinut päästä samana vuonna kauppiksen lisäksi esimerkiksi lääkikseen, oikikseen tai johonkin muuhun übermenestyjien kouluun. Tällöin kauppispaikka jää helposti hyväksymättä.
 
Soitin koululle ja olen 4. varasijalla. Ei toivoakaan päästä sieltä.
 
Back
Ylös Bottom