Sama projekti odottaa mua.. ens tai seuraavana keväänä, riippuu nyt kun saan tietää Hollannin kevään ohjelman, asuinmaa kun on väliaikaisesti eri. pääsykokeisiin meno ainakin maksaa sen 200€ koska lento ei ihan ilmainen ole.
Aika semivalmis vuottavaille tradenomi olen ja kauppakorkeaan mielin. toivottavasti ei nyt ole kauhean vaikea, motivaatiota on koska ei paljoo nappaisi olla lidlin kassalla koko elämää, vaikka kesän viihdyinkin ihan kivasti
kannattaako hakea varmempaan paikkaan vai luottaa että säkällä pääsee tampereelle, jonne ehdottomasti haluan? koska Treellä olen sentään syntynyt ja se on muutenkin ihan mesta paikka, ei paljoo nappaisi mitkää Lappeen rannat.
Tampere ois ainoa josta valmiiksi tuntee porukkaa+mun serkku on siellä. jopa oisin sen kanssa samassa yliopistossa, tosin eri tiedekunnassa..
Onko sinne merkittävästi vaikea päästä ja voiko mitenkä vaihtaa jos hakee Vaasaan Lappeenrantaan tai johku muualle, niin vaikka uudessa haussa että pääsisi vain sinne tampereelle?, hyvitetäänkö opinnot toisessa Kauppatieteellisessä?