Jep, huomeen alkais luennot, mut on ens viikolkin vielä vapaa-ajan juttujakii.. Tosi paljo tuol on minust samanhenkisiä ja mukavia ihmisiä.. Ei mitää valittamista sen suhteen, iha jees.
Nyt pääsee uutee asuntookin, ja saa netin, ni ei tuu viikon taukoo intterwebistä. Telkka-asiatki pitäisi säätää kuntoon, pitäisi kaapelidigiboksiin investoida.
Jotenkii on tosi itsetään ylpeä ja hieno fiilis siitä että saa olla tuolla, ja täytyy sanoa että ainakin tän perusteella mitä oon ollu, viihdyn varsin mainiosti.
Ja kun mies viihtyy elämässään, heijastuu se kaikkeen, ja kertakaikkiaa on kiva olla tyytyväinen itseensä, ja 95%sesti elämäänsä, ja muutenkin voin sanoa että hyvin pyyhkii mulla.
Vielä vuosi sitten olin ehkä 5%sti tyytyväinen elämääni.. Täyttä sataa ei mun mielestä voi ikinä saavuttaa, koska kaikki voisi olla vielä paremmin..
Ainoat pistevähennykset tulee sinkkuudesta, mutta eipä sekää häiritse oikein mitenkään, ku oon huomannu että aika moni kuitenkin on ihan samassa veneessä siinäkii. Ja mikäs hätä tässä on valmiissa maailmassa.
Ainoa miinus on, että muutama tyyppi onnistu bongaamaan mut irl..;) Annan ehkä turhan huonon kuvan itsestäni netissä.. Mut jotka tuntee ni toivottavast ei netin takii lynkkaa;)
Ja vaik oon yksityisyydestäni tarkka, enkä haluu tulla bongatuksi, niin voin mä sen tunnustaa, että Mayflower me oltii samal valmennuskurssilla sillo keväällä.