Kauppakorkeaan 2008

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe, HSE:l aika mainio eka johtamisen luennon alotus ;) 4 20-sivuista harkkatyötä ja kurssikirjat ranskaks ja saksaks... Joo, ja mursujaispäivänä tosiaan sitten luennot koska mursujaiset EI KUULU koulun ohjelmaan... Kiitti KUJ, paras ikinä! Ite olin (tietysti) aivan täpöllä vittuuntuneena kirjottaas ylös et joo, hanki nää kirjat ja ekan harkan palautus maanantaina... Hölmö mikä hölmö, mut saletisti en ollut ainut joka meni vipuun!

Indica: juu ei miuta varsinkaan kannata aliarvioida :D Onpa miultaki tultu kysymää et joo, taidat olla pakkikselta...
 
No varmaa on ku sul on kuva tos.

Jeps, Mayflower ei tietenkää, koska sie oot fiksu.. En kyl silti oisi uskonu et oisit arvannu kuka mie oon;) Mie ku oikeesti en hirveesti haluu huuella irl siitä et oon palstoilla.

Meil kyllä on ollu aika lepiä, mut toisaalt lukkari on aika täysi. Meinaakko Mayflower paljo yrittää saaha pisteitä tänä vuon?
 
Niin no sä oot nuori. Itellä tulee kahtee ekaa periodii jo 49p. Tavote tälle vuodelle 103.

Saas nähdä jaksaako ja pystyykö. Heti nyt syksyllä on jo finanssimatikka.. Noh, asenteella ku vetää, ni eiköhän se hyvin mene..;) Oon kyllä niin tyytyväinen tähän et oon kauppiksessa.. ei tässä oisi hitonkaa kiire, muuta ku päivittää vähän autoa ja ettei tarvitsisi kovin montaa vuotta elää ilman mitään tukia.. Niitä on 21 kuukautta jäljel.
 
Nostellaas nyt tätä..

Miten on pakkislaisilla lähteny luvut käyntiin?
Itse juuri palautin 41op. verran hyväksilukuanomuksia, toivottavasti menee läpi;) Ihan on kivaa ollu, ja ihan oon viihtyny. pl. turhan moni tunnisti mut muksi, aika suosittu threadi ilmeisesti tää on. Saas nähdä tosiaan mitä ekat tentit tuo tullessaan..
 
Nostellaas nyt tätä..

Miten on pakkislaisilla lähteny luvut käyntiin?
Itse juuri palautin 41op. verran hyväksilukuanomuksia, toivottavasti menee läpi;) Ihan on kivaa ollu, ja ihan oon viihtyny. pl. turhan moni tunnisti mut muksi, aika suosittu threadi ilmeisesti tää on. Saas nähdä tosiaan mitä ekat tentit tuo tullessaan..

Mie voin sanoo, etten ole tunnistanut. En ole ilmeisesti ihan yhtä fiksu kun muut :hyper: Itse kanssa viihtynyt kaupungissa erittäin hyvin, ihmiset on mukavia ja kiva asua edes vähän isommassa paikassa (kotipaikka alle 10 000 asukkaan pikkucity).

Joko Indica on aloittanut treenaamisen lappeenrannassa? Itse aloin käymään Platinumilla, ja täytyy kehua paikkaa erittäin hyväksi!

Toivotaan, että saat edes osan hyväksiluettua :thumbs: Itsellä kanssa tähtäys 100 nopan tuntumaan ensimmäisenä vuonna. Harmittaa vaan kun en päässyt kielten kursseille, vaikka ilmoittauduin hyvissä ajoin.
 
Ai sie investoit kuntoon oikeen huolella;) Jepjep.. Itseasiassa yhen kaverin kanssa sovittii että korkataan lappeenrannan salielämä maanantaina, koulun salille meinattiin mennä. Ollu nää kaks ekaa viikkoo kauheeta ryyppäämistä, verkostoitumista, toisiin tutustumista, ja iha pikkusen opiskeluaki. Mie pääsin kyllä omalle kielten kurssille.

Tänään bongasin Ylioppilastalon ruokalassa pakkisvaatetusta. Tiiä häntä kuka oisi ollu.

e: suoraasanottuna vähän liiankin paljon tuolla on tota oheisohjelmaa, oisi huomattavasti parempi viihtyä vähän vähemmin hyvin.. Mut nyt kyllä täytyy tosiaan ensi viikosta alkaen tehdä pienimuotoinen paluu normaali-elämään. Mut ei siinä, hyvä ettei koko Etelä-Karjala tiedä kuka mie oon;) Vissii varmaa 7 tyyppii on kysyny mult sitä et oonko mie se..
 
Harmittaa vaan kun en päässyt kielten kursseille, vaikka ilmoittauduin hyvissä ajoin.

Kävin kinuamassa itseni kahdelle enkun kurssille, vaikka alunperin en päässyt millekään kielikeskuksen kurssille (olin hakenut ainakin kuudelle kiken kurssille) :dance: silti tulee näillänäkymin vaan 43 op:ta kahteen ekaan jaksoon, mutta jospa noissakin töitä riittäisi ;)
 
Mua vaan jaksaa kiinnostaa, miten ihmeessä ne kaikki osaavat tulla uudelta tyypiltä kysymään "ootko Pakkiksen Indica":rolleyes:
Oletko treenatumpi kuin muut vai kysyykö ne jokaiselta miespuoliselta saman? :lol2:
 
Mua vaan jaksaa kiinnostaa, miten ihmeessä ne kaikki osaavat tulla uudelta tyypiltä kysymään "ootko Pakkiksen Indica":rolleyes:
Oletko treenatumpi kuin muut vai kysyykö ne jokaiselta miespuoliselta saman? :lol2:

Luultavasti Indican käytös on elävässä elämässä yhtä häiriintynyttä kuin foorumillakin...

Edit: Olen siis suuri Indica-fani, jatka samaan malliin!
 
Luultavasti Indican käytös on elävässä elämässä yhtä häiriintynyttä kuin foorumillakin...

Indica nyt vaan on semmonen hästääjä, ei siis millään pahalla :) Jättäis sen viinan+mömmöt vähemmälle ja keskittyis kouluun niin eiköhän se nainenkin joku kaunis päivä kävele vastaan. Useammankin pakkislaisen tiedän tuolta koulusta itse, sit joku tuntematon pakkishupparissa oleva näkyi olevan tuolla yo-talon ruokalassa yks päivä.
 
Olpas kannustavaa enppu;) (ei, tämä ei siis ole sarkasmia, vaan oikeesti pidän tota ihan kohteliaisuutena, varsinkin nais-kohtaa!)

Noh.. Ittellä oli onnea, ku pääsin takaportin kautta nyt myös portfoliokurssille kielessä, noin niinku normikurssien lisäksi. pitää kyllä seuraavaksi alkaa kyttäilemään kiireesti seuraavan vuosikurssin kursseja tokaperiodiin, jos ja kun tulee hyväksilukuja, ainakin jotain, jää tilaa tehdä hyvin tokan vuoden kursseja periodissa 2. eHops harkat auttaa kyllä kovast, nyt ku ei vielä oo konkretiaa paperilla, ei pysty ihan samalla tavalla hahmottamaan mitä on tekemässä, sitte ku hops on tehty, ni pystyy tavotteet asettamaan paremmin..

Mut jep pitää ehkä hankkia rauhottavia,
mut mä nyt oon vaa aina ollu vähäsen vilkkaanpuoleinen säätäjä, mut en mä allekirjota sitä että oisin häiriintynyt;) Enppu voi todistaa..;) Kouluhommiaki teen, itseasiassa tänään otan kiltisti ja luen pelkästään Accounting for non accountantsia.

e: niin 7 tyyppiä taitaa tietää, viis on ihan henk koht kysynyt sitä. Viimeksi toissapäivänä kysy kaksikin ihmistä eri aikaan.
 
Näinhä tuo on, kovasti menee itsellä viikonloputkin töiden ja kouluhommien varassa. Ei millää jaksais kyl raahautua luennoille jos vaa bilettämässä riekkuis. Mitäs kursseja Indica sait ns. portfolio-kursseina?
 
No venäjän portfolion normivenäjän lisäksi.. enppu et taida olla mikää hirvee bilehile?;)
Ei jatkuvaan biletykseen ole millään varaakaan, eikä sitä kestäisi terveys.. Eikä sillä saa mitään seuraa, kun ihan naamat vaa menee säätään jotain ihan älytöntä. Ei kukaan tykkää kestään joka on ihan seis.

Nää alkubileet vaa tuntuu siltä että ihan tekee mieli käydä ja tutustua porukkaan.vaikka selvinpäinkin siis osaan kyllä tutustua ihmisiin;)

Kuhan nyt koulunkäynnissä pääsee vauhtiin, niin näkee, että kestääkö oma pää.. Ja kiinnostaa etukätee se että miten sitä tutustuu porukkaan jne..
 
No venäjän portfolion normivenäjän lisäksi.. enppu et taida olla mikää hirvee bilehile?;)

Jotenki se bileinto laantunu, menny sen ajan ohi jo? ;) mukava kyl käydä katsomassa kun muut vetää perseet mutta itselle riittää max pari annosta ja et pääsee tanssimaan :dance:
 
Ai sie investoit kuntoon oikeen huolella;) Jepjep.. Itseasiassa yhen kaverin kanssa sovittii että korkataan lappeenrannan salielämä maanantaina, koulun salille meinattiin mennä. Ollu nää kaks ekaa viikkoo kauheeta ryyppäämistä, verkostoitumista, toisiin tutustumista, ja iha pikkusen opiskeluaki. Mie pääsin kyllä omalle kielten kurssille.

Tänään bongasin Ylioppilastalon ruokalassa pakkisvaatetusta. Tiiä häntä kuka oisi ollu.

e: suoraasanottuna vähän liiankin paljon tuolla on tota oheisohjelmaa, oisi huomattavasti parempi viihtyä vähän vähemmin hyvin.. Mut nyt kyllä täytyy tosiaan ensi viikosta alkaen tehdä pienimuotoinen paluu normaali-elämään. Mut ei siinä, hyvä ettei koko Etelä-Karjala tiedä kuka mie oon;) Vissii varmaa 7 tyyppii on kysyny mult sitä et oonko mie se..

Josko siihen investois, kun ei tule tuota alkoholia juurikaan käytettyä enää nykyään... Ja auton kävin tänään ostamassa, joten eipä tuota rahaa enää ole mihinkään muuhun ;) En ainakaan mie oo ollu (ei ole kehdannu laittaa pakkisvaatteita päälle), mut pakkissheikkerin jo kehtasin tuoda kouluun.

Mie missasin sen infoviikon kokonaan, kun olin käymässä Portugalissa. Olis ehkä helpompi verkostoitua, kun tietäis edes ketä on samaan aikaan alottaneita :hyper:

Löysikö joku muuten sitä rahoituksen perusteet- kirjaa Aalefista? Ite en löytänyt ja ajattelin, et sen vois jopa ostaa.
 
Löysikö joku muuten sitä rahoituksen perusteet- kirjaa Aalefista? Ite en löytänyt ja ajattelin, et sen vois jopa ostaa.

Mä lainasin ton kirjan ihan kirjastosta kuten myös muut tän periodin kirjat. Tais kaikki olla melko hintavia, tuo rahoituskin jotain 40e(?). Mä oon semmonen lyhyt, vaaleetukkanen ja äänekäs, tuntomerkit jos meinasit bongailla.
 
No ei se enppu mikää kauheen äänekäs ees oo, aika normi, mut ihan mukava, mitä oon kerran jututtanu (=olin kyllä aikas jurrissa sillon;)).

Kirjat on aika hinnakkaita vissiin kaikki, venäjänkirjat pitäisi ehkä jopa ostaa.

Jos mua bongailet, niin mä oon se ylivilkas jätkä joka ei osaa olla yhtää hetkeekää hiljaa.

e: taz, kun kerran et ollu infoviikoilla, ni sä et myöskää oo se, ketä mä luulin että saattasit olla. En oo siltä kysyny et onko se pakkiksella.

e: huonot tuntomerkit, siel on yllättävän monta aika lyhyttä, vaaleetukkasta tyttöä.
 
Itselläkin tässä syyskuun alussa koulu alkoi. Ensimmäinen viikko nyt oli vain rauhallista palloilua, ylihuomenna alkaisi ihan oikea koulukin. ~40op tuli keräiltyä kursseja tähän syksylle + saattaa tulla jotain extraa vielä.

Enpä ole Joensuun kauppatieteiden porukasta vielä pakkislaisia bongannut. Minut tunnistaa jo siitä, että taidan olla ainut kalju kauppatieteistä / kansantaloustieteistä.
 
Back
Ylös Bottom