Kauppakorkeakouluun 2006

Joo, onhan ne varmasti tiedetty jo pitkään, mutta sekaannusten takia on hyvä varata aikaa. Ja onhan heinäkuu tunnetusti kesälomakuukausi ja kaikki tapahtuu hitaasti ( näkee myös työpaikalla :( ). Kuulin toiselta foorumilta, että matskun joustotehtävä(37?) jätettäisiin arvostelematta, koska siihen ei löytynyt oikeaa vastausta vaihtoehdoista.

Onneks en kiroillu ku puol tuntii kokeesta, ettei mikään näistä oo oikein tossa tehtävässä. Sittenku netissä kaikki hehkutti kuinka helppo joustotehtäväkin oli mukana. Eipä silleen, että mitään olis vaikuttanu tuo päätös mun pisteisiin ku jätin kuitenkin ton kohdan tyhjäks. Jollain varmaan kyllä lähtee piste pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jei, Joensuun yliopisto ja kauppatieteet kutsuu, rimaa hipoen sisään, mut pahin on nyt ohi! :kippis1:

Älä viitti, tuliko paperit muka tänään jo? MIXXXXXXXXXXXXX ei mulle?!?!

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

EDIT:

Oliko Joensuun pisterajat tippuneet? Toisella foorumilla huhuiltiin, että helsingin pisterajat olis tänä vuonna VAIN 27.
 
Samalla valmennuskurssilla ollut tytsä tuolla suomi24 puolella.

eli suht luotettava taho siis. tossa kaveri sano, että niille jotka on päässy on kirjeet tullu jo tänään :(

Vaasaan päässeiden lista näkyy olleen tullut jo. Sinne päässeet voisivat vähän valaista, että onko rajat sielläkin tulleet alaspäin?
 
eli suht luotettava taho siis. tossa kaveri sano, että niille jotka on päässy on kirjeet tullu jo tänään :(

Vaasaan päässeiden lista näkyy olleen tullut jo. Sinne päässeet voisivat vähän valaista, että onko rajat sielläkin tulleet alaspäin?

Turha alkaa nyt surkuttelemaan. Se, että joku sanoo suomi24 foorumilla, että on kuullu huhua että on sattunu tulee jollekin on aika kaukaa haettu. Vaasan tulokset taas on edellisvuoden.
 
Mullekki tuli tänään jo postia, Joensuu here I come! :rock:

Pistettä vaille et oisin päässy lappeenrantaa, mut ihan sama mulle missä opiskelen :)
 
Älä viitti, tuliko paperit muka tänään jo? MIXXXXXXXXXXXXX ei mulle?!?!

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

EDIT:

Oliko Joensuun pisterajat tippuneet? Toisella foorumilla huhuiltiin, että helsingin pisterajat olis tänä vuonna VAIN 27.

Heh, joensuun pisterajat 12,50 ja 32, eli oli pudonneet, ei mennytkään ihan niin rimaa hipoen kuin luulin, pääsit just himaan tarkistaan paperit.

Edit: kuopion rajat 14,50 ja 36.

Entä lappeenranta?
Eos, olin hakenu vaan jns:hun ja kuopioon niin oli vaan niiden pisterajat esillä.
 
Hetkinen. Oliko näissä ensisijaisuuspisteet mukana? Suomi24 väitetään niin. Silloinhan rajat eivät olisi muuttuneet ollenkaan.
 
Hetkinen. Oliko näissä ensisijaisuuspisteet mukana? Suomi24 väitetään niin. Silloinhan rajat eivät olisi muuttuneet ollenkaan.

Juu on ensisijaisuuspojot mukana. Eli joensuuhunkin tuli saada huikeat 10,5 pistettä kokeesta jos oli ensisijainen valinta.
 
Ajattelenko nyt jotenkin nurinkurisesti, mutta tämän vuoden ylioppilaan siis tarvitsi saada kokeesta vain 23 pistettä (27 - ensisijaisuus ( 2 ) - tuore ylioppilas (2), jos hän pyrki Helsinkiin?
 
Back
Ylös Bottom