Totta, oikeastaan pitäisi erottaa aina puheessa hse, turku ja tampere muista. On nii hirvittävä ero siinä, että tarvitseeko kokeesta saada 28 tai 30 pistettä, vai 11 tai 13.
Itse pidän ihan realistisena tavoitteena tavallista kauppatieteellistä. Helsingistä en olisikaan niin varma;) Mä uskosin että kun mä vielä tähän lisäksi tän jälkeen 1000 tuntia käyn ajatuksen kanssa läpi kirjoja, muistiinpanoja, opettelen listoja, ja teen harjoitustehtäviä ja käyn valmennuskurssin, voi normaaliyksikköönpääsy olla varsin realistinen tavoite. Mutta HSE:lle en siltikään uskalataisi hakeutua. Jkl:n taloustieteellisee tulee lähtemään paperit, kansantaloustieteestä en vielä osaa sanoa, pitää etsiä vanhoja kokeita ja siltä pohjilta arvioida, jotta onko se mitenkään realistinen tavoite.
normaalikauppakorkean yhteishaku on ylivoimaisin päätavoite, jonne olen jo valmistautunut tänävuonna noin 200h.
Jos pystyn 18 tai useampaan tietämään oikean vastauksen, olen ihan tyytyväinen, ja 99%varma sisäänpääsystä sinne, mihin haluankin.