Jahas, sitten pitäisi ekalle luennolle raahautua...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostellaas nyt tätä..
Miten on pakkislaisilla lähteny luvut käyntiin?
Itse juuri palautin 41op. verran hyväksilukuanomuksia, toivottavasti menee läpi;) Ihan on kivaa ollu, ja ihan oon viihtyny. pl. turhan moni tunnisti mut muksi, aika suosittu threadi ilmeisesti tää on. Saas nähdä tosiaan mitä ekat tentit tuo tullessaan..
Harmittaa vaan kun en päässyt kielten kursseille, vaikka ilmoittauduin hyvissä ajoin.
Mua vaan jaksaa kiinnostaa, miten ihmeessä ne kaikki osaavat tulla uudelta tyypiltä kysymään "ootko Pakkiksen Indica"
Oletko treenatumpi kuin muut vai kysyykö ne jokaiselta miespuoliselta saman? :lol2:
Luultavasti Indican käytös on elävässä elämässä yhtä häiriintynyttä kuin foorumillakin...
No venäjän portfolion normivenäjän lisäksi.. enppu et taida olla mikää hirvee bilehile?;)
Ai sie investoit kuntoon oikeen huolella;) Jepjep.. Itseasiassa yhen kaverin kanssa sovittii että korkataan lappeenrannan salielämä maanantaina, koulun salille meinattiin mennä. Ollu nää kaks ekaa viikkoo kauheeta ryyppäämistä, verkostoitumista, toisiin tutustumista, ja iha pikkusen opiskeluaki. Mie pääsin kyllä omalle kielten kurssille.
Tänään bongasin Ylioppilastalon ruokalassa pakkisvaatetusta. Tiiä häntä kuka oisi ollu.
e: suoraasanottuna vähän liiankin paljon tuolla on tota oheisohjelmaa, oisi huomattavasti parempi viihtyä vähän vähemmin hyvin.. Mut nyt kyllä täytyy tosiaan ensi viikosta alkaen tehdä pienimuotoinen paluu normaali-elämään. Mut ei siinä, hyvä ettei koko Etelä-Karjala tiedä kuka mie oon;) Vissii varmaa 7 tyyppii on kysyny mult sitä et oonko mie se..
Löysikö joku muuten sitä rahoituksen perusteet- kirjaa Aalefista? Ite en löytänyt ja ajattelin, et sen vois jopa ostaa.