Savonlinnan tai Mikkelin etäkampuksen KTM. Voi kristuksen **ttu tätä touhua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Savonlinnan tai Mikkelin etäkampuksen KTM. Voi kristuksen **ttu tätä touhua.
En muista saako Jänkhän yliopistosta, sieltähän tulee juristejakin" nykyään.
Mikkelissä ei lueta ku KTK:ks asti. Suuri osa jatkaa Stadin puljussa KTM:ks.Savonlinnan tai Mikkelin etäkampuksen KTM. Voi kristuksen **ttu tätä touhua.
Mihin kaupunkiin haet?
Mua pelottaa älyttömästi, että jos en pääsekkään, niin tulee välivuosi ja sitä en tahtoisi:s Ja avoimessakin vähän huono opiskella, kun ei saa mitään opiskelijatukia.
Mut mä oon tässä nyt puoli vuotta tehnyt sellasta paskaduunia, että joka päivä kun menen töihin, niin se vaa inspiroi mua tota kevättä varten, koska ellen opiskele, niin tuun tekemään tota samaa duunia loppuelämäni ja siihen en aio: D
Kevät on omistettu lukemiselle:haart:
Mun mielestä aivan järjetöntä touhua, että joka päivä lähes puoli vuotta vetää 4-5h/pv :( Toki kaikilla omat tapansa, mutta näin aion ainakin nyt tehdä ite, kun on jo aika hyvä "taustatuntemus" miten edetä :D Voisin jopa kuvitella, että vedän niin kovat pinnat että HSE:kin kutsuisi, mutta ajattelin "tyytyä vähempään"
Mutta pääset sisään, sitä mä halusin sanoa enkä vetää tätä omaa show'ta :D Älä kuitenkaan lähde sille linjalle, että tapat ittesi kirjojen ääreen ;)
Mutta en mä silleen oo koskaan ollut mikään hirveen hyvä muistamaan lukemaani... tai toki muistan, mutta mun pitää lukea todella hitaasti ja siten etten siirtyisi seuraavaan lauseeseen/kappaleeseen ennen kuin vanha on ymmärretty. Ja tosiaan mullahan on välivuosi meneillään, niin lukuaikaa on erittäin paljon
Ajattelin, että tammikuussa ja helmikuussa luen rennommalla otteella, mutta siitä eteenpäin alkaa armoton lukeminen!
Se riippuu aivan siitä mitä on vuoden/tauon aikana tehnyt. Riittävästi vituttavaa paskaduunia vaan alle niin aina tietää jonkun ikävämmän paikan, kun kirjaston lukusali. Ammentaa siitä uutta puhtia ja intoa kun usko ja voimat meinaa loppua:D itellä tämä toimi varsin hyvin, suosittelen lämpimästi:thumbs:Välivuodenkin jälkeen on vähän vaikeaa lukea.
Tämä nyt ei ole kenellekään pyrkijälle henkilökohtaisesti, mutta eikö siinä vaiheessa jos tuntuu, ettei oppi mene päähän, kannattaisi harkita jotain muuta alaa.
En ylipäätänsä ymmärrä, mikä voi olla ihmisen intressi päästä pakolla opiskelemaan alaa, johon ei ole lahjoja. Katson siis, että lahjakas on siinä, missä pärjää suurempia stressaamatta, vaan osaa/tajuaa asiat ilman suunnatonta vaivannäköä. Eihän siitä opiskelusta itse laitoksessa tule mitään, jos kestää viikkoja sisäistää asiat.
En ylipäätänsä ymmärrä, mikä voi olla ihmisen intressi päästä pakolla opiskelemaan alaa, johon ei ole lahjoja. Katson siis, että lahjakas on siinä, missä pärjää suurempia stressaamatta, vaan osaa/tajuaa asiat ilman suunnatonta vaivannäköä. Eihän siitä opiskelusta itse laitoksessa tule mitään, jos kestää viikkoja sisäistää asiat.
Tämä nyt ei ole kenellekään pyrkijälle henkilökohtaisesti, mutta eikö siinä vaiheessa jos tuntuu, ettei oppi mene päähän, kannattaisi harkita jotain muuta alaa.
IMO melko ajattelemattomasti olet nyt tämän kirjoittanut...
Jotkut asiat elämässä vaatii hieman enemmän tekemistä ja ponnistelemista. Jotenkin tuosta käy ilmi sellainen, että jos et ole jossain ennen onnistunut, älä edes ajattele yrittää uudestaan. Mua melkein alkaa v*tuttaa tämänkaltainen lannistuskulttuuri. Huh huh, joku roti!
Uskokaa ihmiset unelmiin ja toteuttakaa ne!
LOL. Vilkaisepa statistiikkaa, KTMt eivät "valitse" juuri nyt yhtään mitään. Jossain artikkelissa TE-keskuksen pyylevä rouva kertoi valtaosan toimettomista akateemisista olevan juuri KTMiä. Hyvä "yleistutkinto" tuo kyllä on, mutta en sen varaan laskisi mitä bemarin lyhennyksiin ja rosterikodinkoneisiin tulee.No mulla on ollut pitkälti se syynä, että kauppakorkeesta pystyy valmistumaan niin moneen juttuun, joka mahdollistaa erittäin monipuoliset työmahdollisuudet. Siis verrattuna vaikka opettajankoulutukseen, jossa suurin osa taitaa kuitenkin päätyä opettajan virkaan jos oikeassa olen.
Ja koska mulla ei oo koskaan ollut sellasta selkeetä, että minusta tulee isona lääkäri, niin sen takia toi kauppis on aina ollu sellanen haave, koska pystyn sen tutkinnon avulla sitten valitsemaan pitkälti sen oman työpaikkani.
Ja mä voin sanoa ettei musta mikskään myyntitykiks todellakaan olisi, mutta kun tuolta kauppiksesta tulee niitä muitakin=)
(niin ja kauppiksella tarkoitan sitten kauppakorkeeta, kuten varmasti ymmärsittekin;))