Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään tämä valmennuskeskus ja sen matikanluennot. Eikö ne nyt millään saa korjattua sitä kuvaa niin että siitä voisi nähdä jotain.
Edit. Nyt meni sitten äänikin.
Itse haen Turkuun, alkupisteitä on plakkarissa 34 (joten yhteispisteillä varmaan sisään pääsen, mikäli pääsen) ja matikan kanssa pisteraja on ollut n. 46-48. Itse ajattelin lähteä vastaamaan 25 viiteen varmaan kysymykseen, näin pitäisi mennä suht hyvin. Kuulostaako hyvältä? Vai miten itse lähdette viikon päästä vastaamaan?
Tottakai niin moneen kuin vain osaan, mutta kannattaako jättää vastaaminen siihen 25, jos lopuista vastauksista ei voisi olla täysin varma? Ottaako siis tavallaan turhia riskejä? Kun 25 oikein olisi tapauksessani jo varma sisäänpääsy.
Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että tuo arvailu johtaa turmioon :D
Jotenkin tuntuu itest et ainaku vetaa puhtaasti fifty fifty arvauksen niin se menee vaarin.. Ku siin kuitenin periaattees tekee valinnan josta ei ole varma, ja jos kokees tekee valinnan jostai ei ole varma se menee usein vaarin. Ite oon huomannu ainaki et lahes aina oma ''epavarma valinta'' eli fifty fifty arvaus on vaarin. Eri asia jos sit oikeesti heittais kolikol kokees :D vois porukka kattella vaha..