Muuten...mulla on tässä nyt pienoinen pulma.
Eli olen nyt siis menossa sinne valmennuskeskuksen Talousmatikan Alkeet-kurssille tammikuun lopulla, kesto kaksi viikkoa(viisi tapaamiskertaa yhteensä). Täältä kotipaikkakunnaltani on joku reilut sata kilometriä tuonne kurssikaupunkiin eli matkat tulisivat jo maksamaan sinne jonkun 150e ja siihen matkustamiseen saisi varata koko päivän. Mietin vain, että olisikohan kuitenkin kannattavaa hankkia asunto kyseisestä kaupungista, jotta voisin täysillä keskittyä tuohon matematiikan opiskeluun? Kun tällä hetkellä mulla olis mahdollisuus saada asunto jollain 300eurolla vieläpä ihan tän kurssipaikan lähettyviltä. Vuokrasopimus olisi tietysti kuukaudeksi. Onkohan ihan tyhmää lähteä muuttamaan toiseen kaupunkiin yhden kurssin takia? Toisaalta ajattelin, että saisin ainakin hyvää lukurauhaa, kun näin kotosalla asuttaessa se on mahdotonta. Voisin keskittyä täysillä kauppakorkean pääsykokeisiin. Nii siis minulla on mahdollisuus olla asunnossa pidempääkin...
Äääh, en tiedä mitä teen. Kun tuo matkustaminen tuon kurssikaupungin välillä tuntuu jotenkin niin hankalalta, kun olisin joskus 1 aikaa yöllä kotona ja sitten pitäisi vielä samalla lukea pääsykokeisiin, matikkaa ja nukkuakin. vaikeaa... Tosin itsehän menin ja ilmottauduin kyseiselle kurssille, mutta mä haluan tosissani osata matikkaa!
Vinkkejä mitä mun kannattaisi tehdä? Mitä te tekisitte?